Szerző Téma: IS (Altezza)  (Megtekintve 745396 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3765 Dátum: 2013.11.27 14:18:20 »
hát nem tudom, szerintem az ave ötfokozatú automatája jó volt. én szerettem. mondjuk szerpentinen meg versenypályán sose voltam vele, de egyébként meg ki akar egy ilyen tehénben gázpedált rugdosni? :D
Xtrem szerintem arra gondolt, hogy, ha jól emlékszem, ennél az automatánál egyetlen dolgot tudsz meghatározni a kézi módban: hogy milyen fokozatnál ne váltson feljebb. de 60-nál úgy sem engedi visszatenni egyesbe, csak csippan egyet. az összes többit továbbra is magától fogja csinálni a váltó.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3766 Dátum: 2013.11.27 15:55:33 »
Pontosan ettől nevezik "bolondbiztosnak". Gyakorlatilag user hiba kizárva.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Re:IS (Altezza)
« Válasz #3767 Dátum: 2013.11.27 16:26:15 »
hát nem tudom, szerintem az ave ötfokozatú automatája jó volt. én szerettem. mondjuk szerpentinen meg versenypályán sose voltam vele, de egyébként meg ki akar egy ilyen tehénben gázpedált rugdosni? :D
Xtrem szerintem arra gondolt, hogy, ha jól emlékszem, ennél az automatánál egyetlen dolgot tudsz meghatározni a kézi módban: hogy milyen fokozatnál ne váltson feljebb. de 60-nál úgy sem engedi visszatenni egyesbe, csak csippan egyet. az összes többit továbbra is magától fogja csinálni a váltó.
Na az IS-ben lévő nem ilyen. Ott kapcsolhatók a fokozatok.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3768 Dátum: 2013.11.27 16:44:07 »
de egyébként meg ki akar egy ilyen tehénben gázpedált rugdosni? :D

Én?  :whistling: :devil:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3770 Dátum: 2013.11.27 18:57:26 »
Nincs.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3771 Dátum: 2013.11.27 19:01:01 »
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3772 Dátum: 2013.11.27 19:48:05 »
Egyre inkább bejön :wub:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re: Re:IS (Altezza)
« Válasz #3773 Dátum: 2013.11.27 21:01:02 »
Na az IS-ben lévő nem ilyen. Ott kapcsolhatók a fokozatok.
na várjunk, pontosítok. ebben is választható volt a fokozat, de csak bizonyos kereteken belül, tehát kézi üzemmódban mondjuk egyesben ha gyorsítottam, akkor ott tartotta. aztán ha feljebb váltottam, feljebb váltott, de ha ezek után mondjuk állóra fékeztem a kocsit, megint egyesből indult el, de kettesnél feljebb nem váltott. tehát felfelé nem vált magától, lefelé igen. az IS megpróbál mondjuk négyesből elindulni, ha odatetted és lefékezed?

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10705
IS (Altezza)
« Válasz #3774 Dátum: 2013.11.28 00:53:29 »
Pontosan ettől nevezik "bolondbiztosnak". Gyakorlatilag user hiba kizárva.

De a vicc az, hogy lefelé nem engedi kapcsolni bizonyos sebesség fölött, de ha kézi módban elforgatod leszabályozásig a motort, ott meg már nem kapcsol fel magától (mondjuk a Totalcaron meg azért húzták le korábban valamelyik autót, mert ilyen helyzetben felváltott magától), megóvandó a bolond usertől a motort.

Ha előfordul 1-1 neccesebb előzési manőver, akkor mondjuk jól jön, hogy az ember átpöccinti kézi módba a váltót, és az azonnal visszavált egy fokozatot, ez gyorsabb váltás/reakció, mint lepadlózni és várni, hogy eldöntse, hogy most akkor hány fokozatot is váltson vissza. Nekem a kickdown-os visszaváltásnál kicsit lassúnak tűnik a váltó reakcióideje.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3775 Dátum: 2013.11.28 07:31:54 »
 a leszabályozás alatti fordulatszám NEM káros, a visszaváltást meg csak akkor nem engedi, ha e fölé ugrana a fordulat, nem?

egyébként nekem a két év alatt egyetlen necces manőverem sem volt az avensissel...egyszerűen nem volt benne kedvem előzni (mondjuk nem is jártam vele talán egyszer sem országúton)  :devil:

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10705
IS (Altezza)
« Válasz #3776 Dátum: 2013.11.28 11:12:07 »
Jaja, csak lefelé nem enged visszaváltani egy bizonyos sebesség vagy fordulat felett.

Egyébként én se vagyok már az a száguldozó típus, és a vicc az, hogy ebben az autóban nem is érzi az ember a szükségét neki, hogy odacsapjon a lovak közé. Na jó, néha kicsit meg kell kergetni, nehogy ellustuljon, de ezt is inkább az érdi emelkedőn (nem tévedés, az emelkedőn - fölfelé jövet) teszem, mert lefelé nem nagy kunszt nyomni neki, de felfelé jövet elég sokan elvéreznek ott.  :innocent: :D
Míg a kisebbik 1.6-ossal nem nagyon jártam 160 alatt a pályán, mintha benne lenne az emberben a kényszer, hogy kis motorral nyomni kell/le kell nyomni a nagyokat.

Ebben meg csak élvezem a vezetést. Persze ott a jól eső tudat, hogy bármikor fel lehet gyorsítani az eseményeket, 130-ról is szépen meg tud indulni, ha kell. De ez az autó nem erről szól.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10705
IS (Altezza)
« Válasz #3778 Dátum: 2013.11.28 16:00:54 »
Ez a szövetnél igényesebbnek tűnik, szerintem vagy velúr v alcantara.

Azt nem értem minek rá előre 235-ös, hátra meg 255-ös gumi?  :hmmmm: Nem hinném, hogy ez lett volna a szériaméret.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3779 Dátum: 2013.11.28 16:17:13 »
Nem tudom mi a gyári kerékmérete , de elképzelhetőnek tartom az eltérő szélességet elöl meg hátul.....más modelleknél is előfordul
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)