Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2319608 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Kaiser

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
Re: Szerviz
« Válasz #2430 Dátum: 2010.01.11 11:21:47 »
Kipróbáltuk bika kábelen keresztül egy jó aksival.
Motor simán indul, mutatók meg se moccannak...
Most töltőn van az aksi, de nem jósolok neki hosszú jövőt.
Valaki tud ajánlani jó márkát?
Nekem eddig az Exide Excell-t javasolták, állítólag néha hozzá lehet jutni elég baráti áron...
Ne töltsd fel az akkut, mert úgy sem lesz jó, megint előjön majd a probléma. Ha sokat állt a kocsi és sok a rövid táv, akkor lehet ez az oka a hibának, ez esetben tényleg tölteni kell. Viszont normál üzem esetén nem igazán szabad neki ilyet produkálnia. A 10,3V is azért volt, mert cellazárlatos az akku. Ha le van merülve, akkor is ha kiméred 11,5 V fölött szokott lenni az üresjárati feszültség.

Én minden féle képpen vennék egy új akkut, mielőtt nagyobb kárt tesz a műszerekben a feszingadozás.

Az én autómba 60Ah-s akku van gyárilag, abból 20.000 egy Varta. Én sajnos nem azt vettem, hanem Jász-Akkut, ez messze nem olyan jó, mint a gyári volt.

Ami szerintem jó fajta: Varta, Exxide...

Feltöltöttem az aksit de nem lett jobb.
Ugyanúgy dobálta a mutatókat.
Aksi csere után megszűnt a dolog.
Akciósan vettem Exide Excell-t, most teljesen jó a gyútás.
Egy valami azonban aggaszt. A fogyasztásmérő azóta hülyeségeket ír.
Ki gáznál 35 liter padlógáznál 4-5 liter a pillanatnyi fogyasztás. (átlagfogy : 13l)
Olyan mintha fordítva működne. Tönkre mehetett valami, vagy csak valamit be kellene állítanom rajta?
Tudja esetleg valaki?

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #2431 Dátum: 2010.01.11 11:26:04 »
Szia!

Ez eléggé para szerintem. Szedd le a sarukat, várjál vele és tedd vissza újra őket. Egyébként nem kizárható sajnos az sem, hogy az áramingadozás szétcseszte a műszereidet...
Reméljük, ezzel megoldódik a dolog, különben autóvillamosságis.

Várjál! Nem lehet, hogy a fedélzetin nem l/100km van beállítva? (Hanem mondjuk mpg vagy km/l?)

Amúgy hány Ah-s akkut vettél és ha nem haragszol, akkor megkérdem, mennyiért?

Kaiser

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
Re: Szerviz
« Válasz #2432 Dátum: 2010.01.11 12:29:06 »
Szia!

Ez eléggé para szerintem. Szedd le a sarukat, várjál vele és tedd vissza újra őket. Egyébként nem kizárható sajnos az sem, hogy az áramingadozás szétcseszte a műszereidet...
Reméljük, ezzel megoldódik a dolog, különben autóvillamosságis.

Várjál! Nem lehet, hogy a fedélzetin nem l/100km van beállítva? (Hanem mondjuk mpg vagy km/l?)

Amúgy hány Ah-s akkut vettél és ha nem haragszol, akkor megkérdem, mennyiért?

16200 HUF volt 54Ah-s akciós elvileg (16900 volt a 44Ah-s)
Sok időt nem szántam rá hogy körbejárjam a boltokat, félő volt hogy el se tudok vele indulni.
Az első helyen megvettem, és csak ez az 1 volt már a polcon ::)
A fedélzeti beállításait majd megnézem, de úgy rémlik nem sok az állítási lehetőségem...
Köszi az infót!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #2433 Dátum: 2010.01.11 12:54:43 »
Ha nincs átírás, én úgy tudom, nem kell eredetvizsga... Értelmetlen is lenne, ahogy taglaltad is...  :hmmmm:
De-de, sajnos kell  ::) ... Ha egy bizonyos évjáratnál régebbi, és még nem volt eredetvizsgán (pl. mert első tulajos), akkor a műszakin mindenképpen kell. Ebben az a szép, hogy az okmányirodán ez nem érvényes, tehát ha pl. közvetlenül utána el akarod adni az autót, az új tulajnak újra el kell vinnie eredetvizsgára. Ki van ez találva... Kell a pénz, a pénz!
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Kaiser

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
Re: Szerviz
« Válasz #2434 Dátum: 2010.01.11 18:19:44 »
Szia!

