Szerintetek, ha a szivargyújtóból eltűnt az áram, de a "CIG 15A" jelzésű biztosíték teljesen rendben van, akkor valami valahol nagyon tönkrement? Az autó egy első szériás E11 Corolla.
Ha pedig sem a fluxus condenzátor, sem a motivátor nem rossz, akkor lehet egy lecsúszott sarú, eltört kábel vagy csak érintkezési hiba. :-D
A biztosíték után még megvan a feszültség?
Nem kezdtem el szétszedni (azt sem tudom, hol kell), csak megnéztem a biztosítékot, mivel első gondolatom nyilván az volt.
Amúgy mentem vele úgy, hogy én vezettem, egy barátom meg rátett egy 12V=/230V~ átalakítót, és arról használta a laptopját, Megálltunk pihenőben, és újbóli elindulás után jelzte, hogy nem megy a tápja. Először azt gondoltuk, a tápja ment tönkre, de aztán kiderült, hogy nem, hanem az autómnál van a probléma.
Azért gondoltam arra, hogy valami műszaki hiba, mert pont egy korábban nem használt eszköz volt rajta, és pont elinduláskor ment tönkre. De majd megpróbálom megnézni, hátha valami látványos hiányosság van valahol az áramkör folytonosságában, köszi :-)