Szerző Téma: IS (Altezza)  (Megtekintve 739598 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3720 Dátum: 2013.11.15 20:32:04 »
Felejtsd el, ez a korrekt hirdetéstől nagyon távol áll. (sztem)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3721 Dátum: 2013.11.16 08:08:31 »
Felejtsd el, ez a korrekt hirdetéstől nagyon távol áll. (sztem)
Ez igaz...
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3722 Dátum: 2013.11.17 08:56:57 »


Mire nem jó egy V8  :clap:

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10702
IS (Altezza)
« Válasz #3723 Dátum: 2013.11.18 09:46:29 »
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.18 09:56:32 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3724 Dátum: 2013.11.18 10:27:15 »
Tényleg érdekelne, hogy valóban ennyire elvész a 221LE nagy része normál(!) használat közben, vagy csak relatíve nem olyan hátbatolós, mint a dízelek? Minden teszt azt írja, hogy "vérszegény" a motor 221LE ellenére. Hogy van ez?

Az "egérre" csak annyit mondok, hogy vezetés közben nem kell ba**tatni. Álló helyzetben beállítod és menet közben úgy marad. És nincs kényelmetlenség.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3725 Dátum: 2013.11.18 10:51:22 »
Tényleg érdekelne, hogy valóban ennyire elvész a 221LE nagy része normál(!) használat közben, vagy csak relatíve nem olyan hátbatolós, mint a dízelek? Minden teszt azt írja, hogy "vérszegény" a motor 221LE ellenére. Hogy van ez?

Az "egérre" csak annyit mondok, hogy vezetés közben nem kell ba**tatni. Álló helyzetben beállítod és menet közben úgy marad. És nincs kényelmetlenség.
Na trollkodok ide is. :D
Hát Misi minket vitt egy kört, még sose ültem 210 lovas ótóban, de a 320 pacis A6-hoz képest az  :innocent:
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10702
IS (Altezza)
« Válasz #3726 Dátum: 2013.11.18 12:43:58 »
Szerintem 220 lóerő bőven elegendő, persze egy EU5-ös agyonelektronikázott és fojtott motor sosem lesz olyan fickós, mint mondjuk a jó öreg EU3-asok, ahol még élmény volt a vezetés.
Ha pedig 220 lóerő mellé mondjuk dízeles 4-500-as nyomaték társulna, már nem kötne bele senki.  :szemez:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3727 Dátum: 2013.11.18 12:55:04 »
A menürendszerről Csikós írta szintén a Totalcaron, hogy a világ legjobbja.
Íme:
"...Mi addig bepattanunk a Lexus IS300 Hybridbe, és a Jag után úszunk a Mark Levinson hifi szárnyain. Csodás minőségű, fantasztikus belső kidolgozású autó talán a legjobb fedélzeti rendszerrel, amit ismerek. A minőség lenyűgöz, az úttartás hibátlan, a belső stílus odaver BMW-nek, Mercedesnek, talán csak az Audinak nem, elképesztő...."

Ebben a cikkben meg azt írják, hogy a világ legrosszabbja. Gondolom átlagolni kell.

Ami a teljesítményt illeti: ez nem sportautó, hanem sportos. Nekem ne mondja azt senki, hogy egy 9 mp alatti gyorsulás nem sportos. Lehet szeretni a fokozatmentes váltót, meg lehet utálni, de a stopperóra azért csak objektívebb. A futóműről meg Csikós és a mostani cikk is azt írja, hogy rendben van. Aki mi a baj az autóval?

Nem ez a világ legjobb autója. Jó kocsikat gyártanak a németek, nincs ezzel semmi vita. A formán is lehet vitatkozni, bár sok értelme ügye ízlésen nincs.
Inkább az a bajom, hogy a cikk végig pozitívan ír az autóról, ezért valami negatív muszáj a végén.




richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3728 Dátum: 2013.11.18 13:54:26 »

Inkább az a bajom, hogy a cikk végig pozitívan ír az autóról, ezért valami negatív muszáj a végén.

:)

Úgy kezdtem olvasni a cikket, hogy kíváncsi vagyok mennyire fogják szétszedni ezt az autót a híresen német prémium mániás Totalcarosok, akik a japánokat szeretik szidni és gyengébb kocsinak beállítani. (Ez alól mindig nagy kivétel az aktuális Mazda 6, amiről olyan szinten ódákat zengenek, hogy a múltkor már az is eszembe jutott, hogy a Mazda cserébe 1 évig felajánl az újságíróknak egy Mazdát csak úgy.)

Ehhez képest a cikk egészen korrekt, hiszen végig pozitívokat mond és dicséri az autót, igaz valahogy úgy, hogy a végén olyan szájíze lesz az embernek, hogy nagyon jó autó, csak éppen nem megy rendesen.

Én azt gondolom, hogy a fokozatmentes váltó gyorsulási élménye nem való mindenkinek és emiatt írják azt, amit írnak. Alapvetően úgy gondolom, hogy a hybrid lexusokkal kapcsolatos cikkeket egyébként is rossz irányból közelítik meg, hiszen úgy közelítenek, mintha az ilyen autót vásárló célközönség egy BMW-s élményre, előzgetésre, szerpentinezésre és gumicsikorgatásra vágyna. Az én szememben viszont a célközönség itt sokkal inkább a higgadtabb, nyugodtabb, racionálisabb réteg aki alapvetően nem "BMW-sen" akar közlekedni a kocsival, hanem jellemzően szépen, lassan, az életet, a rádiózást, a kényelmet hátradőlve élvezni úgy, hogy közben tudja, ha akarja akkor megy ez az autó, egyszer-egyszer ha akarja akkor bizony ki tud lőni vele a lámpánál vagy egy szűkös előzést is nyugodtan be tud vele fejezni. De ő alapvetően nem erre vágyik. Ezeket az autókat így kéne megközelíteni (legalábbis szerintem) és ezt bizony jól is nyújtják.

Az már más kérdés, hogy miért F-Sport a neve, 220 lóerős autót én is úgy vélem nem kéne a mai világban F-Sportnak hívni, de talán itt a gyártó valami másra gondolt, egyszerűen egy csomagot nevezett el, hívhatta volna ezt "Diamond Pack"-nek is vagy mit tudom én...

Az, hogy rendszeresen látom a cikkekben azt, hogy a 8mp körüli sprint ma már semmi, engem is meglep mostanában. Lehet hogy így van, én ezt elég jó értéknek látom mindenesetre.


csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3729 Dátum: 2013.11.18 14:20:55 »
én egyre jobban vágyom rá, hogy kipróbáljak egy fokozatmentes automatát...amiben a fordulatszám nem elsősorban a sebességtől, hanem inkább a gyorsulás mértékétől függ...nekem szubjektíve az IS sorozat továbbra sem jön be, de az süt az egész autóból, hogy komoly műszaki produktum. szerintem is elhibázott lépés, hogy ezt sportos kocsinak állítják be, egy automata váltós hibridhez valahogy nem tudom hozzátársítani ezt. persze nyilván bennem van a hiba :D sokkal inkább amolyan mercedeses kocsikázás passzol hozzá az én fejemben

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3730 Dátum: 2013.11.18 14:25:38 »
A menürendszerről Csikós írta szintén a Totalcaron, hogy a világ legjobbja.
Íme:
"...Mi addig bepattanunk a Lexus IS300 Hybridbe, és a Jag után úszunk a Mark Levinson hifi szárnyain. Csodás minőségű, fantasztikus belső kidolgozású autó talán a legjobb fedélzeti rendszerrel, amit ismerek. A minőség lenyűgöz, az úttartás hibátlan, a belső stílus odaver BMW-nek, Mercedesnek, talán csak az Audinak nem, elképesztő...."

