Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2309601 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #1590 Dátum: 2009.08.06 21:59:41 »
Jaja, beleírtam :)
         

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Szerviz
« Válasz #1591 Dátum: 2009.08.06 22:01:52 »
A Toyota láncos VVT-i motoraiban nem kell láncot cserélni, azok élettartama megegyezik a motoréval. ;)

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #1592 Dátum: 2009.08.06 22:03:59 »
Amit lefordíthatunk úgy is, hogy ha a lánc csereérett lesz, akkor a motor is...  :D
         

TSityu

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #1593 Dátum: 2009.08.06 22:27:48 »
A Toyota láncos VVT-i motoraiban nem kell láncot cserélni, azok élettartama megegyezik a motoréval. ;)

Én a könyvébe úgy olvastam, hogy 200000km a csere. Akkor ez kamu?  :hmmmm:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Szerviz
« Válasz #1594 Dátum: 2009.08.06 22:31:46 »
Milyen könyv volt az? Sci-Fi?

TSityu

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #1595 Dátum: 2009.08.06 22:38:17 »
Milyen könyv volt az? Sci-Fi?

No, holnap valakivel megnézetem, hátha a diszlekszia a korral jár.  [rohog]

Dugó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
  • A TÁRS!
Re: Szerviz
« Válasz #1596 Dátum: 2009.08.07 10:29:57 »
Szia !

90 ezres szervíz:  olaj, olajszűrő, levegőszűrő,pollenszűrő,átnézés, fék ell és ha 60 ezernél nem volt váltóolaj cserélve, akkor azt is.
Mi így szoktuk.
És ha bármi egyéb gondod van, azt is orvosoljuk.
Hali! Szerinted kb. mennyi időbe telik egy E11-es COROLLA  4szíj+feszítőgörgő csere?
The Best of The Best: TOYOTA   (corolla 1.6i,1997/10)

diduka

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 130
Re: Szerviz
« Válasz #1597 Dátum: 2009.08.08 21:07:15 »
 ::)
Sziasztok!

A héten voltan a Mayeréknél Budakeszin az éves szervizen, olajat vihettem ott lehettem a kocsi mellett egy rendes szerelő srácnál. Bocsánat kihagytam a munkafelvevőt, aki nagyon korrekt
ember. Amikor kértem a szervíizektől árajánlatokat, csak ő volt aki telefonon is megkersett, persze azért a többü szerviz is adott ajánlatot e-mailban, de csak szűkszavúan.
A szerviz teljes költsége: 21 ezer párszáz forint volt ZÖLDKÁRTYÁVAL  együtt. Levegő+pollen szűrő maradt, mert még jó, csak kitisztították.
Mindenkinek tudom javasolni Őket. Jöttek még ügyfelek és olyan családias volt a hangulat, hogy ámultam bámultam,,
 :yes: :yes:   
VIN NUMBER: JT..........................
2007. E 15 1.4 D-4D Luna

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re: Szerviz
« Válasz #1598 Dátum: 2009.08.09 07:53:06 »
::)
Sziasztok!

A héten voltan a Mayeréknél Budakeszin az éves szervizen, olajat vihettem ott lehettem a kocsi mellett egy rendes szerelő srácnál. Bocsánat kihagytam a munkafelvevőt, aki nagyon korrekt
ember. Amikor kértem a szervíizektől árajánlatokat, csak ő volt aki telefonon is megkersett, persze azért a többü szerviz is adott ajánlatot e-mailban, de csak szűkszavúan.
A szerviz teljes költsége: 21 ezer párszáz forint volt ZÖLDKÁRTYÁVAL  együtt. Levegő+pollen szűrő maradt, mert még jó, csak kitisztították.
Mindenkinek tudom javasolni Őket. Jöttek még ügyfelek és olyan családias volt a hangulat, hogy ámultam bámultam,,
 :yes: :yes:   
Szia!
Az ok, hogy éves szervíz! km? (talán 60E) Köcce.
Fery

diduka

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 130
Re: Szerviz
« Válasz #1599 Dátum: 2009.08.09 19:45:38 »
::)
Sziasztok!

