Én nem így tapasztaltam, ha a pontosságot nézem. Nekem 1-1,5 literrel többet mutat, mint a számolt fogyasztás. De itt legalább nincs az a fajta ön lenullázási mizéria, mint (ha jól tudom) a II-es Avénál. Viszont van egy érdekes jelenség a pillanatnyi fogyasztás állásban. Más típusú autóknál üzemmeleg motornál motorfék esetén (persze bizonyos fordulatszám felett) 0 litert ír ki, nálam ez nem jellemző, van mikor nem is csökken az érték gázelvétel után (persze bekalkulálva a néhány másodpercenkénti frissítés késleltetését), de 0 még sosem volt. Megnézettem, hogy a gázpedál alaphelyzetben milyen értéket ad, de az jó volt a diagnosztikai műszer alapján. Más megoldást nem tudtak. Elhangzott még olyan szerelői vélemény is, hogy 3500-as fordulat alatt visszakapcsolja az üzemanyag ellátást, de ez csak a mellébeszélés szerintem. A motorvezérlésnek ennél sokkal finomabban kéne szabályozni Már a száz évvel ezelőtti OFF Ladámban is, amibe beépítettem a Surányi-Kreisz-féle fogyasztáscsökkentőt, kb. 1700-1800 körül adta vissza a benzint, nem 3500-nál. És az egy "primitív" szerkezet volt a mai motorvezérléshez képest.
Kíváncsi lennék, hogy másoknál mi a helyzet ezzel kapcsolatban.