Szerző Téma: Ráncfelvarrott Avensis I  (Megtekintve 499631 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1320 Dátum: 2009.09.10 10:21:32 »


Sziasztok!

Dehogy lett cserélve ,le lett fényeztetve a géptető meg a két lökös ,munkatársamé is így néz ki mert neki nem tetszett a fekete betét a lökösökön.

Hát nem tudom ez a lökös nem a fekete lefényezve verzió.A kifutóig 3 részből állt össze a lökhárító míg a kifutónál 2-ből.
A fekete betét nem bepattintott díszelem mint a Yarisnál pl hanem szerves teljes keresztmetszetben akív elem.Így törésnél elméletileg 3 részbeszétszedhető a lökhárító míg a kifutónál 2be.

DE mindegy az alényeg hogy 2000-es mocival ez a kaszni álom lesz. :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1321 Dátum: 2009.09.10 11:24:12 »
A faceliftes liftbacknél a lámpa és a karosszéria között kell lennie valami gumi szigetelésnek vagy ez ilyen szellőzös fajta?
Attila 31
  - Avensis
- Prius

dage

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1322 Dátum: 2009.09.10 13:57:25 »
Nagyon kevés liftback van nálunk, és nyilván annak a nagy része is 1.6-os. Állítólag két probléma akadhat a liftback karosszériából fakadóan:
- a hátsó fejtér 185cm felett szűk, huplin beütheted a fejed a tetőbe;
- nagy lábon élőknek a pedálok túl közel vannak egymáshoz (oldalirányban), könnyen beakad a cipőjük.
Bármilyen furcsa, ez utóbbi sem jelentkezik a kombiknál, a fejtér nyilván ott más, hiszen nem lejt a tető.
Automata váltóval nem szokott külön gond lenni, de ez is szétverhető megfelelő hozzáállással...

Ez a bajom nekem is, hogy a hazai nagy sedan-mánia miatt alig van liftback... meg szintén hazai sajátosság miatt egy rakás 1.6-os van...
Az hogy hátul mennyi a hely nem annyira érdekel, én elöl fogok ülni :D
Az viszont tényleg furcsa, hogy a liftback-nél a pedálok másképp állnak. És ez ügyben mi a helyzet a sedan-okkal?

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26339
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1323 Dátum: 2009.09.10 16:41:44 »
Legegyszerűbb ha kipróbálsz mindegyikből egyet. Bevallom, nem emlékszem, hogy a liftback lógott ki a sorból, azaz az övé volt rossz pedálos és a többi jó, vagy a kombié volt csak jó, és a többié rossz.
Én anno csak kombit vezettem, abban ez nem tűnt fel, illetve egyszer egy szerviz idejére volt nálam egy 1999-es szedán. Ott nem volt ilyesmi gond, igaz az én lábam "csak" 45-ös körüli cipőkben jár.
music     

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1324 Dátum: 2009.09.10 17:37:05 »
Legegyszerűbb ha kipróbálsz mindegyikből egyet. Bevallom, nem emlékszem, hogy a liftback lógott ki a sorból, azaz az övé volt rossz pedálos és a többi jó, vagy a kombié volt csak jó, és a többié rossz.
Én anno csak kombit vezettem, abban ez nem tűnt fel, illetve egyszer egy szerviz idejére volt nálam egy 1999-es szedán. Ott nem volt ilyesmi gond, igaz az én lábam "csak" 45-ös körüli cipőkben jár.

Valóban a ferdehátú volt a rossz pedál-elrendezésű.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1325 Dátum: 2009.09.10 20:12:44 »
A faceliftes liftbacknél a lámpa és a karosszéria között kell lennie valami gumi szigetelésnek vagy ez ilyen szellőzös fajta?
Van gumicsík.Ha jó a kaszni illeszkedés nem látszik mert a lámpa hornyába szépen illeszkedik.
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1326 Dátum: 2009.09.11 16:57:06 »
2000-ig 3S-FE mocival ment  a benzines ez szíjas utána csak diesel motor volt 2000-es, az 1,8 vvti pedig láncos volt.
Volt a ráncfelvarrás után is 2.0 benzines, VVTi, 150 lóerővel. Ez volt a 2.0 D-4 jelű motor; a jelzés arra utal, hogy ez is direkt befecskendezésű, csak ugye nem dízel; ezért hívják csak D-4-nek és nem D-4D-nek.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1327 Dátum: 2009.09.11 16:58:31 »
Közben látom, javítottad te is, sorry  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1328 Dátum: 2009.09.11 17:20:32 »
Hát nemtom szerintem akkora hihtetlen gond nincs a pedálokkal.. nekem liftback van és könnyen megszoktam. Engem viszont az abs hangja vagyis inkább kattogása idegesített először. Amiket eddig vezettem azokban csendesebb volt.

Igen nekem is volt már a D-4 miatt hogy a kutas srác már vette le a dízelt hogy "mennyi lesz?".... meg hogy egy rokon megdícsérte hogy dízel létére milyen csöndes:D

Viszont a gyorsulása mindent elfelejtet:) Ilyet mindenkinek de csak tolatóradarral!

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1329 Dátum: 2009.09.11 22:24:09 »
Volt a ráncfelvarrás után is 2.0 benzines, VVTi, 150 lóerővel. Ez volt a 2.0 D-4 jelű motor; a jelzés arra utal, hogy ez is direkt befecskendezésű, csak ugye nem dízel; ezért hívják csak D-4-nek és nem D-4D-nek.

Ezt időközben én is kisilabizáltam a katalógusbol csak hülyén volt megfogalmazva. :(
Egyébként így igaz ahogy leírtad. :clap:
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1330 Dátum: 2009.09.12 09:59:10 »
A típusjelzésben a D betű megzavarja a népeket  ::) ... Pedig hát nem minden dízel, ami D - pl. ezek itt Mirage 2000 D-k  :D :

('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1331 Dátum: 2009.09.12 22:24:08 »
A típusjelzésben a D betű megzavarja a népeket  ::) ... Pedig hát nem minden dízel, ami D - pl. ezek itt Mirage 2000 D-k  :D :


Tehát D mert kétszemélyes  :devil: vagy mert egyszerre több ember tevékenykedik benne összehangoltan. :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1332 Dátum: 2009.09.13 08:06:26 »
A típusjelzésben a D betű megzavarja a népeket  ::) ... Pedig hát nem minden dízel, ami D - pl. ezek itt Mirage 2000 D-k  :D :


Tehát D mert kétszemélyes  :devil: vagy mert egyszerre több ember tevékenykedik benne összehangoltan. :D
D mint "Diversifie", azaz többcélú  :) ... Ez ugyanis az eredetileg tisztán vadász feladatú Mirage 2000-es alaptípus csapásmérő (vadászbombázó) változata.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1333 Dátum: 2009.09.13 20:10:20 »

D mint "Diversifie", azaz többcélú  :)

Nem feladatú? kedves Off mester. :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Ráncfelvarrott Avensis I
« Válasz #1334 Dátum: 2009.09.15 21:28:31 »

D mint "Diversifie", azaz többcélú  :)

Nem feladatú? kedves Off mester. :D
De, igazad van, többfeladatú a megfelelő kifejezés  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )