Szerző Téma: IS (Altezza)  (Megtekintve 745503 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3750 Dátum: 2013.11.23 15:13:23 »
Illetve ha RAV4-méret, akkor a pozicionálás miatt picivel drágább is lesz nála - tehát talán 7-8M Ft körül lehetne az alapára jó esetben, ha nem, akkor több.

Nem hiszem hogy olcsóbb lenne mint az IS, ami - ha jól tudom - 9,9M alapáron van most fapados kivitelben.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10705
IS (Altezza)
« Válasz #3751 Dátum: 2013.11.23 15:34:40 »
Igazad lehet, és talán a 9,9M még "lélektanilag" is elviselhetőbb, mint mondjuk egy 8 számjegyű ár.

Ha jól látom az RX alapára 16,5M Ft (igaz csak Hibrid van belőle), ez alatt kell lennie valahol pár millióval (ahogy mondjuk egy Rav4 - Land Cruiser esetében is van az árkülönbség).

De majd kiderül. Biztos nem az én pénztárcámnak való lesz ez sem.  :innocent:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3752 Dátum: 2013.11.23 15:35:01 »
Árakat úgy május körül tudunk majd, de ha tippelnem kell, akkor 12 körül lesz az induló és úgy 18-19 a vége.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3753 Dátum: 2013.11.24 11:15:45 »
Hali!
IS 250nél mit takar a 6 gangos automata váltó + a kormányon a pöckölős?

Hogy vannak a kiosztások?
Berakom D-be és ha olyan a kedvem kormányról tudok le föl kedvemre  váltogatni? :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3754 Dátum: 2013.11.24 12:28:46 »
6 sebességes hagyományos automata, ami kézzel is kapcsolható. Pontosan ennyit tud.
A pontos kiosztás:
Az első az egyes, a kettes ezután jön, megelőzve a hármast, ami kettővel az ötös előtt van. Utolsó a hatos. A négyes elbújt a hármas és az ötös közé.
 :D

3,538
2,060
1,404
1,000
0,713
0,582
R-3,168
végáttétel:3,909
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.24 12:32:48 írta Misi »

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3755 Dátum: 2013.11.24 14:55:56 »
Akkor van 6 állás + R/D/P ?
Automata váltos kocsikban nem vagyok otthon  :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3756 Dátum: 2013.11.24 15:05:55 »

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3757 Dátum: 2013.11.24 15:21:27 »
Most már vágom, S nél lehet le föl pöckölgetni  :)

váltogomb elött az a piros-kék tekerős valamivel mit lehet állítani?
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3758 Dátum: 2013.11.24 16:10:22 »
Ülés hűtés-fűtés.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3759 Dátum: 2013.11.24 17:55:44 »
Értem,  ki kellene próbálnom egyet  :whistling:
Mármint autót, nem az ülésfűtést  :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10705
IS (Altezza)
« Válasz #3760 Dátum: 2013.11.25 00:20:39 »
Nem tudom az IS-nél hogy van ez, az Avensis szekvenciális automatájának hasonló váltókulisszája van, de ott S-be pöckölve majd váltogatva csak a fokozatok kiosztását lehet igazán variálni, azaz pl 4.-ik fokozatba pöckölve nem fog felkapcsolni ötödikbe, de ugyúgy végig tudja zongorázni 1-4-ig a fokozatokat.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3761 Dátum: 2013.11.26 19:55:22 »
Ennek fussunk neki még egyszer, mert nem jött át a mondanivalód!

Vagy én vagyok érthetetlen :?:

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10705
IS (Altezza)
« Válasz #3762 Dátum: 2013.11.26 20:21:19 »
Pedig egyszerű. Csak álomvilág marad, hogy te váltasz sebességet S módban a kart huzogatva. Vagy nem teljes mértékben akkor. Persze így érhető el motorfék, tehát lefelé működik a dolog, mert ha az elektronika enged bizonyos sebesség alatt, akkor a kart a "-" felé húzva visszavált egy fokozatot.
De pl ha kényelmesen araszolgatsz mondjuk 30-al, és szekvenciális módban kettesben van a váltó, ha hirtelen felpöckölsz 3-at, hogy ötödikben legyél, attól nem lesz ötödikben a a váltó (főleg nem, ha a fordulatszámot nézed). Illetve ugyanúgy ha padlózod kettesben, de megint felpöckölsz ötödikig, akkor sem fog a padlógázas lendület alábbhagyni, azaz nem fog rögtön ötösbe kapcsolni a váltó.

Én se tudom ezt jobban elmagyarázni, lényeg, hogy kézzel ugyan tudsz kapcsolgatni, de ez messze nem egy Steptronic, vagy egy 607-es PUG Aut váltója. Ennyi.  :innocent:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3763 Dátum: 2013.11.26 23:18:01 »
Én se tudom ezt jobban elmagyarázni
Az váltóprogramozása felülírja a vezető kézi kapcsolási utasításait, ha az kívül esik a szoftverében beprogramozott, engedélyezett tartományon.  Gyakorlatilag bolondbiztos.

Nem ez a 2,4-es váltójával a legnagyobb gond, hanem az, hogy
- lassú,
- hirtelen fékezésre majd gázadásra (pl útkereszteződésben) mintha az ember luftot rúgna gyakorlatilag kritikus ideig semmi nem történik,
- hajlamos túlmelegíteni az olajat.
A Lexusokba valószínűleg sokkal jobbat tesznek.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10705
IS (Altezza)
« Válasz #3764 Dátum: 2013.11.27 00:23:20 »
Én azt szoktam megfigyelni, hogy pl ha én kézzel felváltok egyet, de a gázpedál állásán nem változtatok, akkor ott rögtön nem történik túl sokminden. De ha váltás után visszaveszek a gázpedálból egy keveset, akkor meg felvált. Tehát nem azt érzed, hogy tényleg te váltasz, az elektronika dönti el mi és mikor is történjen. Sok Aut váltós autót vezettem már, sokuknak sikerült ezt az érzetet megoldani, az Avensisnek nem igazán.
Persze nem szívesen szoknék vissza a kuplungolásra, de pl a szekvenciális módot szinte csak a motorfék miatt használom.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61