Kézi váltós prospektusban sem lesz. Az új Lexusok (GS, facelift LS és az új IS is), karakteresek belül is. Ültél már valamelyikben ezek közül? Élőben azért nagyon más. A GS ülése pl. önmagában egy karakter.
A beltér kifejezetten tetszik. A karakter alatt viszont a vezetési élményt értettem. Amit imádok az IS-ben, az a kettősség. Hogy egyrészt autópályán sem zajos, kényelmes autó utazni, tényleg minőségi beltérrel, de ha elgurul a gyógyszer, akkor a mennyei váltón vissza kettő, aztán dalol a sorhat és iszonyat jó érzés vezetni.
A hármas Bömbit is ezért imádták szerintem a vásárlók annyira. Befért a család, kényelmesen el lehetett menni A-ból B-be, de ha a gazdinak elborult az agya, akkor ment keresztbe és zenélt a motor.
Ez utóbbi, ami nekem hiányzik. Vitathatatlanul prémium kategóriás a beltér, az erőben sincs hiány, nem is csúnya az autó. De másfél tonna fölött, automata váltóval, ez már elvész. És ez az, ami nekem egyre inkább hiányzik. Aki élményautózni akar, az tartson két autót, erre megy a világ.
Mindehhez hozzá jön az, hogy az egész Toyota-Lexus palettán jelenleg egyetlen sportos vezetési élményt adó autó van, ez a GT86. Csak emlékeztetőül, még néhány éve egyszerre volt Yaris TS, Corolla TS, MR2, Celica és IS.
Remélem, az LF-FC változtat majd ezen egy picit. Arról van valami infód?