Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1385044 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: D4D
« Válasz #720 Dátum: 2008.08.19 19:45:56 »
Helló! A segítségeteket szeretném kérni. 2001/12es Avensis D4D-ben ismét elszállt a lendkerék.  :censored: Mi más.... Tavaly ugyanezt már eljátszotta a kicsike, akkor egy bontottat raktunk bele. Van valakinek tapasztalata a felújítottal, vagy maradjak a bontottnál, esetleg a gyárinál??? Mi az esély arra, hogy 1 év után nem fog szétesni az új is? Anyaghibán kívül tud még valaki valamit hogy mitől tud szétesni? Mi a helyzet a fix lendkerékkel (egytömegű) és a rugózott tárcsa kombinációval? Tapasztalat? Nem veri szét a főtengely és a hajtókarcsapágyakat? Más típusnál ugyanezzel a motorral miért nem hallani lendkerékhibáról? Previa, Verso, 2003 utáni Ave, Rav4-esé nem jó bele pl? Amúgy nagyon jó a jármű, keveset eszik, nagyon tud menni és minden elfér benne, de már a tököm ki van vele hogy évente 150e HUF lendkerékre megy el..
Igaz hogy a lendkerék után porlasztó adja meg magát?? Ha tud valaki egy megbízható bontót ahol van lendkerék az írhatna....

kösziköszi

üdv: Lovy

A fórumos olvasmányaim alapján a fix lendkerék nem bejövős dolog. Úgy tudom, hogy a 2003 követően vmit változtattak ezen, de arról nincsen tudomásom, hogy a változtatott jó lenne a régebbibe.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D4D
« Válasz #721 Dátum: 2008.08.23 00:57:03 »
Helló! A segítségeteket szeretném kérni. 2001/12es Avensis D4D-ben ismét elszállt a lendkerék.  :censored: Mi más.... Tavaly ugyanezt már eljátszotta a kicsike, akkor egy bontottat raktunk bele. Van valakinek tapasztalata a felújítottal, vagy maradjak a bontottnál, esetleg a gyárinál??? Mi az esély arra, hogy 1 év után nem fog szétesni az új is? Anyaghibán kívül tud még valaki valamit hogy mitől tud szétesni? Mi a helyzet a fix lendkerékkel (egytömegű) és a rugózott tárcsa kombinációval? Tapasztalat? Nem veri szét a főtengely és a hajtókarcsapágyakat? Más típusnál ugyanezzel a motorral miért nem hallani lendkerékhibáról? Previa, Verso, 2003 utáni Ave, Rav4-esé nem jó bele pl? Amúgy nagyon jó a jármű, keveset eszik, nagyon tud menni és minden elfér benne, de már a tököm ki van vele hogy évente 150e HUF lendkerékre megy el..
Igaz hogy a lendkerék után porlasztó adja meg magát?? Ha tud valaki egy megbízható bontót ahol van lendkerék az írhatna....

kösziköszi

üdv: Lovy

Azért ment hamar újra xarrá, mert bontottat tettetek bele. Egy bizonyos szérián belül (ez az Ave I D-4D-knek gyakorlatilag a teljes gyártási idejét átfogta, ahogy hallottam) elég sok lendkerék megadta magát, amennyire tudom, ilyen 180-200-220 ezer km környékén. Na mármost ebből adódik, hogy ha tavaly újat vettetek volna, akkor nem lépett volna föl újra a probléma, márcsak azért sem, mert menet közben kiküszöbölték a hibát, a későbbi évjáratokban már nem is jelentkezett. Persze az új nyilván sokkal drágább, de hát a bontott sem olcsó, és az meg ki tudja meddig bírja - ahogy ezt most te is megtapasztaltad  ::)

