Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2309600 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Szerviz
« Válasz #3870 Dátum: 2010.07.19 13:21:51 »

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #3871 Dátum: 2010.07.19 13:23:30 »
Sok olyan termékük van, ami nincsen meghirdetve. Tudnak zöld és piros Toyota fagyállót is hozni, csak fel kell őket hívni és megbeszélni a részleteket...  ;)

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Szerviz
« Válasz #3872 Dátum: 2010.07.19 13:25:03 »
Sok olyan termékük van, ami nincsen meghirdetve. Tudnak zöld és piros Toyota fagyállót is hozni, csak fel kell őket hívni és megbeszélni a részleteket...  ;)
Jah, és gondolom olcsóbb, mint a márkaszervizben...áráról vmi infó??  :?:

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #3873 Dátum: 2010.07.19 13:26:11 »
5 kg-os Toyota LLC Red concentrate: 3e pénz volt fél éve.
Ez 2 kocsiba elég.

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Szerviz
« Válasz #3874 Dátum: 2010.07.19 15:40:15 »
5 kg-os Toyota LLC Red concentrate: 3e pénz volt fél éve.
Ez 2 kocsiba elég.
Köszi, ez nagyon jó ár.  :)

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #3875 Dátum: 2010.07.19 15:49:21 »
Szerintem is jó ár, 1 kocsi 1.500 Ft-ra jön ki így, plusz a desztvíz ugye... (Összesen max. 2.000 Ft/autó).

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 910
Re: Szerviz
« Válasz #3876 Dátum: 2010.07.19 18:39:54 »
Egy pillanatra elbizonytalanodtam, mivel már nem csak én vezetem a COV-ot és hirtelen gyorsan gyarapodnak a kilométerek  :eek:

Kérdésem, ha októberben 72600-nál volt a "75 ezres"szerviz és most 87600-on áll a kilométeróra, akkor mikor kell szervizbe vinni?  :hmmmm:
Jól emlékszem, hogy ha lement a 15 ezer akkor nyomás a szervizbe, ráadásul ez a 90-es egy nagyszerviz.


kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #3877 Dátum: 2010.07.19 18:41:12 »
Így van, 90 ezernél nagyszerviz.  :)
         

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 910
Re: Szerviz
« Válasz #3878 Dátum: 2010.07.19 18:49:42 »
Így van, 90 ezernél nagyszerviz.  :)
hude gyors voltál :-) , szoval, akkor, hama, hama most kérjek időpontot szervizben?

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #3879 Dátum: 2010.07.19 18:51:56 »
Hát ha szeretnéd, hogy garis maradjon a gép, akkor igen. Mindenképp hívj fel több márkaszervizt (ha van lehetőséged rá) és kérj be több ajánlatot, nagy lehet a szórás márkaszervizek között is árban! Sokan Pestről Veszprémbe vagy Kiskőrösre/Kecskemétre hordják a kocsikat, mert még benzinköltséggel együtt is jobban megéri.  :)
         

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 910
Re: Szerviz
« Válasz #3880 Dátum: 2010.07.19 18:56:47 »
Hát ha szeretnéd, hogy garis maradjon a gép, akkor igen. Mindenképp hívj fel több márkaszervizt (ha van lehetőséged rá) és kérj be több ajánlatot, nagy lehet a szórás márkaszervizek között is árban! Sokan Pestről Veszprémbe vagy Kiskőrösre/Kecskemétre hordják a kocsikat, mert még benzinköltséggel együtt is jobban megéri.  :)
Jó ötlet, köszi, utánanézek. (mennyi idő egy nagyszervíz?)

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 910
Re: Szerviz
« Válasz #3881 Dátum: 2010.07.19 19:10:48 »
Ja és mennyibe kerül kb a Corolla Versora egy nagyszerviz (90-es) ?

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #3882 Dátum: 2010.07.19 19:49:58 »
Ha benzines a Verso, akkor szerintem hasonló lehet, mint a sima Corolláé.

Elvileg 60e km-nél van gyertyacsere, így az most nem lesz.

105e km-nél van szíjcsere, így az most nem lesz.

Légszűrőt és pollenszűrőt elméletileg az állapota alapján cserélnek majd. Így ez lehetséges, de nem biztos, hogy cserélve lesz.

60e km-nél javasolt a váltóolaj csere, de ha még nem volt cserélve, akkor itt az ideje. Ugyan ez vonatkozik a fékfolyadékra is, ezt minden mszervíz máskor cseréli, sok egyáltalán nem is foglalkozik sajnos vele, csak ha az ügyfél kéri.

