Nem tagadom, hogy én kicsit elvesztettem a fonalat.
Nem úgy volt a történet, hogy a márkaszervízben is megkérdezte a kolléga, hogy hogyan is ment az óra csere, és azt mondták neki, hogy 0-ról indították az órát! Vagy rosszul emlékszem?
Megjegyzem egy egyébként jó állapotú, dízel, leinformálható, és nem is tudom mit mondjak még róla autónál, ami ráadásul toyota, nem ....... mindegy, hogy 47.000, vagy 85.000 km van benne. Mert, mégha 85 is lett volna arra is azt mondtuk az állapot alapján, hogy reális, valós. Egy valós 85 meg semmi ezekben az autókban, még benzinesben sem!
Arra azért jó, hogy valszeg a gyerekbetegségek -ha akartak lenni egyáltalán- akkor kijöttek már. Illetve van még egy nagy elõnye ennek a darabnak, nevezetesen benne volt az állófûtés, nem kizárt, hogy kezdetektõl, ráadásul olyan tette bele és több, mint valószínû, hogy használta is rendszersen, aki ért is hozzá. Ergo, ha mérhetõ egyáltalán a kopás a megtett km alatt, az tuti kevesebb, mint az akár full ugyanennyit, ugyanúgy használt gépé, amiben nem volt ilyen kütyü. Mivel az állófûtés a vízkörben volt, ha jól olvastam, ergo a motor is kapott a melegbõl!!! Egyszóval a kritikusnak nevezett hidegindításban nem sokszor lehetett része!
Arra viszont én még a sokkal használtabb daraboknál is kíváncsi vagyok, az ilyeneknél meg méginkább, hogy miért adja el??? :hmm: