Elöször is vissza kéne menni a szerelőhöz és kifizettetni az akksit, mert az bizony nem csinál ilyesmit. Ez biztosan nem márkaszervíz volt...
Amúgy a 2,2-esre nem jellemző a turbo hiba, bár az is előfordulhat. Jellemzően nagynyomású üzemanyagrendszer valamelyik eleme szokott ilyet produkálni, vagy EGR eltömődés. Ha DPF-es, akkor az is.
Márkaszervízbe kellene kiolvastatni a hibakódot, ők tudni fogják a megoldást is.
Szia
Most értem haza a kis 1800km-s turámrol és megy az autó
Na tehát az akksi nem akarom kifizetetni, mert amugy is az eredeti volt benne és télen ugyis Ausztriaban leszek és már tavaly télen is nyüglődőtt, tehát mindenképpen csere lett volna igy legalább nem az a meglepetés ér, hogy az egyik reggel nem indul az autó.
A hibára visszatérve, hát tudtam, hogy ezek az autok már tele vannak mindenféle elektronikával, de azt nem gondoltam volna, hogy egy egyszerű szoftverfrissitás is képes megjavitani az autót. Bevittem az M+F-be, számitógépre rá és egy olyan hibakodót adott ki ami a szerelöknél se volt ismert. Adatbázisban megkeres,hogy ez mit is jelent és érdekes módon azt irta a Toyota, hogy egyszerüen új szoftver kell rá.
Fel is rakták mindennel együtt volt félóra és 5810Ft.