Természetesen nem biztos, hogy a CoV szervizelése megegyezik a "sima" Corolláéval, csak valószínű szerintem. Mellesleg megjegyzem, hogy nem értem, hogy a 90e km-es szerviz mitől nagyszerviz. A 60-as sokkal költségesebb, mert ekkor van gyertya csere is, ahogyan váltóolaj csere is. 90e-nél elvileg semmit sem kell a motorolajon kívül cserélni, max a légszűrőt és a pollenszűrőt, feltéve persze ha előtte nem spóroltak le valamit, mint pl. a 60e km-es váltóolajcsere.

Nem azt kell nézni, hogy a múltkori szerviz km-óra állása óta mikor telt le a 15e km, hanem, hogy a következő előírt periódus mikorra esedékes km szerint. De gondolom ez világos. 89e km-nél javaslom, hogy jelentkezz be, és 90xxx km-nél vidd el a kocsit szervízre. Természetesen egy hosszú nyaralás következtében a 88e és a 92e km is lehetséges, nem fognak ezen problémázni, de a legjobb az, ha pont 90e km-nél viszed az autót.

Sokat lehet spórolni vitt alkatrészekkel is, pl. motorolajat érdemes lehet vinni. Elméletileg nem problémázhatnak vele, ha igazolható a forrása és ha az olaj specifikációja megfelel az előírtnak. Ajánlat kérésekor érdemes a hozott olajat is említeni, ahol erre nem vevők, onnan lépni javasolt részemről...
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.19 19:56:25 írta B.S. »

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 910
Re: Szerviz
« Válasz #3883 Dátum: 2010.07.19 19:58:45 »
Ha benzines a Verso, akkor szerintem hasonló lehet, mint a sima Corolláé.

Elvileg 60e km-nél van gyertyacsere, így az most nem lesz.

105e km-nél van szíjcsere, így az most nem lesz.

Légszűrőt és pollenszűrőt elméletileg az állapota alapján cserélnek majd. Így ez lehetséges, de nem biztos, hogy cserélve lesz.

60e km-nél javasolt a váltóolaj csere, de ha még nem volt cserélve, akkor itt az ideje. Ugyan ez vonatkozik a fékfolyadékra is, ezt minden mszervíz máskor cseréli, sok egyáltalán nem is foglalkozik sajnos vele, csak ha az ügyfél kéri.

Természetesen nem biztos, hogy a CoV szervizelése megegyezik a "sima" Corolláéval, csak valószínű szerintem. Mellesleg megjegyzem, hogy nem értem, hogy a 90e km-es szerviz mitől nagyszerviz. A 60-as sokkal költségesebb, mert ekkor van gyertya csere is, ahogyan váltóolaj csere is. 90e-nél elvileg semmit sem kell a motorolajon kívül cserélni, max a légszűrőt és a pollenszűrőt, feltéve persze ha előtte nem spóroltak le valamit, mint pl. a 60e km-es váltóolajcsere.

Nem azt kell nézni, hogy a múltkori szerviz km-óra állása óta mikor telt le a 15e km, hanem, hogy a következő előírt periódus mikorra esedékes km szerint. De gondolom ez világos. 89e km-nél javaslom, hogy jelentkezz be, és 90xxx km-nél vidd el a kocsit szervízre. Természetesen egy hosszú nyaralás következtében a 88e és a 92e km is lehetséges, nem fognak ezen problémázni, de a legjobb az, ha pont 90e km-nél viszed az autót.

Sokat lehet spórolni vitt alkatrészekkel is, pl. motorolajat érdemes lehet vinni. Elméletileg nem problémázhatnak vele, ha igazolható a forrása és ha az olaj specifikációja megfelel az előírtnak. Ajánlat kérésekor érdemes a hozott olajat is említeni, ahol erre nem vevők, onnan lépni javasolt részemről...

Köszi, a gépkönyve irja, hogy ez a részletesebb szerviz, éppen olvasom az olajos hozzászólásokat :-)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Szerviz
« Válasz #3884 Dátum: 2010.07.19 20:19:41 »
Olvasom a Verso  szerviztanácsokat. Nekem  Corolla D4d 1,4-esem van  elmult 3 éves, tehát már nem garis. Én 90% autopályán és országuton használom 60 ekm-e szerviz most jönHogy mennyire nem kopott, a fékbetét szinte  mint az uj, gondolom a váltóolaj is  a váltások fűggvényében  használodik (egy városi 15km-en többet vált az ember- mint egy 520km-es Bécsi uton) vagy rosszul gondolom?
A 190D mercimen  a 330ekm alatt egyszer volt a váltoolaj feltöltve (megnézve).