A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Tegnap ültem az új IS-ben...Elég vegyesek az érzéseim.. A forma szerintem túlrajzolt,de az legyen ízlés dolga. Viszont hátul botrányosan szük a hely,és nagyon kényelmetlen felhúzott térdekkel ülni még pár percet is nemhogy utazni órákat.. A japánok ezt az autót már megint 160 cm magas embereknek tervezték..(én sem vagyok extrém magas 177 cm) Kíváncsi vagyok majd hány darab kel el...
Ültél már benne? Az autó alacsony építése miatt amúgy is magas a kardán alagút,és a padlólemez is furcsa mert egyszerüen nincs "mélysége" ezért volt benne feljebb a térdhelyzet -- ami szerintem elég kényelmetlen. Lehet két különbözö autóról beszélünk.. Valamelyik nap majd beleültetek egy 185 cm magas (még mindig átlag magasság Európában) kollégát és csinálok fényképet...
Sziasztok!Annak ellenére, hogy a katalógusok szerint a második generációs M. Levinson felszerltségű IS kanyarkövető bixenon fényszórókkal rendelkezik, a helyzetjelző csak egyszerű halogén izzó...tehát mégsem bixenon.A foglalat típusa miatt ugye izzócsere esetén sem lehet már ezen változtatni?Köszi!