Ha benzines a Verso, akkor szerintem hasonló lehet, mint a sima Corolláé.
Elvileg 60e km-nél van gyertyacsere, így az most nem lesz.
105e km-nél van szíjcsere, így az most nem lesz.
Légszűrőt és pollenszűrőt elméletileg az állapota alapján cserélnek majd. Így ez lehetséges, de nem biztos, hogy cserélve lesz.
60e km-nél javasolt a váltóolaj csere, de ha még nem volt cserélve, akkor itt az ideje. Ugyan ez vonatkozik a fékfolyadékra is, ezt minden mszervíz máskor cseréli, sok egyáltalán nem is foglalkozik sajnos vele, csak ha az ügyfél kéri.
Természetesen nem biztos, hogy a CoV szervizelése megegyezik a "sima" Corolláéval, csak valószínű szerintem. Mellesleg megjegyzem, hogy nem értem, hogy a 90e km-es szerviz mitől nagyszerviz. A 60-as sokkal költségesebb, mert ekkor van gyertya csere is, ahogyan váltóolaj csere is. 90e-nél elvileg semmit sem kell a motorolajon kívül cserélni, max a légszűrőt és a pollenszűrőt, feltéve persze ha előtte nem spóroltak le valamit, mint pl. a 60e km-es váltóolajcsere.
Nem azt kell nézni, hogy a múltkori szerviz km-óra állása óta mikor telt le a 15e km, hanem, hogy a következő előírt periódus mikorra esedékes km szerint. De gondolom ez világos. 89e km-nél javaslom, hogy jelentkezz be, és 90xxx km-nél vidd el a kocsit szervízre. Természetesen egy hosszú nyaralás következtében a 88e és a 92e km is lehetséges, nem fognak ezen problémázni, de a legjobb az, ha pont 90e km-nél viszed az autót.
Sokat lehet spórolni vitt alkatrészekkel is, pl. motorolajat érdemes lehet vinni. Elméletileg nem problémázhatnak vele, ha igazolható a forrása és ha az olaj specifikációja megfelel az előírtnak. Ajánlat kérésekor érdemes a hozott olajat is említeni, ahol erre nem vevők, onnan lépni javasolt részemről...