Én kapásból izzítógyertyára gyanakodnék...
Csak hideg motornál gyengélkedik az indulással.
Ha valamennyire meleg, vagy akár üzemmeleg a motor, akkor egyből indul.
Ha gond lenne az izzítással, akkor minden esetben nehezen indulna, nem? Vagy rosszul gondolom?
Azért megnézetem majd szervizzel a jövő héten, ha jut rá időm.
Nos, időközben eltelt majd egy év. Mivel eddig nem volt igazi telünk, nem is jelentkezett a probléma.
Továbbra is második indítózásra indult a motor, időjárásról függetlenül.
Most, hogy igazán hideg az idő -7-10 °C. Fél órával előbb kell elinduljak a kocsihoz, mivel nem akar indulni, csak sokadik próbálkozásra.
Pár napja volt szervizben, ezt is megnézettem rajta, de nem találtak semmi hibát.
Izzítógyertyák jók, injektorok szintén, aksi rendben. Esetleg az üzemanyag szűrő cseréjét javasolták, de ezt is csak tippelték.
Egyébként az utóbbi napokban több dízeles is pórul járt. Egyszerűen megállt alattuk a kocsi, vagy leesett a fordulatszám.
Ezeket állítólag a gyenge minőségű gázolaj okozta és az üzemanyagszűrőt eltömítette.
Emiatt öntöttem én is dermedésgátlót a tankba, de úgy látszik nem volt hatása.
A sokadik (3-4) indítózásnál a olajnyomás visszajelző lámpa már nem is akar világítani. Csak ha várok 5 percet akkor világít újra rendesen gyújtás ráadásakor.
Valami ötlet?