Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2309738 alkalommal)

0 Felhasználó és 16 vendég van a témában

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Szerviz
« Válasz #3915 Dátum: 2010.07.22 14:56:05 »
En benzinesre gondoltam. A dizelnel a turbo miatt hamarabb jelentkezhet baj a nagyon viszkozus olajtol. Illetve azt se feledd, hogy Te ezt az 5w-30as olajat nem vetted dragabban a netes shopban, mint amennyiert adnak a 10w40-et a markaszervizben  :yes:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

neonx

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 51
Re: Szerviz
« Válasz #3916 Dátum: 2010.07.25 06:54:37 »
Sziasztok, új vagyok itt a fórumon, de nem új a toyoták körében, van egy toyota hiace kis buszom és szeretném lecserélni egy 2003 corollára a kérdésem, átlagosan ezekben az autókban ahogy nézegettem 150-160e km van, milyen hibákra lehet számítani a közel jövőben egy ekkora kilométerrel rendelkező corollában? És még egy szakvéleményezzétek meg légy szíves ezt az autót.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.6_sol-4016060

musspici

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1755
Re: Szerviz
« Válasz #3917 Dátum: 2010.07.25 09:47:22 »
A Corollát, Aurist szeretnék venni topicban kapsz választ. ;)
musspici 242
Toyota Prius 4 PHV

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
Re: Szerviz
« Válasz #3918 Dátum: 2010.07.27 08:55:13 »
Ha akciós csomagot kaptál, akkor gyári Toyota 5W30-as olaj van benne, úgyanis az jár a csomaghoz. Azt hogy azt ki szállítja be a Toyotának, tényleg nem tudni.
A MOL-os hordót valószínüleg csak azért pakolták, mert amikor a fáradtolajat kezelő cégek elviszik a régit, akkor hoznak helyette üres hordókat hogy legyen mibe tölteni a fáradt olajat a következő elszállításig. És náluk mindenféle hordó van, ott nem a felirat a lényeg.
Nálunk is van még Elf-es hordó is fáradt olajnak, pedig csak Toyotát használunk!!

A pollenszűrőt nem értem... Nem tudok olyan Toyotáról, aminél különbözne a klímás és a nem klímás pollenszűrője. Nem az aktív szeneset kevered?

Azt a hordót nem vitték, hanem hozták. Új raklapon volt, békával kellett lehúzni az emelőhátfalról ergo valószínűleg tele volt. Gondolom én.
A két pollenszűrő pedig különbözik, ez tény. Láttam mindkettőt, volt, hogy én magam cseréltem. Volt, hogy utángyártottat kapott, az is úgy nézett ki ránézésre, mint a gyári. Ez meg nem úgy nézett ki. Most a márkaszervizes mondta, hogy az a pollenszűrő, amit kaptam, nem a klímáshoz való. Ha rosszul mondta, én is rosszul tudom....  ::)

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
Re: Szerviz
« Válasz #3919 Dátum: 2010.07.27 08:56:36 »
Ha akciós csomagot kaptál,
Ezekről az akciós csomagokról honnan lehet hírt szerezni? Éjfélkor minden hónap első péntekén az amatőr rádiósok jutnak csak az infókhoz?  :D
Egyébként amiket leírtál nagyon passzol a sztorihoz A-tól Z-ig, vagyis BINGÓ.  ;)



én levélben kaptam az ajánlatot, rendszámra-alvázszámra kiállítva.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #3920 Dátum: 2010.07.27 08:57:28 »
Ehhez a www.azentoyotam.hu oldalon regisztráltál?
         

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #3921 Dátum: 2010.07.27 09:16:58 »
Ehhez a www.azentoyotam.hu oldalon regisztráltál?
Szerintem nem, mert ott 'csak' 1000Ft-os kuponokat kapsz, amit 5ezer Ft-onként válthatsz be.
Elég sok ember kap ilyen -számunkra ismeretlen- akciókról kupont, kivételt képeznek a balekok, akik márkaszervizbe hordják, mint pl én  :D

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
Re: Szerviz
« Válasz #3922 Dátum: 2010.07.27 11:42:56 »
Ehhez a www.azentoyotam.hu oldalon regisztráltál?

ott is regeltem, de azt mondták, ez más ackióval nem vonható össze. Majd az olajfolyás megszüntetésénél felhasználom.

Történt ugyanis, hogy a láncfeszítő olajdeknije elkezdte engedni az olajat, úgyhogy azt majd meg kell csinálni, de akkor nem erőltettem, mivel ahhoz le kellett volna venni a szelepfedelet, ha meg már lent van, megnézettem volna a szelephézagokat, mert egy szelepem mintha csörögne hidegindításkor, és így is háromnegyed nyolctól fél tizenkettői álltam ott.

...ja meg hátsó féktárcsa-fékbetét csere esedékes azt mondták. Létezik, hogy hatvanezer alatt elkopik egy hátsó betétgarnitúra?

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Szerviz
« Válasz #3923 Dátum: 2010.07.27 16:52:36 »
Ha akciós csomagot kaptál, akkor gyári Toyota 5W30-as olaj van benne, úgyanis az jár a csomaghoz. Azt hogy azt ki szállítja be a Toyotának, tényleg nem tudni.
A MOL-os hordót valószínüleg csak azért pakolták, mert amikor a fáradtolajat kezelő cégek elviszik a régit, akkor hoznak helyette üres hordókat hogy legyen mibe tölteni a fáradt olajat a következő elszállításig. És náluk mindenféle hordó van, ott nem a felirat a lényeg.
Nálunk is van még Elf-es hordó is fáradt olajnak, pedig csak Toyotát használunk!!

