Ha egy autó eszi az olajat, NEM a hidegoldali viszkozitást kell növelni!
Amúgy meg ki kell próbálni kissé más minősítésű, sűrűbb olajat és nem növelni sehova az 5W40-et. Ha már zabálja az olajat, akkor meg kell szüntetni a hiba okát, nem sűrű olajjal elfedni a gondot.
Olajat egyébként évente vagy 15 ezrenként kell cserélni a Toycinkon, amelyik előbb bekövetkezik.
Igen, valszeg a köv olajcserénél kipróbálok egy másik olajat, mondjuk Mobil1-et, vagy Castrolt.
Gyakorlatilag nem látható-érezhető semmilyen jele annak, hogy olajfogyasztás van azon kívül, hogy 13.000 megtett km után 1 litert utána töltök. Nincs ezzel semmi baj, a modern motorok függetlenül attól, hogy benzines, vagy dízel, csipegetik az olajat.
Az autó nem füstöl, kifejezetten jó "illata" van a kipuffnak (nem az etanol óta, hanem előtte is!), nincs olajfolyás, -pára, -folt, semmi. A szerelő szerint abszolút korrekt állapotú autót sikerült kifognom (nincs jele gányolásnak, még, ha kellett is esetleg javítani), hihető 99.000km-rel. Ráadásul minden káros hang, vagy rezgés nélkül jár a motorja is.
Hiszek neki, mert bár engem sem lehet használtautó vásárlásnál nagyon átverni, de ő jobban ért a konkrét dolgokhoz.
Bár, remélem, valamelyik találkozón összefutunk és szívesen átadom alapos megtekintésre, úgy gondolom, nincs semmilyen takargatnivalója. 10. éves idén, de azért még oda lehet vele pirítani
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
Egyedül néhány helyen látszik fényezési hiba, amit majd a jövőben igényesebben megcsináltatok.
![kacsint ;)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_kacsint.gif)