Na, megnéztem, nem világít. Xanyi, kb. mennyiért cserélnek egy ilyen égőt? (nem tudom, mennyi bontással jár.)
Egy kis kézügyességgel ki lehet cserélni. Még a középkonzolt sem kell hozzá kiszerelni, ha nem túl nagy az ember keze.
Felnyitod a felső tárolót és a mellette található panelt kell kipattintani a helyéről. Vízszintesen kell magad felé húzni. Ezután a Start gomb csatlakozóját le kell húzni a csatlakozóról.
Most jön a nehezebb rész: be kell nyúlni a felső kijelzők mögé, amin a vészvillogó kapcsolója is található. Ez egy egység a két oldalán található ledekkel (security, utasoldali biztonsági öv, légzsák kikapcsolva kijelző)
Ennek az egységnek a bal oldalán, ahonnan benyúl az ember, van egy kiálló kis rész, ennek kell a belső felét picit kihajlítani, de csak óvatosan, mert műanyag, az a fülecske tartja ezt az egységet a helyén. Elhúzás közben a security led felőli részét nyomni kell befelé, és ekkor ki fog pattani a helyéről, pontosabban befelé, a műszerfal felé.
Ezután el kell fordítani, hogy a hátuljáról a 2 csatlakozót el lehessen távolítani. Ha ez is sikerült, akkor a kipattintott műszerfal elem helyén benyúlva ki lehet ügyeskedni a résen az egységet. A háromszög izzója egy foglalatos (szürke vagy fekete) rizsszem izzó, simán ki lehet cserélni, bár én forrasztottam a helyére izzót, mert nem volt otthon ilyen foglalatos.
Az égőcsere után a visszaszerelés fordított sorrendben történik.
Lehet, hogy nehéznek hangzik, de nem az. Igaz, nőgyógyászok előnyben.
(Én kiszedtem ehhez a művelethez a középkonzolt, az sem nagy ördöngősség, ezért ha így nem jársz sikerrel, szívesen leírom annak is a menetét. Ott csavarozgatni is kell, viszont nem kell hozzá turkálni.)
Vagy ha napközben Budapesten, a Corvin felé jársz, szívesen kicserélem az izzót, ha hozol magaddal.