A pollenszűrőt nem értem... Nem tudok olyan Toyotáról, aminél különbözne a klímás és a nem klímás pollenszűrője. Nem az aktív szeneset kevered?

Azt a hordót nem vitték, hanem hozták. Új raklapon volt, békával kellett lehúzni az emelőhátfalról ergo valószínűleg tele volt. Gondolom én.
A két pollenszűrő pedig különbözik, ez tény. Láttam mindkettőt, volt, hogy én magam cseréltem. Volt, hogy utángyártottat kapott, az is úgy nézett ki ránézésre, mint a gyári. Ez meg nem úgy nézett ki. Most a márkaszervizes mondta, hogy az a pollenszűrő, amit kaptam, nem a klímáshoz való. Ha rosszul mondta, én is rosszul tudom....  ::)

Hát hogy legyen miben tenni a fáradtolajat ahhoz elöször hozni kell a hordót.. Na mind1, te voltál ott...
Akciós csomagba akkor is Toyota olajat kellett hogy kapj!
A pollenszűrőre azért kiváncsi lennék fotókkal illusztrálva, mert itt valami nem kerek. Továbbra is tartom hogy a Carinától kezdve minden Toyotánál ugyan olyan pollenszűrő kell a klímásba és a nem klímásba, hisz az a részük egyáltalán nem is különbözik!
Xanyi

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
Re: Szerviz
« Válasz #3924 Dátum: 2010.07.27 18:44:12 »
Na. eddig ilyen volt benne.

[a csatolmányt egy admin törölte]

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
Re: Szerviz
« Válasz #3925 Dátum: 2010.07.27 18:44:37 »
most meg ehhez nagyon hasonló van benne. (csak persze tiszta, és ugyanúgy három részre "törhető", mint az előbbi, a könnyebb behelyezés érdekében. tisztára mint a szárnyas betét...)

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.27 18:47:50 írta wolfman »

wolfman

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2098
Re: Szerviz
« Válasz #3926 Dátum: 2010.07.27 18:46:43 »
a különbség szembetűnő. Nem?  :szemez:

ha meg ackiós csomagba totoja olajat kaptam, annak csak örülök. annak már nem annyira, hogy van most a csomagtartóban egy fél liter 5w40-es, vagy 0w40-es, ami ugye nem 5w30-as, ami benne van. Márpedig ha ezt is eszi, akkor utána kell töltenem....   ::)

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #3927 Dátum: 2010.07.27 19:03:47 »
Jól beszél Wolfman. Nekem is 3 db-ba hajlítható pollenszűrőm volt az autóban, ez is való az angol gyártásúba.

A sok darabból álló szűrő a japán gyártásúba való, azonban az angolba is belemegy. Utólagosan csak ilyet lehet kapni, 3 darabba hajtogatottat nem, azt csak a mszervízben.

Engem végülis nem érdekel, jó a japánba való sokrészes is. Annyiból nem az igazi, hogy ez egy picit hosszabb, így nehezebb ezt cserélni. Árban nagyon drága az E11-hez a pollenszűrő, 4-5.000 Ft-nál kezdődik a legalapabb. Az E12-es pollenszűrője fele ennyibe kerül, igaz nem is 10 darabból van összerakva.

Én nekem a lényeg az, hogy megfogja a port, a leveleket. Szerintem én fogok készíteni egy egyedi szivacsszűrőt, azáltal, hogy méretre vágok egy szivacsot. Aztán ha akarom, akkor befújom légszűrőolajjal is, így még a kisebb port is megköti. Ha jó a motorba a sok szivacsos sportszűrő is, akkor az abszolút igénytelen, porra érzéketlen szellőzőrendszerbe is jó lesz. Azt akkor csak kimosom majd, nem kell mindig 4-5000-ért venni. Így szinte ingyen tudom majd tisztítani és gyakrabban is fogom. Szűrni meg lehet, hogy jobban fog még, mint a papír. Meg berakni is könnyebb lesz, mint a hülye papírszűrőt. Meg kihívás is megcsinálni, ez a legnagyobb érv mellette. :)

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Szerviz
« Válasz #3928 Dátum: 2010.07.27 19:06:40 »
Nagyon leronthatja a klima es a szellozorendszer hatasfokat (zero hideg es parasodas). Meg ugye olajat kvazi beparologtatsz az utasterbe. Te tudod  :flowers:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #3929 Dátum: 2010.07.27 19:18:04 »
Miért rontja le a szellőző rendszer hatásfokát? Ha ugyan annyi levegőt enged át vagy még többet is, akkor nincsen semmi probléma szerintem. Klímám nincsen sajnos, így az a része nem érint. A motorba kapható szivacsos szűrőknek is nagyobb a légáteresztő képességük, mint a papírnak, így elvileg fennakadást nem okozhat a szivacs.

Párásodás szempontjából kérdéses lenne, mert ugye a szivacs könnyebben meg tudja a párát kötni, mint a papír (ami igazából műanyag nagyrészben). Bár vizet közvetlenül nem tud kapni, kérdés, hogy berohadna-e.

Az olaj az csak egy kiegészítő dolog lenne, ezen sokat nem gondolkodtam. A GRO olaj, amit most használok teljesen szagtalan, a légszűrőnél sem érezni semmit sem. Persze ettől még lehet, hogy belélegzem, meg hogy káros.


Legyártani a szűrőt nem lenne nagy munka, igazából az lenne a kérdés, hogy berohadna-e, illetve hogy mennyire kötné meg a párát. :hmmmm: A porszívókon is ilyen szivacsfilter van a porzsák mögött általában, szárazon is nagyon jól megfogják a port...




Igazából nem én találtam fel a spanyol viaszt...
Kép1
Kép2
Kép3
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.27 19:26:49 írta B.S. »