Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2309628 alkalommal)

0 Felhasználó és 13 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Szerviz
« Válasz #7650 Dátum: 2012.11.27 14:24:50 »
fogalmam sincs, miért jó ez, de például az első, piskóta alakú fényszóró sem kompatibilis
egy éve betörtem a jobb első lápát, nem volt egyszerű találni a japó gyártásúhoz (gyári bontottat nem is kaptam, csak valami utángyártottat...)

barátom pont így járt a Carinával, az angol és japó gyártásúba való lámpa kívülről pont ugyanúgy néz ki, de máshol vannak a rögzítések, nem kompatibilisek... ő nem is kapott megfelelőt, azóta is beragasztott lámpával jár... :/
Az enyémen cserélték már a jobb első fényszórót, és japán kiadás: csak a bal oldali üvegen van a Koito felirat. Ezek szerint csak lehet kapni, mert kókányolást sehol sem láttam rajta  :hmmmm:

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #7651 Dátum: 2012.11.27 19:45:09 »
Más cuccok vannak a japán és az angol E11 Corollákban több helyen (légszűrő pl).
De a gépészét, (motor váltó stb) azonos.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Funkii

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 195
Re:Szerviz
« Válasz #7652 Dátum: 2012.11.27 22:24:03 »
Dobféknél fékpofa csere esetén minden esetben szükséges a dob szabályoztatása a pofák cseréje előtt?

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Szerviz
« Válasz #7653 Dátum: 2012.11.27 23:31:26 »
Ha nincs kilóméteres válla,akkor nem kell.
Szerintem!
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.27 23:35:52 írta akibor000 »
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

protoxic

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Szerviz
« Válasz #7654 Dátum: 2012.11.28 08:36:36 »
Megtörtént az Ate fékek cseréje, csodálatosan fog fogni, ha bejáratódik. Viszont addig meg elkel menni pár száz kilométert.
Közben jeleztem a szerelőnek, hogy valami "nyöszörög" a motortérben, kuplungozásnál. Szerelő szerint kinyomócsapágy. Persze a kuplung is kemény egy kicsit, így ajánlotta, hogy akkor egy egész kuplung szettet kellene cserélni. Ez már csak jövőre esedékes anyagiak miatt. Esetleg karácsonyra kérje a jézuskától egy ilyen szettet ? :D
És ha már kuplung alkatrészeknél járunk, milyen márkát ajánlatok? Sachs márkát ajánlotta a szerelő.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Szerviz
« Válasz #7655 Dátum: 2012.11.28 08:45:13 »
Megtörtént az Ate fékek cseréje, csodálatosan fog fogni, ha bejáratódik. Viszont addig meg elkel menni pár száz kilométert.
Közben jeleztem a szerelőnek, hogy valami "nyöszörög" a motortérben, kuplungozásnál. Szerelő szerint kinyomócsapágy. Persze a kuplung is kemény egy kicsit, így ajánlotta, hogy akkor egy egész kuplung szettet kellene cserélni. Ez már csak jövőre esedékes anyagiak miatt. Esetleg karácsonyra kérje a jézuskától egy ilyen szettet ? :D
És ha már kuplung alkatrészeknél járunk, milyen márkát ajánlatok? Sachs márkát ajánlotta a szerelő.
A Sachs a legdrágább a hétköznapi márkák között. A Toyota hivatalos beszállítója kuplung terén az Aisin Asko (japán gyártmányú alkatrész), illetve a LUK (tudtommal ez francia érdekeltségű alkatrész). Az Aisin a legolcsóbb, de tutira ajánlható, nekem ez van benne 1,5 éve. A működése hibátlan, a kuplung vajpuha, úgy és ott fog, ahol azt anno a műszaki vizsgára felkészítő képzésen tanították. Kedvezménnyel 25-30.000Ft-ba kerül a szett, a munkadíj 15-20.000Ft-ba kerül, mert igen sok mindent le kell bontani a kuplung hozzáférhetősége érdekében.
A helyedben én a Sachs-ot hanyagolnám, nem Toyotába való, ellenben qrva drága (én ilyen 70-75.000-re emlékszem, amikor utánajártam). A szakszervizen keresztül a gyári alkatrészeket csak külön-külön lehet összeszedni, ez kb 80.000Ft lenne + Áfa! És ugyanaz, mint, amit írtam Aisin, illetve LUK. Ja, a LUK sem drága, az kb 5-10.000-Ft-tal drágább az Aisin-nél.