A héten voltan a Mayeréknél Budakeszin az éves szervizen, olajat vihettem ott lehettem a kocsi mellett egy rendes szerelő srácnál. Bocsánat kihagytam a munkafelvevőt, aki nagyon korrekt
ember. Amikor kértem a szervíizektől árajánlatokat, csak ő volt aki telefonon is megkersett, persze azért a többü szerviz is adott ajánlatot e-mailban, de csak szűkszavúan.
A szerviz teljes költsége: 21 ezer párszáz forint volt ZÖLDKÁRTYÁVAL  együtt. Levegő+pollen szűrő maradt, mert még jó, csak kitisztították.
Mindenkinek tudom javasolni Őket. Jöttek még ügyfelek és olyan családias volt a hangulat, hogy ámultam bámultam,,
 :yes: :yes:   
Szia!
Az ok, hogy éves szervíz! km? (talán 60E) Köcce.




Bocsika, bocssika!!!  16.000,. Km
 
VIN NUMBER: JT..........................
2007. E 15 1.4 D-4D Luna

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: Szerviz
« Válasz #1600 Dátum: 2009.08.16 21:23:24 »
A Toyota láncos VVT-i motoraiban nem kell láncot cserélni, azok élettartama megegyezik a motoréval. ;)

Én a könyvébe úgy olvastam, hogy 200000km a csere. Akkor ez kamu?  :hmmmm:

Logikus. Nem végtelen életű egy lánc sem, én nem tudom, honnan szedték ezt :)

Én

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 45
Re: Szerviz
« Válasz #1601 Dátum: 2009.08.17 09:34:45 »
Idézetet írta: idézet
Hali! Szerinted kb. mennyi időbe telik egy E11-es COROLLA  4szíj+feszítőgörgő csere?
Hi!

Vezérműszíjra és az összes szíjra gondolsz meg a feszítőre? Max 2 óra az egész.
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.17 09:38:46 írta kleingy »

szaki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 194
  • néha vagyok
Re: Szerviz
« Válasz #1602 Dátum: 2009.08.20 15:41:43 »
Tudja valaki,hogy mibe kerül az (1.4d4d,HB.)60-ezres szervíz és,hogy pontosan miket cserélnek?
Ugyanis a gari lejárta után magam szeretném csinálni.
Majd a 75-ezresre elviszem,mert a köztes szervizek viszont lényegesen olcsobbak,és legalább félig vezetett szervízkönyvem van.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Szerviz
« Válasz #1603 Dátum: 2009.08.20 15:47:29 »
A Toyota láncos VVT-i motoraiban nem kell láncot cserélni, azok élettartama megegyezik a motoréval. ;)
Én a könyvébe úgy olvastam, hogy 200000km a csere. Akkor ez kamu?  :hmmmm:
Logikus. Nem végtelen életű egy lánc sem, én nem tudom, honnan szedték ezt :)
Hát én a Toyota láncait nem ismerem, de a Nissan 200E után elenőrzést, illetve a feszítők cserét javasolja.
Ez alapján ellenőrizni kell és ha szükséges, akkor cserélni is.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Szerviz
« Válasz #1604 Dátum: 2009.08.20 16:05:56 »
A Toyota láncos VVT-i motoraiban nem kell láncot cserélni, azok élettartama megegyezik a motoréval. ;)
Én a könyvébe úgy olvastam, hogy 200000km a csere. Akkor ez kamu?  :hmmmm:
Logikus. Nem végtelen életű egy lánc sem, én nem tudom, honnan szedték ezt :)
Hát én a Toyota láncait nem ismerem, de a Nissan 200E után elenőrzést, illetve a feszítők cserét javasolja.
Ez alapján ellenőrizni kell és ha szükséges, akkor cserélni is.

Sityu rosszul olvasta a könyvben, ezt már megbeszéltük. A lánc amúgy valóban nem végtelen életű. Ahogy a motor sem, ezért egyezik meg a lánc élettartama a motoréval.
És ezt most nem úgy kell érteni, hogy a lánc szakadása határozza meg a motorét...