Azt nem tom, hogy a többi típusba valóval mi a helyzet. Elvileg ha ugyanilyen motorral szereltek, akkor sanszos, hogy passzol a lendkerekük a tiédbe. De ezt pontosan csak egy hozzáértő szervíz/szerelő tudná megmondani.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Lovy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re: D4D
« Válasz #722 Dátum: 2008.08.26 21:53:22 »
Helló! A segítségeteket szeretném kérni. 2001/12es Avensis D4D-ben ismét elszállt a lendkerék.  :censored: Mi más.... Tavaly ugyanezt már eljátszotta a kicsike, akkor egy bontottat raktunk bele. Van valakinek tapasztalata a felújítottal, vagy maradjak a bontottnál, esetleg a gyárinál??? Mi az esély arra, hogy 1 év után nem fog szétesni az új is? Anyaghibán kívül tud még valaki valamit hogy mitől tud szétesni? Mi a helyzet a fix lendkerékkel (egytömegű) és a rugózott tárcsa kombinációval? Tapasztalat? Nem veri szét a főtengely és a hajtókarcsapágyakat? Más típusnál ugyanezzel a motorral miért nem hallani lendkerékhibáról? Previa, Verso, 2003 utáni Ave, Rav4-esé nem jó bele pl? Amúgy nagyon jó a jármű, keveset eszik, nagyon tud menni és minden elfér benne, de már a tököm ki van vele hogy évente 150e HUF lendkerékre megy el..
Igaz hogy a lendkerék után porlasztó adja meg magát?? Ha tud valaki egy megbízható bontót ahol van lendkerék az írhatna....

kösziköszi

üdv: Lovy

Azért ment hamar újra xarrá, mert bontottat tettetek bele. Egy bizonyos szérián belül (ez az Ave I D-4D-knek gyakorlatilag a teljes gyártási idejét átfogta, ahogy hallottam) elég sok lendkerék megadta magát, amennyire tudom, ilyen 180-200-220 ezer km környékén. Na mármost ebből adódik, hogy ha tavaly újat vettetek volna, akkor nem lépett volna föl újra a probléma, márcsak azért sem, mert menet közben kiküszöbölték a hibát, a későbbi évjáratokban már nem is jelentkezett. Persze az új nyilván sokkal drágább, de hát a bontott sem olcsó, és az meg ki tudja meddig bírja - ahogy ezt most te is megtapasztaltad  ::)

Azt nem tom, hogy a többi típusba valóval mi a helyzet. Elvileg ha ugyanilyen motorral szereltek, akkor sanszos, hogy passzol a lendkerekük a tiédbe. De ezt pontosan csak egy hozzáértő szervíz/szerelő tudná megmondani.



Helló,

Köszi az infókat! Igazad van Palaczk, elkeféltük a lépést ezzel a bontott lendkerékkel, de ez megvolt 150ből, az újat meg ennyért még képen sem mutatják meg:) De megfizettük a tanulópénzt, a következő már új lesz. Ha az elmegy 180e km-t, akkor is kitart 6-7 évig...... Addigra meg úgyis lecserélődik szerintem egy fiatalabbra a jármű:)

üdv: Lovy

nez

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re: D4D
« Válasz #723 Dátum: 2008.11.17 11:26:13 »
Szevasztok
Szeptemberbe vettem egy D4d-s Avensist.
2004-ben gyártott 50.000. km-rel / nem volt visszatekerve /.
 Egy hónapja éreztem, hogy nehezebben indult. Utána hosszabb út után ha megálltam nem lehetett elindítani amíg le nem hűlt. 60000-es olaj és szűrőcsere után az állapot maradt 1 óra üzem után 4- 5 óra pihenés.A szervizben megtisztították a befecskendezőket de a hiba maradt. Valaki hallott már hasonló jelenségről?

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: D4D
« Válasz #724 Dátum: 2008.11.17 11:51:40 »
Izzítógyertyák mikor voltak cserélve?

nez

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re: D4D
« Válasz #725 Dátum: 2008.11.17 16:35:07 »
Izzítógyertyák mikor voltak cserélve?


Még nem voltak cserélve

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: D4D
« Válasz #726 Dátum: 2008.11.17 16:41:23 »
Talán az lesz a gond. Én megnézetném, hogy milyen állapotban vannak.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: D4D
« Válasz #727 Dátum: 2008.11.17 16:44:38 »
Talán az lesz a gond. Én megnézetném, hogy milyen állapotban vannak.
A melegen nem indulashoz az izzitogyertyaknak van koze?  :eek:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: D4D
« Válasz #728 Dátum: 2008.11.17 16:55:59 »
Nekem céges kocsival volt ilyen gond, annak ellenére, hogy akkor már öngyulladással kéne indulnia.
További megoldások: kopott motor, befecskendezés hiba.

klimi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 29
Re: D4D
« Válasz #729 Dátum: 2008.11.21 19:42:12 »
Sziasztok!

