A karburátor áldásai :roll: ...
No igen sajnos.
Az összes karburátoros Toyotának ez a baja, akár csúszó, akár sima karbis. Előbb-utóbb elkopik, és csak a csere az igazi megoldás. Hiába tökéletes a motor (minimális hajtókar-csapágy zaj, 10 feletti kompresszió) de sajnos sokat esznek. Ilyenkor aki szereti az autóját az elgázosítja, aki annyira nem, az vesz egy injektorost. Aki pedig szereti az injektorosát, az szintén elgázosítja
:wink:
1 hétig a fehér dízel Corolla volt újra nálam (amivel a tavaszi talira mentem) és komolyan mondom jó volt visszaülni a Starletbe. :!: Csörög zörög remeg minden abban a kocsiban, alapjáraton majd' szétesik. Öreg dízelt ezért nem szeretnék venni, akkor már inkább egy gázos benzines.
Cserébe viszont a Corolla lazán vitte a 150-et autópályán és ha odaléptem neki még onnan is gyorsult. Ez kicsit hiányzik, de a megszakítócsere után már jobban megy az enyém is (már 25mp alatt százon van
). :wink: