Pedig egyszerű. Csak álomvilág marad, hogy te váltasz sebességet S módban a kart huzogatva. Vagy nem teljes mértékben akkor. Persze így érhető el motorfék, tehát lefelé működik a dolog, mert ha az elektronika enged bizonyos sebesség alatt, akkor a kart a "-" felé húzva visszavált egy fokozatot.
De pl ha kényelmesen araszolgatsz mondjuk 30-al, és szekvenciális módban kettesben van a váltó, ha hirtelen felpöckölsz 3-at, hogy ötödikben legyél, attól nem lesz ötödikben a a váltó (főleg nem, ha a fordulatszámot nézed). Illetve ugyanúgy ha padlózod kettesben, de megint felpöckölsz ötödikig, akkor sem fog a padlógázas lendület alábbhagyni, azaz nem fog rögtön ötösbe kapcsolni a váltó.
Én se tudom ezt jobban elmagyarázni, lényeg, hogy kézzel ugyan tudsz kapcsolgatni, de ez messze nem egy Steptronic, vagy egy 607-es PUG Aut váltója. Ennyi.