Eladom az Avensisomat, ezért most eladnám külön, a téligumi garniturámat.
Gyári Toyota lemezfelnin:
 BF.Goodrich WinterG gumikkal,mérete:205/55R16 hozzá gyári Toyota logós disztárcsával.
A gumik jó állapotúak, keveset használtak,összesen 87000km van az autóba,még legalább 3 évet elmennek.
Ár:90000ft.
Ha lehet inkább telefonon érdeklődjetek a 06303036532 -es számon.
Bp-en a 17.kerületben lakom.

klimi
limi

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: D4D
« Válasz #730 Dátum: 2008.11.21 19:57:37 »
Sziasztok!

Eladom az Avensisomat, ezért most eladnám külön, a téligumi garniturámat.
Gyári Toyota lemezfelnin:
 BF.Goodrich WinterG gumikkal,mérete:205/55R16 hozzá gyári Toyota logós disztárcsával.
A gumik jó állapotúak, keveset használtak,összesen 87000km van az autóba,még legalább 3 évet elmennek.
Ár:90000ft.
Ha lehet inkább telefonon érdeklődjetek a 06303036532 -es számon.
Bp-en a 17.kerületben lakom.

klimi

Lehet, hogy jobban jártál volna a szaktopicba teszed be, mert a gumistopicot többen látogatják, mint a specifikus D4D-t. Esetleg az adok-veszek-be is belefér... :excl:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: D4D
« Válasz #731 Dátum: 2008.11.21 21:30:16 »
Eladom az Avensisomat, ezért most eladnám külön, a téligumi garniturámat.
Gyári Toyota lemezfelnin:
 BF.Goodrich WinterG gumikkal,mérete:205/55R16 hozzá gyári Toyota logós disztárcsával.
Csak felnivel együtt adod?
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D4D
« Válasz #732 Dátum: 2008.11.22 06:22:37 »
Izzítógyertyák mikor voltak cserélve?

Nem akarok hülyeséget mondani, de azt hiszem, ezekben a motorokban már nincsenek "hagyományos" (hengerenkénti) izzítógyertyák - csak egy ún. lángizzító. Ezért is van az, hogy a hideg motornál is kvázi nem tart semeddig az előizzítás. Ez a cucc némi üzemanyagot használ föl az izzításhoz és még a szívótérben melegíti elő a levegőt. Izzítógyertyák tudtommal csak a régi, nem direkt befecskendezéses, tehát előkamrás dízelekben voltak (és az előkamrákban melegítették elő a levegőt).
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D4D
« Válasz #733 Dátum: 2008.11.22 06:23:27 »
Szevasztok
Szeptemberbe vettem egy D4d-s Avensist.
2004-ben gyártott 50.000. km-rel / nem volt visszatekerve /.
 Egy hónapja éreztem, hogy nehezebben indult. Utána hosszabb út után ha megálltam nem lehetett elindítani amíg le nem hűlt. 60000-es olaj és szűrőcsere után az állapot maradt 1 óra üzem után 4- 5 óra pihenés.A szervizben megtisztították a befecskendezőket de a hiba maradt. Valaki hallott már hasonló jelenségről?


Lehet akár szoftveres oka is, vagy vmilyen érzékelő-hiba.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Erikaviking

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re: D4D
« Válasz #734 Dátum: 2008.11.23 19:06:45 »
Szerintem túl nagy a befecskendezők résolaj vesztesége, ki kéne méretni. Az szokott általában ilyet produkálni. Egy tipp, hogy próbálj meg motorindító sprayt fújni a légszűrőhöz. Ne izzits, egyből indíts.  Nem vitamin a motornak de elvileg be kell indulnia.



Idézet
Talán az lesz a gond. Én megnézetném, hogy milyen állapotban vannak.
Idézet
A melegen nem indulashoz az izzitogyertyaknak van koze?  :eek:
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.24 09:51:31 írta Palaczk »