Ebben a cikkben meg azt írják, hogy a világ legrosszabbja. Gondolom átlagolni kell.

Ami a teljesítményt illeti: ez nem sportautó, hanem sportos. Nekem ne mondja azt senki, hogy egy 9 mp alatti gyorsulás nem sportos. Lehet szeretni a fokozatmentes váltót, meg lehet utálni, de a stopperóra azért csak objektívebb. A futóműről meg Csikós és a mostani cikk is azt írja, hogy rendben van. Aki mi a baj az autóval?

Nem ez a világ legjobb autója. Jó kocsikat gyártanak a németek, nincs ezzel semmi vita. A formán is lehet vitatkozni, bár sok értelme ügye ízlésen nincs.
Inkább az a bajom, hogy a cikk végig pozitívan ír az autóról, ezért valami negatív muszáj a végén.
Pontosan ezt éreztem ki a cikkből én is, ezért kérdeztem. Ki kéne próbáljam már végre...  ::)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3731 Dátum: 2013.11.18 15:31:17 »
Pontosan ezt éreztem ki a cikkből én is, ezért kérdeztem. Ki kéne próbáljam már végre...  ::)
Úgyis azt mondanád hogy jó, mert elfogult vagy :D
Én el nem tudom képzelni hogy egy ilyet csesztessek vezetés közben, bár azt sem egyelőre hogy ilyen hipernavis képernyős okoskocsim legyen :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10702
IS (Altezza)
« Válasz #3732 Dátum: 2013.11.18 16:11:36 »
Úgy kezdtem olvasni a cikket, hogy kíváncsi vagyok mennyire fogják szétszedni ezt az autót a híresen német prémium mániás Totalcarosok, akik a japánokat szeretik szidni és gyengébb kocsinak beállítani. (Ez alól mindig nagy kivétel az aktuális Mazda 6, amiről olyan szinten ódákat zengenek, hogy a múltkor már az is eszembe jutott, hogy a Mazda cserébe 1 évig felajánl az újságíróknak egy Mazdát csak úgy.)

A Winklernek van (vagy legalábbis volt) egy MX5-öse.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3733 Dátum: 2013.11.18 18:02:34 »
meg van is egy toyotája. meg a bazsónak is.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3734 Dátum: 2013.11.18 18:40:52 »
a fokozatmentes váltó gyorsulási élménye nem való mindenkinek
Az emberek teljesen máshoz vannak szokva. A HSD-k motorhangtól független gyorsulását először agyilag kell tudni feldolgozni. 
A stopper meg tényleg nem hazudik, az utóbbi időben az átlag autók egyre rosszabbul gyorsulnak, úgyhogy a 9s alatti értékkel általában tűrhetően el lehet lavírozni.
A forma mindenesetre a valósnál jóval nagyobb menetteljesítmény sugall. Amennyiben ezt és a prémium kategóriában nagyon alacsonynak számító végsebességet nem említenék meg, nem is lennének objektívek.
Ez az autó nem sportautónak készült, nekem az   jött le az olvasott tesztekből, hogy sikerült élvezetesebbé tenni a vezetését, mint a teljesen steril Priusét. A teljesítménye meg igy is bőven meghaladja a közúton legálisan kiautózhatóság határát.
Én el nem tudom képzelni hogy egy ilyet csesztessek vezetés közben
Ki kellene próbálni, hogy megszokás után mennyire nehézkesen kezelhető. Már több Lexusban panaszkodtak az újságírók, de szerintem ez is olyan mint a többi informatikai dolog, először tanulást igényel.
 Az biztos, hogy a szélvédőre vetített, illetve a vakon is megtalálható nyomógombos megoldásokon kívül minden ami elvonja a vezetésről a figyelmet többé-kevésbé balesetveszélyes.

A képeken a vezetőülés sajnos már eléggé gyűröttnek tűnik, ahogy a legtöbb Lexus-Toyota bőrülései is.-(