Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1374864 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

fezso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3840 Dátum: 2017.02.09 07:51:00 »
hol lehet venni jó áron porlasztócsúcsot?
densot.
Tavaly tavasszal rendesen körbejártam a kérdést, és az jött ki hogy a márkaszerviz adta a legjobb ajánlatot - Optifit, tehát Toyota által forgalmazott "utángyártott". Azt nem tudom hogy Denso-e, de akár az is lehet. Nyilván ilyet nem gyártanak minden sarkon :)
Viszont akárhol veszed, komoly műhelyben kell csináltatni a cserét, mert ez nem annyi hogy kicsavarom-becsavarom. Viszont ha valami gond lesz vele, akkor menni fog a ping-pong a szerviz és a bolt között, hogy az alkatrész rossz / a beépítés volt rossz. Szóval szerintem érdemes a beszerzést-beépítést ugyanott intézni, mégakkor is ha néhány tízezerrel drágább. Ez mégiscsak egy cca. 10 éves beruházás...

kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 177
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3841 Dátum: 2017.02.09 10:37:32 »
Kerestem, de nem találtam azt a hozzászólás t, amelyben vki azt állította, hogy a Bárdiban/ Unixban van porlasztócsúcs ( feltételezem Toyotához) Segítenél annyit, hogy belinkeled?

Arról viszont többször volt szó, hogy gyári cikkszám alapján lehet rendelni Márkaszervízben, egyedi szerződéssel az UNIX - nél, illetve korlátozott választékban a Bárdinál. Ezen kívül még vannak bukócégek, ahol a nevek változnak, de a mögöttük állók nem. Ezekben is korlátozott a választék.
Na az elején leszögezem hogy ez egy adagolós 2.0td motor ,már vettem hozzá a bárdinál csúcsot,a hiacéba is innen vettem ,de most egyszerűen nem tudnak hozzá adni  se itt se ott.
hm ez van........
egy adagolós bolt rendelt nekem valahonnan külföldről gyári densot ha gyári az is nem kinai.
tűzkarikát is rendelni kellett egy másik helyről hozzá.
azt sem kapni minden utca sarkon.

kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 177
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3842 Dátum: 2017.02.09 10:40:24 »
Na az elején leszögezem hogy ez egy adagolós 2.0td motor ,már vettem hozzá a bárdinál csúcsot,a hiacéba is innen vettem ,de most egyszerűen nem tudnak hozzá adni  se itt se ott.
hm ez van........
egy adagolós bolt rendelt nekem valahonnan külföldről gyári densot ha gyári az is nem kinai.
tűzkarikát is rendelni kellett egy másik helyről hozzá.
azt sem kapni minden utca sarkon.
Ez nem d4d még hanem sima adagolós verzió.
Magamban bizom ilyenkor hiszen van porlasztó beállitóm szépen kitisztitom ultrahanggal,összerakom és kész ,tűzkarika csere előtte patika tiszta helyre becsavar és kész.
valószinű kosz került a csúcshoz és nem zár normálisan az egyik.

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3843 Dátum: 2017.02.09 13:05:57 »
Tavaly tavasszal rendesen körbejártam a kérdést, és az jött ki hogy a márkaszerviz adta a legjobb ajánlatot - Optifit, tehát Toyota által forgalmazott "utángyártott". Azt nem tudom hogy Denso-e, de akár az is lehet. Nyilván ilyet nem gyártanak minden sarkon :)
Viszont akárhol veszed, komoly műhelyben kell csináltatni a cserét, mert ez nem annyi hogy kicsavarom-becsavarom. Viszont ha valami gond lesz vele, akkor menni fog a ping-pong a szerviz és a bolt között, hogy az alkatrész rossz / a beépítés volt rossz. Szóval szerintem érdemes a beszerzést-beépítést ugyanott intézni, mégakkor is ha néhány tízezerrel drágább. Ez mégiscsak egy cca. 10 éves beruházás...