Ez eléggé para szerintem. Szedd le a sarukat, várjál vele és tedd vissza újra őket. Egyébként nem kizárható sajnos az sem, hogy az áramingadozás szétcseszte a műszereidet...
Reméljük, ezzel megoldódik a dolog, különben autóvillamosságis.

Várjál! Nem lehet, hogy a fedélzetin nem l/100km van beállítva? (Hanem mondjuk mpg vagy km/l?)

Amúgy hány Ah-s akkut vettél és ha nem haragszol, akkor megkérdem, mennyiért?

km/l volt beállítva [rohog]
Asszem béna vagyok, de eddig sosem volt állítgatva. :wacko:
Mostmár jó  :clap:

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #2435 Dátum: 2010.01.11 18:31:01 »
km/l volt beállítva [rohog]
Asszem béna vagyok, de eddig sosem volt állítgatva. :wacko:
Mostmár jó  :clap:
Valahogy éreztem... [rohog]

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Szerviz
« Válasz #2436 Dátum: 2010.01.12 14:04:09 »
megjött a 90ezres servizre a rendelt csomagom
motorolaj eneos 5w30 5liter
váltoolaj  metabond 75w90 2 liter
fékolaj     prelix dot4 1 liter
levegöszürö japanparts
pollenszürö  japanparts
gázolajszürö japanparts
olajszürö       müller filter
25 ropiba került :cool2:

külön külön nemtom mi menyibe került, egybe van számlázva, és egy györi haver srác rakta ösze a pakkot...
sok érte? :?:
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.12 14:15:19 írta lasi »
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #2437 Dátum: 2010.01.12 14:08:20 »
megjött a 90ezres servizre a rendelt csomagom
motorolaj
váltoolaj
fékolaj
levegöszürö
pollenszürö
gázolajszürö

25 ropiba került :cool2:
Milyen olaj? Hány liter?
Milyen váltóolaj? Hány liter?
Milyen fékfolyadék? Hány liter?
Milyen levegőszűrő? Gyári?
Milyen pollenszűrő? Gyári?
Milyen gázolajszűrő? Gyári?

Ami nem gyári azt hol vetted?

Köszi.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Szerviz
« Válasz #2438 Dátum: 2010.01.12 14:10:36 »
Ugyanez egy sorban, felesleges idézet nélkül:
Ha szabad megkérdeznem, melyik mennyibe került és pontosan miből mennyit és hol vettél?

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #2439 Dátum: 2010.01.12 14:12:15 »
Köszönöm a jótanácsot!

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Szerviz
« Válasz #2440 Dátum: 2010.01.12 14:14:50 »
Ó, máskor is!
 :flowers:

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Szerviz
« Válasz #2441 Dátum: 2010.01.12 14:20:02 »
modositottam rajta ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #2442 Dátum: 2010.01.12 14:33:45 »
modositottam rajta ;)
Az ár teljesen korrekt.
Ha már 75W-90, akkor miért nem Eneos váltóolajat vettél? A Metabondot nem ismerem.


Annyit megjegyeznék, hogy ha diesel a kocsid, akkor az 5W-30-as Eneos nem a legjobb bálasztás, mert az ACEA B3/B4-es, nem B1-es. Abba jobb az M1 ESP Formula 5W-30.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Szerviz
« Válasz #2443 Dátum: 2010.01.12 14:39:11 »

eneos váltoolaj nem volt náluk, igy  metabond lett
a motorolajat meg kérdeztem az olajos topikba és eneos 5w30 at meg amit te irtál azt ajánlották.... mostmár mind1 mert ez lesz benne
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #2444 Dátum: 2010.01.12 17:03:26 »

eneos váltoolaj nem volt náluk, igy  metabond lett
a motorolajat meg kérdeztem az olajos topikba és eneos 5w30 at meg amit te irtál azt ajánlották.... mostmár mind1 mert ez lesz benne
Lehet, hogy elkerülte a figyelmünket az, hogy diesel - mert a benzinesből több van, meg mert nem írtad ki a pontos típust...

Mondjuk baja nem lesz tőle, csak legközelebb erre majd oda kellene figyelni. Igazából ha nem 40-est veszel vagy sűrűbbet, akkor már nagyon rosszat nem tudsz vele tenni. Ez nem annyira takarékos olaj, de ez a motor így is alig fogyaszt... Olyan orbitális különbség meg nincs a két féle 30-as között szerintem. A benzinesben jól szerepelt ez az olaj, remélem a diesel is szeretni fogja majd...

Az Eneos váltóolaja nekünk bevált, az E12-esünkben ez van jelenleg; eddig sokkal jobban kapcsolható, mint a TAF-X-szel anno. Ajánlom ezt is a következő alkalomra majd.