Azok a gyertyák eléggé le voltak élve, nagyon ideje volt már kicserélni őket. A légszűrő is koszos volt eléggé, én nem vártam volna ennyit ezzel sem. A pollenszűrőn nem csodálkozom (csak az árán, hogy milyen k.rva drága), az egy hónap után is már ki tud így nézni...
Az olajak összehasonlításánál vedd figyelembe, hogy a régi olaj fáradt volt és új gyertyákat is kapott az autó. Szóval teljesen normális, hogy halkabb lett. Ha nem mennél 10e km-nél többet egy olajjal, akkor nem lenne ekkora különbség a cserekor.
Furcsa, hogy a fékfolyadék csere után bármi változást is tapasztaltál. Én sosem veszek észre semmi változást sem. (Igaz, én évente 1x cserélem a fékfolyadékot is, ami kb 30e km-t jelent.)
A megnövekedett fékhatás hátterében szerint az állt, hogy levegős volt előtte a rendszer és nem megfelelően közvetítette a pedálerőt. Amúgy milyen gyertya lett most betéve és milyen fékfolyadék?
Nálam is most patent a fék, bekopott az új Ferodo fékpofa hátul. Most feljebb fog a pedál kicsit (hiszen rendesen be lehetett állítani, mert nincs ovál már a dobban sem), nem bólint annyira előre a kocsi fékezéskor és azonos fékerővel nagyobbat lassul az autó. Eddig meg vagyok elégedve a fékbetéttel teljesen, méretben is tökéletesen passzol. Kicserélni rohadtul féreg dolog, van benne sok rugó és nagyon könnyen szét is esik az egész állító mechanika szerelés közben...