Szerintem az Optifit alkatrészek is gyáriak,csak mivel nem a Toyota márkanevet fizeted hozzá,ezért olcsóbb. Van más márkánál is ilyen, például a Renault-nál a Motrio.

knorbi76

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3844 Dátum: 2017.02.10 17:46:53 »
Sziasztok!
Lehet, hogy már volt róla szó, de az érdekelne, hogy a D-CAT motornál mikor érdemes a vezérmű láncot cseréltetni?
Köszönöm

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3845 Dátum: 2017.02.10 18:46:18 »
Sziasztok!
Lehet, hogy már volt róla szó, de az érdekelne, hogy a D-CAT motornál mikor érdemes a vezérmű láncot cseréltetni?
Köszönöm
Szvsz semmikor nem érdemes cserélni. :no: Ha jól tudom (legalábbis a toyotánál) az autó élethosszáig tart (örökélet+1év). Annak csörgése általában egyéb problémára utal, nem pedig a lánc megnyúlására. :nono:

knorbi76

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3846 Dátum: 2017.02.10 21:12:37 »
Szvsz semmikor nem érdemes cserélni. :no: Ha jól tudom (legalábbis a toyotánál) az autó élethosszáig tart (örökélet+1év). Annak csörgése általában egyéb problémára utal, nem pedig a lánc megnyúlására. :nono:
Köszönöm, nincs vele bajom, csak bele ültették a bogarat a fülembe.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3847 Dátum: 2017.02.11 11:29:09 »
Köszönöm, nincs vele bajom, csak bele ültették a bogarat a fülembe.
Ez nem TSI, ebben a lánc tényleg lánc. Normál használat mellett kb. kizárt hogy cserélni kelljen belátható időn belül. Ha gond van, akkor feszítés szokott gond lenni.

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3848 Dátum: 2017.02.11 11:44:41 »
Ez nem TSI, ebben a lánc tényleg lánc. Normál használat mellett kb. kizárt hogy cserélni kelljen belátható időn belül. Ha gond van, akkor feszítés szokott gond lenni.
Én is pont ezt akartam írni, hogy ez nem a VW csoport! Ill. Opelnél is hallottam aki 160-nél kellett, hogy cseréljen.
'08 RX400h
'09 Prius 3

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3849 Dátum: 2017.02.11 15:29:33 »
Én is pont ezt akartam írni, hogy ez nem a VW csoport! Ill. Opelnél is hallottam aki 160-nél kellett, hogy cseréljen.
Azért dühítő a szakadásra hajlamos láncok használata a német autók esetében, mert a gyenge anyagminőséggel a megtakarítás legfeljebb 10-20€. Mégis inkább emellett döntöttek. :censored:

ferry80

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3850 Dátum: 2017.02.11 20:40:51 »
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.
A következő problémákkal szembesülök.
1. Nagyon hamar bekapcsol a hűtőventíllátor (3 hűtő takarítva,termosztát cserélve,hőgomba kimérve)
2. kb 2300-as fordulatnál elveszi a gázpedált minimálisra és a turbo nyomást is.Majd gondol egyet és vissza áll.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3851 Dátum: 2017.02.12 17:20:35 »
Azért dühítő a szakadásra hajlamos láncok használata a német autók esetében, mert a gyenge anyagminőséggel a megtakarítás legfeljebb 10-20€. Mégis inkább emellett döntöttek. :censored:

Azért milliós eladási számoknál az a 20-30 euro barom nagy pénz.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3852 Dátum: 2017.02.12 17:49:24 »
Azért milliós eladási számoknál az a 20-30 euro barom nagy pénz.
Ja és 10x annyiba kerül a csere, ha meg baj van kuka a motor :devil:
Dehát arra nem is 20 évre veszik az autókat (vagy rákényszerülnek, mert tudják hogy hamar tönkre mehet az ilyenek miatt)

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3853 Dátum: 2017.02.12 19:37:52 »
Ez így van,de a garancia időszakot kibírja az esetek nagyobb részében.Azután meg nem érdekli már a gyártót.

kksnor

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 39
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3854 Dátum: 2017.02.12 20:22:15 »
Sziasztok,
2003-as 2.0 D -4D.
Másnak is van esetleg olyan tapasztalata, hogy hidegen kint nem csak a fülkében amíg el nem indul a hőmérő mutató, addig hallani egy rendszertelen kopogtatást. Minél hidegebb annál hangosabb, viszont ha melegszik abba marad. Hőtágulás lenne? Kell aggódni vagy más is hall hasonlót?

Tapatalkkal küldve az én Z1 eszközömről