Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2319956 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Szerviz
« Válasz #7350 Dátum: 2012.09.12 12:38:20 »
Meg különben is 2002-es vvt-iről beszélünk nem? Olajevős széria.  :helpsmilie:
         

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Szerviz
« Válasz #7351 Dátum: 2012.09.12 16:49:01 »
De egyszer majd szeretnék fetrengve krúzolni valamilyen batárban  :innocent:

akkor ilyet vegyél koma!! http://www.hasznaltauto.hu/autobusz/ikarus/ikarus_211_01-6134933
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Szerviz
« Válasz #7352 Dátum: 2012.09.12 19:18:26 »
akkor ilyet vegyél koma!! http://www.hasznaltauto.hu/autobusz/ikarus/ikarus_211_01-6134933
Ez benne van a cafetériámban (még), sofőrrel, akár elektromos verzióban is. Mehetek buszsávban, kötött pályán ...
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

kepi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 67
Re:Szerviz
« Válasz #7353 Dátum: 2012.09.12 20:41:58 »
Sziasztok,
E11-nél a vezetőülés alatti csomagtér nyitó kallantyú cseréje vajon mekkora munka, esetleg valaki csinált már ilyet?
Nemrég vettem az autót, már le volt törve a kallantyú (a letört rész egyébként megvan), grátisz, hogy szerintem meg is van valahol szorulva a dolog, mert a még kiálló részt sem lehet mozgatni, ergo szét kéne kapni. Szakszervíz mondott rá egy kellemes harmincvalahányezer ft-os javítási költséget, amit én megköszöntem, hogy megnézték a gépben az árát. :)
Elég kikapni az ülést meg a szőnyeget, vagy másfele induljak el? Gondolom ez csak egy sima bowden, amit végig kéne követni valahogy... Valami ötlet, tanács? :)
Köszönöm!

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Szerviz
« Válasz #7354 Dátum: 2012.09.12 21:21:42 »
Sziasztok,
E11-nél a vezetőülés alatti csomagtér nyitó kallantyú cseréje vajon mekkora munka, esetleg valaki csinált már ilyet?
Nemrég vettem az autót, már le volt törve a kallantyú (a letört rész egyébként megvan), grátisz, hogy szerintem meg is van valahol szorulva a dolog, mert a még kiálló részt sem lehet mozgatni, ergo szét kéne kapni. Szakszervíz mondott rá egy kellemes harmincvalahányezer ft-os javítási költséget, amit én megköszöntem, hogy megnézték a gépben az árát. :)
Elég kikapni az ülést meg a szőnyeget, vagy másfele induljak el? Gondolom ez csak egy sima bowden, amit végig kéne követni valahogy... Valami ötlet, tanács? :)
Köszönöm!
Sztem ne vesződj a ragasztással, nem bírná a fogantyúja, nézzél bontóban egyet. Persze előtte valahogy szét kell kapni hogy látszódjon mi a hiba.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Késő Róbert

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 486
Re:Szerviz
« Válasz #7355 Dátum: 2012.09.12 21:32:38 »
Nekem is le van törve, az én kezemben maradt :(
A) leszarod (én ezt tettem, miután kiszedtem az ülést és felmértem a helyzetet)
B) összes ülés ki, hátulról is, küszöb borítások, minden, ekkor tudod úgy felhajtani a szőnyeget hogy hozzáférj a mókához
C) kivágod azon a kis részen a szőnyeget (egyszer majd így orvosolom).

Amúgy szerintem nem bovden baj van ezekkel, nekem ilyen rossz rugós hangot adott és eltűnt az érzés hogy nyitva :D így túlhúztam (inkább valami szerkezeti probléma).
Bontóban az egész kallantyú konzol ára 7ezer forint!

kepi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 67
Re:Szerviz
« Válasz #7356 Dátum: 2012.09.12 21:38:37 »
Ok, köszönöm! :)

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:Szerviz
« Válasz #7357 Dátum: 2012.09.12 22:39:22 »
azért ez elfogadhatatlan hogy ez nem müködik.
a corimban azért volt jó mert japán vót, a skodriban meg sztem ez éppen jó (a sok nem müködö dolog mellett)
kopp-kopp
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Késő Róbert

