Szerző Téma: IS (Altezza)  (Megtekintve 739524 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2280 Dátum: 2010.11.02 17:53:59 »
 :devil:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

TaZ666

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 124
    • http://www.kandh97.hu
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2281 Dátum: 2010.11.02 23:50:17 »
Halló IS Fanatikusok :)

Van egy még mindig csodás és tökéletes absolute red IS200 valódi Sport kivitel amit ismételten megvételre kínálok fel nektek. Kőkemény 98100km-t futott. Az idén vagy 2000km-t is mentem vele:) Ma vettem új akkut, mert fél éve a garázsban állt az autó, a 3éves Varta-t hamm megette... Szóval nevezzük kihasználatlanságnak a dolgot. Magyar Reálos vásárlás, sérülés-, festésmentes, vezetett szervizkönyves, makulátlan, etc.... yah és mind igaz szóról szóra! meg lehet nézni miket hirdetnek a használtauto.hu-n. (tisztelet a kivételnek)
Ár vhol a hasnyál.hu-s hirdetések szórása körül, legyen vmi szép kerek mondjuk 2.789.456HUF. SC kerék nem jár hozzá, minden más: tv, dvd, tempomat, xenon, vogtland blah... bent maradhatnak. 0-val is megoldható hitelre.

TaZ +36203266666



[a csatolmányt egy admin törölte]

TaZ666

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 124
    • http://www.kandh97.hu
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2282 Dátum: 2010.11.02 23:55:03 »
rendszám már egy ideje: LEX-800, szintén jár hozzá  :cool2:

vegyétek , vigyétek vagy tavasszal leflexelem a tetejét, és belefaragunk egy 430-as motort. kb. most már sejthető, hogy mi lesz helyette ha új gazdára talál :)

[a csatolmányt egy admin törölte]

TaZ666

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 124
    • http://www.kandh97.hu
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2283 Dátum: 2010.11.02 23:59:28 »
yah, és pont lesz@rom hogy vkinek kéne meg ilyen csudajó, csakhát nem tetszik a piros szín, 120e-ért lefóliázzák bárkinek pld. lilára ha az jobban tetszik neki  :devil: :devil: :devil:
nekem a következő LEXem is ugyan ilyen színű lesz, mert ez szerintem SZÉP és egyedi  :tt2: :tt2: :tt2:

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2284 Dátum: 2010.11.04 07:50:46 »

vegyétek , vigyétek vagy tavasszal leflexelem a tetejét, és belefaragunk egy 430-as motort. kb. most már sejthető, hogy mi lesz helyette ha új gazdára talál :)
[/quote]


Autóbeszámítás lehetséges


http://www.hasznaltauto.hu/auto/lexus/sc/lexus_sc_430_automata-4222829




Ex IS300 tulaj :)

Zorits1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 106
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2285 Dátum: 2010.11.04 16:39:56 »
MÉg mindig nem kaptam semmi érdemi véleményt a is 220D ről....

PEdig már nagyon vennék vagy nem vennék egyet... de hát nem mond itt senki semmit?!  :devil:
"6200Rpm; where the life keeps getting impressive" :)

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2286 Dátum: 2010.11.04 16:42:46 »
A dízelmotor teherautóba való. Ez a személyes véleményem.
 :sorcerer:

TaZ666

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 124
    • http://www.kandh97.hu
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2287 Dátum: 2010.11.04 17:28:44 »
taKKKtóóór.... de azért :wub:

TaZ666

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 124
    • http://www.kandh97.hu
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2288 Dátum: 2010.11.04 17:29:26 »
pont az lesz az én kicsi kocsim :wub:, amennyiben ezt vki elviszi! :clap:

TaZ666

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 124
    • http://www.kandh97.hu
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2289 Dátum: 2010.11.04 17:30:24 »
mármint a belinkelt AR SC430 , nem a zetor technology

pont az lesz az én kicsi kocsim :wub:, amennyiben ezt vki elviszi! :clap:

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2290 Dátum: 2010.11.04 17:32:18 »
A dízelmotor teherautóba való. Ez a személyes véleményem.
 :sorcerer:

benzin meg fűnyíroba..... :tt2: :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Satriani

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2291 Dátum: 2010.11.04 17:37:19 »
MÉg mindig nem kaptam semmi érdemi véleményt a is 220D ről....

Próbáld ki.  :sorcerer:

Én pár éve megtettem. Elöljáróban annyit, hogy a kasztni szerintem a legszebb létező szedán, mocskosul tetszik, dizájn szempontjából se kívül, se belül nem tudnék belekötni. Gyönyörű kocsi. De...

...de két dolog nagyon zavart benne. Egyrészt előtte már próbáltam néhány Lexust (IS200  :wub: , GS300, GS450h, RX400h), és mindegyik végtelenül kifinomult autó; ezekhez képest az IS220d tényleg egy traktor. Nem illik a dízelmotor hangja, vibrációi a lexusos süketszobákba. Erős, takarékos az a motor, de ronda a hangja, és a hathengeres benzinesekhez képest rondán remeg, gyorsítás közben is. Persze ha valaki egy Octavia dízelből ül át, akkor nézhet bután, hogy miről beszélek - benzines Lexusokhoz hasonlítva viszont nem állja meg a helyét. A másik a kézi váltó. Egy manuális váltós Lexust próbáltam, az IS200-at. Abban kb. a világ legjobb váltója van, irgalmatlanul precíz, rövid úton jár, tévedhetetlen, csak a Mazda MX5-, Accord-féle, tényleg jól sikerült váltókkal lehet egy lapon említeni. Ahhoz képest a friss IS váltója kásás, nehezen jár, pontatlan, bizonytalan. Nagy csalódás volt.

A fentieket leszámítva pöpec az IS220d: van stílusa, megy, emberi költségekkel fenntartható, a futóműve, kormányzása, autópályás zajkomfortja, minőségérzete mind vitán felül áll. Ha valaki a méretét (nem sokkal tágasabb egy kompaktnál), hangját és a váltóját elfogadja, imádni fogja. De ha eleve egy bele passzoló motorral és váltóval veszi az ember (lásd IS250 aut.), akkor csak a méretével kell megbarátkozni. Ha megtehetném, azt választanám.

TaZ666

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 124
    • http://www.kandh97.hu
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2292 Dátum: 2010.11.04 17:40:55 »
A dízelmotor teherautóba való. Ez a személyes véleményem.
 :sorcerer:

benzin meg fűnyíroba..... :tt2: :D

Meg Molotov-koktél-hoz  :tank: :tank: :tank:

Zorits1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 106
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2293 Dátum: 2010.11.05 15:57:32 »
MÉg mindig nem kaptam semmi érdemi véleményt a is 220D ről....

Próbáld ki.  :sorcerer:

Én pár éve megtettem. Elöljáróban annyit, hogy a kasztni szerintem a legszebb létező szedán, mocskosul tetszik, dizájn szempontjából se kívül, se belül nem tudnék belekötni. Gyönyörű kocsi. De...

...de két dolog nagyon zavart benne. Egyrészt előtte már próbáltam néhány Lexust (IS200  :wub: , GS300, GS450h, RX400h), és mindegyik végtelenül kifinomult autó; ezekhez képest az IS220d tényleg egy traktor. Nem illik a dízelmotor hangja, vibrációi a lexusos süketszobákba. Erős, takarékos az a motor, de ronda a hangja, és a hathengeres benzinesekhez képest rondán remeg, gyorsítás közben is. Persze ha valaki egy Octavia dízelből ül át, akkor nézhet bután, hogy miről beszélek - benzines Lexusokhoz hasonlítva viszont nem állja meg a helyét. A másik a kézi váltó. Egy manuális váltós Lexust próbáltam, az IS200-at. Abban kb. a világ legjobb váltója van, irgalmatlanul precíz, rövid úton jár, tévedhetetlen, csak a Mazda MX5-, Accord-féle, tényleg jól sikerült váltókkal lehet egy lapon említeni. Ahhoz képest a friss IS váltója kásás, nehezen jár, pontatlan, bizonytalan. Nagy csalódás volt.

A fentieket leszámítva pöpec az IS220d: van stílusa, megy, emberi költségekkel fenntartható, a futóműve, kormányzása, autópályás zajkomfortja, minőségérzete mind vitán felül áll. Ha valaki a méretét (nem sokkal tágasabb egy kompaktnál), hangját és a váltóját elfogadja, imádni fogja. De ha eleve egy bele passzoló motorral és váltóval veszi az ember (lásd IS250 aut.), akkor csak a méretével kell megbarátkozni. Ha megtehetném, azt választanám.

Köszi az észrevételeket, és vélemény cserét.
Nekem is nagyon tetszik a design... Habár bevallom Mark Levinson-os bézs bőröset szeretnék navival, és lehetőleg sérülésmenteset... de miután tegnap beleültem egy sportba, az nagyon megfogott... más a váltóáttételezés kicsit többet is hörpint, de a futómű nagyon frankón viselkedet...
A váltóval egyetértek, habár TS-em van már 3-4 éve :) szóval a váltó story nem újkeletű számomra sem... de már kinpttem ebből az őrjöngésből, és inkább egy solid elegáns vagáns kocsit vásárolnék, és a lexus nagyon megtetszett...
Meg a diesel, annyiben barátibb, hogy a ynomaték már alulról megjön... nem pedig 6200rpm nél :)

Hallottam habár sok gond van a kipuff visszakeringetővel meg az adagolóval, szóval mindenképp garanciára jogosult kocsit keresek, amire köthető az extra 2év... mivel egy adagoló vagy egy EGR-v legálisan nem egy olcsó cucc... habár fváron csinálják a Densoban, szóval biztos létezik olcsóbban is mondjuk a 60ezres önköltsgéet súrolva a C/R sett :)

Köszi!

Üdv:

Zzz
"6200Rpm; where the life keeps getting impressive" :)

Satriani

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2294 Dátum: 2010.11.05 21:36:07 »
...tehát már gyakorlatilag döntöttél. Ez jó dolog, de magam részéről nem erősítelek meg benne.  :winkiss: Szerintem a friss IS mindenképp automatával, benzinmotorral az igazi.