Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2319181 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Szerviz
« Válasz #6870 Dátum: 2012.04.04 17:43:18 »
Ferodo mindenből.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:Szerviz
« Válasz #6871 Dátum: 2012.04.04 18:10:01 »
Te is próbálkoztál ott?  :D Én igen  :censored:

 Nyelvvizsga? Nem volt az olyan para...
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #6872 Dátum: 2012.04.04 18:12:23 »
ezt az ajánlatot kaptam a fékmestertől:

na innen melyik a tuti?

Nekem elöl ATE tárcsa/betét, hárul Ferodo Premier/Ferodo kombináció van TZoli javaslatának és közreműködésének köszönhetően. Nem panaszkodom, nagyon jó.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #6873 Dátum: 2012.04.04 18:13:31 »
ezt az ajánlatot kaptam a fékmestertől...

Ferodo-ból első tárcsák ára nagy valószínűséggel el van írva, a bolti listaára annak 28-29K/db


akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Szerviz
« Válasz #6874 Dátum: 2012.04.04 21:52:33 »
Te is próbálkoztál ott?  :D Én igen  :censored:
Énis 1x, ill. 2x (irásbeli+szóbeli) de sikerült mind2 O:-)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re:Szerviz
« Válasz #6875 Dátum: 2012.04.04 22:06:56 »
Te is próbálkoztál ott?  :D Én igen  :censored:
Csináld, vagy ne csináld! De ne próbáld!
 ;)
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

AdamBH

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 116
Re:Szerviz
« Válasz #6876 Dátum: 2012.04.05 12:14:46 »
Sziasztok!

Biztos 1000x volt már róla szó...de nem találom most hirtelenjében a választ :)

E12 1.4 VVTi-hez hosszbordás szíjat vennék, de most elbizonytalanodtam, milyen méret való bele pontosan. Klímás, szervós (utóbbi ebben már ugye elektromos). A hasonló felszereltségű E11-be 6PK 1840 került, ebbe is ezt vegyem?

Köszönöm!
E11 1.4 VVTi Hatchback 2000/03
E12 1.4 VVTi Wagon 2004/12

...és még néhány OFF ;)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Szerviz
« Válasz #6877 Dátum: 2012.04.05 12:47:37 »
Sziasztok!

Biztos 1000x volt már róla szó...de nem találom most hirtelenjében a választ :)

E12 1.4 VVTi-hez hosszbordás szíjat vennék, de most elbizonytalanodtam, milyen méret való bele pontosan. Klímás, szervós (utóbbi ebben már ugye elektromos). A hasonló felszereltségű E11-be 6PK 1840 került, ebbe is ezt vegyem?

Köszönöm!
Nem, az E12-kbe rövidebb kell. Nem vagyok most biztos benne, de valami alkatrészt az E12-ben máshogy oldottak meg, ami miatt rövidebb szíj kell rá.
Autósboltba vidd be a Corolla forgalmiját és aszerint kell szíjat választani.  :flowers:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

AdamBH

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 116
Re:Szerviz
« Válasz #6878 Dátum: 2012.04.05 13:09:39 »
Köszönöm!
Talán az elektromos szervó miatt lehet az eltérés...
E11 1.4 VVTi Hatchback 2000/03
E12 1.4 VVTi Wagon 2004/12

...és még néhány OFF ;)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Szerviz
« Válasz #6879 Dátum: 2012.04.05 13:16:46 »
Köszönöm!
Talán az elektromos szervó miatt lehet az eltérés...
Én is erre gondoltam, csak nem mertem írni. Az E11-ben nem elektromos a szervó, a hosszbordásszíj ezen is rajta van, ezért hosszabb, mint az E12 modell esetében.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #6880 Dátum: 2012.04.05 13:19:29 »
Sziasztok!
E12 1.4 VVTi-hez hosszbordás szíjat vennék...
Köszönöm!

6PK 1693

hrvathg

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 72
Re:Szerviz
« Válasz #6881 Dátum: 2012.04.05 13:52:14 »
Úgy döntöttem, hogy a 195/60 r15 gyári méret helyett 99%-os valószínűséggel jó lesz a 195/65 r15 is, és 20-25 % olcsóbb, és talán komfortosabb is.

A gumis javaslatára 185/65 R15 Michelin energy saver lett a gumi. 20.200 ,- ft/db ingyenesen felszerelve számlával 1év garanciával; és 9000 Ft-os ÖMV ajándékbenzinnel.
2004 facelift Corolla E12-4zzFE made in japan

AdamBH

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 116
Re:Szerviz
« Válasz #6882 Dátum: 2012.04.05 13:54:28 »
E11 1.4 VVTi Hatchback 2000/03
E12 1.4 VVTi Wagon 2004/12

...és még néhány OFF ;)

juszufat

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 328
Re:Szerviz
« Válasz #6883 Dátum: 2012.04.06 08:47:23 »
6PK 1693
Zoli, örülnék, ha ezt a szíj kérdést egy picit körüljárnánk. Én 105 ezernél alvázszám alapján rendeltettem egy Denso szíjat, (ex-toyotás) szerelőm cserélte. 120 ezren túl megjelent egy kis csapágyhang, közelről megfülelve a dolgot a terelőgörgő bizonyult zajosnak. 135 ezres szervízhez rendeltem gyári újat, szerelő berakta. 2-3 nap múlva újra megjelent a csapágyhang. Többen is azt mondták, lehetetlen, hogy a gyári pótalkatrész helyből "csapágyas" legyen. Jártam így tovább a masinával. Egyszer-kétszer levettük a szíjat, megforgattuk kézzel a görgőket, aztán a szerelőm a feszítőgörgő-himba egység cseréjét javasolta. Mostanában, 150 ezernél ezt is megléptem. Feleslegesen. A csapágyhangom ugyanúgy megvan.
Kínomban felkutattam az eredeti gyári szíjamat, mert szerencsére megőriztem. 6PK 1693. A számla alapján a mostani szíjam valami Denso 1750-es, szemre kb. ugyanott áll a feszítő himbája/görgője, mint a gyári szíj esetében. Mondjuk a 6 centivel hosszabb szíj miatt a görgő 3 centivel lenne feljebb. Lehetséges, hogy egy nem odavaló szíj miatt zajossá válik egy görgő csapágya? Annak mi az esélye, hogy a Toyotánál kenés nélkül csúszik át a minőség ellenőrzésen egy görgő csapágy?
1.4VVti (2004)

juszufat

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 328
Re:Szerviz
« Válasz #6884 Dátum: 2012.04.06 08:55:16 »
Aztán azon is morfondíroztam, hogy a gyári klímás, japán Sol-os gépekhez talán 6PK 1670 az előírt szíj, az én japán klímás Terrámhoz 1693. Miért van ez az eltérés? Ebből következően már 23 mm hosszúság eltérés is fontos kérdés, pedig a feszítőgörgő ennyit játszva kiegyenlítene. Ha valóban 1750 a mostani szíjam, akkor még a 6 centit is kiegyenlíti a feszítő. (A szíjam feszes, ahogy kell, soha nem csúszott meg, így 45 ezer km után nem is tűnik meggyötörtnek.)
1.4VVti (2004)