Miért ne lehetne benne 80e ha tudja mivel igazolni az eladó.
Enyém 9 éves és 92e van benne vezetett szervizkönyvvel és én is a Reáltól vettem.
Vagyis megismerkedtem az eladóval is aki elmesélte az autó elő életét is, de nekem nem fájt, hogy kereskedő is keresett a dolgon hisz a hangsúly a kialkudott áron volt.
Bár tudom szerinted ez egy tekert órás rom.
Te vagy a másik véglet vevők szempontjából aki semmit nem hisz el, mert mindenben csalást sejt.
Én csak azt mondom, hogy statisztikailag kicsi a valószínűsége, hogy egy Lexus-ban (főleg egy GS-ben) kevés legyen a kilométer. Akinek van pénze vadiúj Lexus-ra, annak van pénze benzinre is és napi szinten használja, nem csak hétvégén. És általában az ilyenek vállalkozók akik többet utaznak, mint az átlag. Üzletember ismerőseim elmesélései alapján tipikusan az évi 30.000km a jellemző (nem a tipikus magyar 10.000km átlag). És a 8x30.000 az közelebb van a 200.000-hez, mint a 100.000-hez.
Ezt támasztja alá az is, hogy az első tulajos 5-6 éves prémium autók általában 150-170e km-el kerülnek eladásra (márkától függetlenül). Hiszen, amint lejár a leasing/részlet, a vállakozó újabb autóra vált, mert inkább saját magát kényezteti egy új autóval, mint a NAV-ot a megspórolt pénz és így magasabb profit megadoztatásával.
Csak hát a magyar azt szereti, ha egy 8-10 éves autó 100.000km-nél kevesebbet futott, aztán kereslet-kínálat alapon ezt támogatják a kereskedők is.