Amúgy itt is nem egy emberkétől olvastam, meg máshol is, és sztem általánosságban elmondható, hogy a gari után már nem hordják márkaszervízbe a gépeket. Néhány jól kereső budai entellektüellt leszámítva
Az a vicc, ha az a fazon, akitől te vetted a tiedet, amennyiben elvitte volna márkaszervizbe a kocsit olajcserére, akkor jobb pénzért tudta volna eladni mint amennyit megspórolt a fekete gányolós szervizein......feltéve persze ha nem tekerte vissza a km-órát
Azt tudom, hogy te imádsz sok pénzt kiadni, de ha belegondolsz gyakorlati oldaláról a dolgoknak, akkor mindjárt más a helyzet. Nem tudom, nézted-e a szk-ben, hogy miket kell cserélni, nézni? Gondolom tudod. Ugye van az olaj és szűrők cseréje-ehhez nem kell márkaszervizes tudás és műszaki háttér, aztán van az átnézés, ehhez sem kell teljesen, fékolajcsere, hűtőfolyadékcsere, váltóolajcsere, ha belegondolok, igazából semmi nem igényel márkaszervízt. NA mind1, ezzel csak azt akarom mondani, hogy attól, hogy egy autó nem végig márkaszervízelt, az nem jelent automatikusan lelakott állapotot, gányolós szervízt. Ennyi erővel céges autót kell venni, mert azok általában márkaszervizeltek.
A hűtőfolyadékom zöld, tehát volt cserélve. A levegőszűrő gyári Toyota. NA de ezeket már elmondtam, hagyjuk. A féktárcsáim viszont sztem cserések lesznek majd.
Egyébként meg nem biztos hgy csak anyagiak miatt nem vitte márkaszervízbe, hanem jobban megbízott a haverjában. Bakker, épp ti szidjátok a márkaszervizeket, meg hogy xar olajakat raknak a motorba, és attól megy tönkre, miről beszélünk?
Amúgy meg egyáltalán nem vagyok benne, hogy jobb pénzért tudta volna eladni
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.6_vvt-i_sol-3141172Ugye emléxel még erre, meg hogy mennyiről indult? Egyébként rengeteg fenn van még, amiket anno néztem. Nem sok olyan szőrszálhasogató emberke van, pénzzel kitömve, hogy az legyen a legnagyobb gondja, hogy nincs végig vezetve a szk, meg nincs számla, meg stb. De egyébként nincs ezzel gond, nekik találták ki az új autót
A szalonos rokonom mesélte, hogy sokmindent okosba intéznek a szervízeknél, a szalonos szerelő szereli otthon-feketén, bent meg beüti a pecsétet, és mindenki jól jár. Bár gondolom, nem kerül így be a nyilvántartásba(vagy ki tudja).
Egyébként valahol igazad van neked is, de legyünk már gyakorlatiasabbak. Most őszintén: a te autód állapota mennyivel lesz jobb, hogy márkaszervízbe hordod, nem pedig egy maszek, ismerős szerelőhöz? Igazából rajtad múlik, mivel viszed el egyáltalán javíttatni, és milyen anyagokat vagy hajlandó megfizetni. Te is csak önmagad megnyugtatása miatt hordod oda, meg hogy majd eladáskor megtérül, hát, sztem nem fog. Vagy legalábbis kisebb rá az esély.
A legtöbb ember a kompromisszumot választja: amíg tart a gari, addig elhordja. Így volt az én kocsimnál is.