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 486
Re:Szerviz
« Válasz #7358 Dátum: 2012.09.12 22:42:36 »
Mindennapi használat kérdése, én pl havi egyszer, kétszer nyitom ki, a tömítő gumi csak úgy ropog ahogy nyitom fel :D Most arra az évi tizen pár alkalomra mit foglalkozzak vele? :D Ha nagyon nem lesz mire elverni a lovét majd beleölöm, de van a listán még pár beelőző dolog...
azért ez elfogadhatatlan hogy ez nem müködik.
a corimban azért volt jó mert japán vót, a skodriban meg sztem ez éppen jó (a sok nem müködö dolog mellett)
kopp-kopp
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.12 22:48:38 írta Késő Róbert »

kepi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 67
Re:Szerviz
« Válasz #7359 Dátum: 2012.09.12 22:52:39 »
Nekem azért hiányzik, mert kb napi szinten használom a csomagtartót. De (asszem kb) 34.000 Ft-ot erre most nem költök, az tutifix. Inkább elköltöm benzinre, és lemegyek majd október 13-án Pécsre, 14-én meg a TC-s pályanapra (idén még csak fotózni). :) :D
Addig is a középen lévő kartámaszban ott figyel a szervizkulcs, ha már jár a motor, ne kelljen leállítani a csomagtartó kinyitása miatt. ;)

CSiVi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:Szerviz
« Válasz #7360 Dátum: 2012.09.14 22:06:18 »
Sziasztok,
E11-nél a vezetőülés alatti csomagtér nyitó kallantyú cseréje vajon mekkora munka, esetleg valaki csinált már ilyet?
Nemrég vettem az autót, már le volt törve a kallantyú (a letört rész egyébként megvan), grátisz, hogy szerintem meg is van valahol szorulva a dolog, mert a még kiálló részt sem lehet mozgatni, ergo szét kéne kapni. Szakszervíz mondott rá egy kellemes harmincvalahányezer ft-os javítási költséget, amit én megköszöntem, hogy megnézték a gépben az árát. :)
Elég kikapni az ülést meg a szőnyeget, vagy másfele induljak el? Gondolom ez csak egy sima bowden, amit végig kéne követni valahogy... Valami ötlet, tanács? :)
Köszönöm!
Nekem egyszer szét kellett szednem, mert a csomagtér nyitó bowden elszakadt. (pedig Made in Japan). A gyári bowden 13e Ft lett volna akkor. Ehelyett elvittem egy bowden készítő műhelybe és csináltak a bowden házba új méretpontos huzalt bütykökkel a végén. A ki és beszereléshez nem kellett kivenni az ülést, csak a köszöb díszléceket levenni és a szőnyeget megemelni. A nyitó kartól a hátsó küszöbig volt a legnehezebb hozzáférni. Magát a kart pedig - legalábbis az E10-ben - két csavar tarja.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #7361 Dátum: 2012.09.16 12:39:54 »
Tegnap megnéztem az olajszintet és láttam, hogy az olajbeöntő sapka környékén van némi olajpára. Ez mitől lehet? A sapka meg volt húzva rendesen, és az olaj egyébként nem fogy.
Ideális esetben csak annyi van, hogy beöntéskor kicsit melléfolyt, amiben megragadt a kosz, de gondolom tölcsérrel öntik, szóval ennek kicsit a valószínűsége. Ötlet?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Szerviz
« Válasz #7362 Dátum: 2012.09.16 13:34:21 »
Tegnap megnéztem az olajszintet és láttam, hogy az olajbeöntő sapka környékén van némi olajpára. Ez mitől lehet? A sapka meg volt húzva rendesen, és az olaj egyébként nem fogy.
Ideális esetben csak annyi van, hogy beöntéskor kicsit melléfolyt, amiben megragadt a kosz, de gondolom tölcsérrel öntik, szóval ennek kicsit a valószínűsége. Ötlet?
Én úgy tudtam a szelepfedél alatt mindent átjár az olaj vagy a gőze. Ha kopott akkor ott még ki is fuj, fröcsköli a gázt meg az olajat. Régen ez volt az egyik módszer, hogy milyen állapotban van a motor.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #7363 Dátum: 2012.09.16 13:56:55 »
Majd letörlöm, aztán megnézem, hogy újra olyan lesz-e.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Szerviz
« Válasz #7364 Dátum: 2012.09.16 18:37:23 »
Majd letörlöm, aztán megnézem, hogy újra olyan lesz-e.
:censored:

Melléöntötték szervízkor. Vagy nem mellé, csak gyorsan, és nem bírta nyelni.
Le kell törölni, és elfelejteni  :yes:
Xanyi