Szerintem egyértelműen az Aisin a lehető legjobb választás!  :excl: :yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Szerviz
« Válasz #7656 Dátum: 2012.11.28 09:06:44 »
Megtörtént az Ate fékek cseréje, csodálatosan fog fogni, ha bejáratódik. Viszont addig meg elkel menni pár száz kilométert.
Közben jeleztem a szerelőnek, hogy valami "nyöszörög" a motortérben, kuplungozásnál. Szerelő szerint kinyomócsapágy. Persze a kuplung is kemény egy kicsit, így ajánlotta, hogy akkor egy egész kuplung szettet kellene cserélni. Ez már csak jövőre esedékes anyagiak miatt. Esetleg karácsonyra kérje a jézuskától egy ilyen szettet ? :D
És ha már kuplung alkatrészeknél járunk, milyen márkát ajánlatok? Sachs márkát ajánlotta a szerelő.
Nem az anyagiak fogják eldönteni, hanem az autó :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Szerviz
« Válasz #7657 Dátum: 2012.11.28 09:06:44 »
Megtörtént az Ate fékek cseréje, csodálatosan fog fogni, ha bejáratódik. Viszont addig meg elkel menni pár száz kilométert.
Közben jeleztem a szerelőnek, hogy valami "nyöszörög" a motortérben, kuplungozásnál. Szerelő szerint kinyomócsapágy. Persze a kuplung is kemény egy kicsit, így ajánlotta, hogy akkor egy egész kuplung szettet kellene cserélni. Ez már csak jövőre esedékes anyagiak miatt. Esetleg karácsonyra kérje a jézuskától egy ilyen szettet ? :D
És ha már kuplung alkatrészeknél járunk, milyen márkát ajánlatok? Sachs márkát ajánlotta a szerelő.
Nekem is nyüszög pár napja vmi,ha nyomom a kuplungot.
A motortérben a váltó előtt-fölött van egy kis fekete hengerformájú harmónikagumis alkatrész,tán vmi munkahenger lehet???
onnan jön a nyüsz,ha esős párás idő van,akkor hang nincs.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Re:Szerviz
« Válasz #7658 Dátum: 2012.11.28 09:09:23 »
Nekem is nyüszög pár napja vmi,ha nyomom a kuplungot.
A motortérben a váltó előtt-fölött van egy kis fekete hengerformájú harmónikagumis alkatrész,tán vmi munkahenger lehet???
onnan jön a nyüsz,ha esős párás idő van,akkor hang nincs.
WD40-et neki, oszt GO!  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Szerviz
« Válasz #7659 Dátum: 2012.11.28 09:28:46 »
Gondoltam rá énis,de attol tartok,h a wd40 széteszi azt a harmónikagumit.
Meg mindenekelött megkéne tudnom,h mi is az az alkatrész pontosan!? :-)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

TZoli

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #7660 Dátum: 2012.11.28 09:33:17 »
Gondoltam rá énis,de attol tartok,h a wd40 széteszi azt a harmónikagumit.
Meg mindenekelött megkéne tudnom,h mi is az az alkatrész pontosan!? :-)

A kiemelővilla nyüszög, a váltóházon van egy kis porvédő ahol a villa kijön, van egy kis luk a gumiporvédőn (ha nincs akkor kipattintod ) és befújsz egy kis wd40-et oda, de egy kis fújható zsír tovább ott marad.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Szerviz
« Válasz #7661 Dátum: 2012.11.28 10:11:42 »
Köszi zoli,már megyek is ki intézkedni.
Csak szilikon meg wd40 spray-m van itthon.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #7662 Dátum: 2012.11.28 15:42:04 »
A helyedben én a Sachs-ot hanyagolnám, nem Toyotába való, ellenben qrva drága

Típusspecfikusat kell venni. És akkor belevaló...

Nem is értem, mi az, hogy nem Toyotába való?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Szerviz
« Válasz #7663 Dátum: 2012.11.28 16:00:15 »
Típusspecfikusat kell venni. És akkor belevaló...

Nem is értem, mi az, hogy nem Toyotába való?
Úgy, hogy a modern Toyotákba tudtommal nincs Sachs kuplung. Ennyi. De ezt ne pont Neked kelljen már magyarázni, aki mindenből a gyárit teszed az autódba... én meg ezt nem is értem...  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Szerviz
« Válasz #7664 Dátum: 2012.11.28 16:39:33 »
A kiemelővilla nyüszög, a váltóházon van egy kis porvédő ahol a villa kijön, van egy kis luk a gumiporvédőn (ha nincs akkor kipattintod ) és befújsz egy kis wd40-et oda, de egy kis fújható zsír tovább ott marad.

na,majdnem sikerült megcsinálni! olyan bazinagy a wd40 dobozom ( http://www.neosil.hu/katalogus/garazsipar/wd-40/wd-40-spray-450ml-smart-straw ) meg az orrán a kis adagolócső,h nem értem be rendesen a problémás területre,aknába meg ma nemvolt lehetőségem lemászni.

egyébként erről a kis harmónikás alkatrészről beszéltem.
a bejutott wd40 ugyan elkezdett hatni,mert már csak nagyon halkan nyiszog,de még nem szünt meg a hang. nem tudtam telibenyomni a kenőanyaggal:(


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.28 16:55:26 írta akibor000 »
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки