Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2309583 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #1350 Dátum: 2008.11.27 20:36:39 »
Basszus tényleg! Hát én vettem le a saját két kezemmel!  ::)
Úgy tűnik, az akkucellák valamelyike ereszt, vagy nem tökéletes a zárása felül, mert ilyen ocsmány fehér, porszerű savtrutyi jelent meg a pólusokon és a környező fémalkatrészeken.

Az lenne még a szép, ha légmentesen le lennének zárva a cellák az akksiban. Akár szét is durranhatna.

Viszont a töltésedet ellenőriztethetnéd, mert lehet, hogy a feszszabályzó nem működik tökéletesen, és emiatt túltöltés forog fenn.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: Szerviz
« Válasz #1351 Dátum: 2008.11.29 00:00:07 »
- plusz kerékőr leoperálása (elveszett kulcs miatt)

A kerékőrt hogy szedték le?
Nemt'om, megoldották valahogy célszerszámmal. Ráadásul a kerékőrök is használhatók maradtak  ::)
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #1352 Dátum: 2008.11.29 16:16:23 »
- plusz kerékőr leoperálása (elveszett kulcs miatt)

A kerékőrt hogy szedték le?
Nemt'om, megoldották valahogy célszerszámmal. Ráadásul a kerékőrök is használhatók maradtak  ::)

És alufelniből szedték ki? Sejtettem, hogy ez megoldható valahogy...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: Szerviz
« Válasz #1353 Dátum: 2008.11.29 19:01:31 »
És alufelniből szedték ki? Sejtettem, hogy ez megoldható valahogy...
Alufelniből, jó mélyről  ::)
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Ozvego

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 78
Re: Szerviz
« Válasz #1354 Dátum: 2008.12.01 14:37:41 »
Szia Tombolo:-)
Nem hinném, hogy lenne összefüggés a nyakig teletankolás és a jeladó között. Már csak azért mert a vezérlést terelgeti a jeladó!

üdv;
Ozvego


Sziasztok
Ha véletlenül elhangzott már valamelyik topic-ban a kérdés, ne haragudjatok, nem vagyok túl rendszeres olvasó, és kérdező sem, de most ezt a problémát, feldobom, hátha valaki tud rá mondani valamit.
Toyota Corolla 1,4 D-4D 2005. 11. havi 57000 km-el.
A történet a következő: két teletankolást (Shell, kedves  kolléga teletöltötte a nyakig FULL) követően egyszer még márciusban, és most egy hete közvetlenül a tankolást után(ismét Shell,ismét FULL) kigyulladt a motorsziluett lámpa. Márciusban rögtön hívtam a szervízt, azt mondták, 2-3 alkalommal indítsam el, állítsam le a motort, ha eltűnik, használhatom tovább nyugodtan, ha nem akkor inkább ne. Megtettem amit mondtak a jel el is tűnt. Kiolvasást követően a hibalistában a vezérműtengely jeladó hibája jött ki. Azóta még nem lett ugyan az alkatrész kicserélve, de egészen eddig nem jelent meg. A garancia lejárat előtt elmentem szervízbe, de a jeladót alkatrészhíány miatt nem cserélték még ki (ha megjön szólnak). Kérdésem az, hogy szerintetek van összefüggés a nyakig megtankolás, és a hibajel között?
04 Corolla 1.4 VVT-i HB SOL.

tomboloo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re: Szerviz
« Válasz #1355 Dátum: 2008.12.02 17:29:27 »
Köszi Misi! Köszi Ozvego! Én sem láttam ugyan öszzefüggést, de ezeknél az elektronikával telepakolt autóknál már ezt is elképzeltem.
Egyébként a napokban megyek szervízbe, kiváncsian várom, mit olvas ki a hibaolvasó!?

Pimpa

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 62
Re: Szerviz
« Válasz #1356 Dátum: 2008.12.12 21:28:34 »
Egyéves szervizbe vittem az autót, ahol a szerviz végén kifizettem a számlát, amin szerepelt 2 db patent, ami a motorvédő burkolatból hiányzott. Ezt nem tudták megmondani, hogy kieset vagy nem is volt benne. De ennek a pótlása nem tartozik a garanciába? :nono:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Szerviz
« Válasz #1357 Dátum: 2008.12.13 00:15:38 »
Nem.

Pimpa

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 62
Re: Szerviz
« Válasz #1358 Dátum: 2008.12.13 06:26:32 »
Érdekes! Volt másik két autómnál is ilyen probléma /Fiat és Ford/ hogy kötelező szervizen találtak hasonló dolgot, ami hiányzott, de azt ott szó nélkül garanciába pótolták! Ezek szerint ha valami lelazul az autón és elhagyom garanciás időszakba az az én hibám! Érdekes egy hozzáállás! :nono:

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re: Szerviz
« Válasz #1359 Dátum: 2008.12.13 07:52:48 »
Érdekes! Volt másik két autómnál is ilyen probléma /Fiat és Ford/ hogy kötelező szervizen találtak hasonló dolgot, ami hiányzott, de azt ott szó nélkül garanciába pótolták! Ezek szerint ha valami lelazul az autón és elhagyom garanciás időszakba az az én hibám! Érdekes egy hozzáállás! :nono:

Lassan visszatérhetünk a Lada féle időszakban tapasztalt null revizíóhoz meg az ezer km-es átvizsgáláshoz (?)
Fery

hzx

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re: Szerviz
« Válasz #1360 Dátum: 2008.12.13 09:47:24 »
Sziasztok!

A dilemmámat a 90 ezres szervíz okozza. 2004(Xhó) Sol Verso-mra kellene, manuális váltóval.

Kértem árajánlatot Supertól, Sakurától, Tuskótól, 45e(+ 1 év ajándék Euroker), 45-50e, 65eFt árakat mondtak ebben a sorrendben egy héten belüli lehetőséggel. Olajcsere, legszűrő+pollen.

Automax-éknál 0-40 Castrol Edge-el (motorolajjal, hajtómű, fékolaj), levegőszűrő cserével 24,5 eFt. És ott vagyok az autó mellett és tuttira azt teszik bele amit megveszek, mert látom. A márkaszevízbe meg nem biztos, hogy beengednek. (75-nél is itt cseréltettem motorolajat, gyorsak voltak, ügyesek és még egy Castrolos sapkát is a fejembe nyomtak, amivel megörvendeztettem a srácomat otthon...)

Kérdés: Miért érdemes (dupla pénzért) menni a márkaszervízbe ha már nem garis a kocsi?

Köszönöm a bölcsességeteket.

Z

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #1361 Dátum: 2008.12.13 10:32:49 »
Sziasztok!

A dilemmámat a 90 ezres szervíz okozza. 2004(Xhó) Sol Verso-mra kellene, manuális váltóval.

Kértem árajánlatot Supertól, Sakurától, Tuskótól, 45e(+ 1 év ajándék Euroker), 45-50e, 65eFt árakat mondtak ebben a sorrendben egy héten belüli lehetőséggel. Olajcsere, legszűrő+pollen.

Automax-éknál 0-40 Castrol Edge-el (motorolajjal, hajtómű, fékolaj), levegőszűrő cserével 24,5 eFt. És ott vagyok az autó mellett és tuttira azt teszik bele amit megveszek, mert látom. A márkaszevízbe meg nem biztos, hogy beengednek. (75-nél is itt cseréltettem motorolajat, gyorsak voltak, ügyesek és még egy Castrolos sapkát is a fejembe nyomtak, amivel megörvendeztettem a srácomat otthon...)

Kérdés: Miért érdemes (dupla pénzért) menni a márkaszervízbe ha már nem garis a kocsi?

Köszönöm a bölcsességeteket.

Z

Én többnyire azért viszem az autómat márkakereskedésbe (2004.03.havi), hogy a szervízkönyvem vezetve legyen, így eladáskor igazolni tudjam a km-eket egyértelműen.

andzsin

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 591
Re: Szerviz
« Válasz #1362 Dátum: 2008.12.13 21:36:11 »
Sziasztok!

A dilemmámat a 90 ezres szervíz okozza. 2004(Xhó) Sol Verso-mra kellene, manuális váltóval.

Kértem árajánlatot Supertól, Sakurától, Tuskótól, 45e(+ 1 év ajándék Euroker), 45-50e, 65eFt árakat mondtak ebben a sorrendben egy héten belüli lehetőséggel. Olajcsere, legszűrő+pollen.

Automax-éknál 0-40 Castrol Edge-el (motorolajjal, hajtómű, fékolaj), levegőszűrő cserével 24,5 eFt. És ott vagyok az autó mellett és tuttira azt teszik bele amit megveszek, mert látom. A márkaszevízbe meg nem biztos, hogy beengednek. (75-nél is itt cseréltettem motorolajat, gyorsak voltak, ügyesek és még egy Castrolos sapkát is a fejembe nyomtak, amivel megörvendeztettem a srácomat otthon...)

Kérdés: Miért érdemes (dupla pénzért) menni a márkaszervízbe ha már nem garis a kocsi?

Köszönöm a bölcsességeteket.

Z

Én többnyire azért viszem az autómat márkakereskedésbe (2004.03.havi), hogy a szervízkönyvem vezetve legyen, így eladáskor igazolni tudjam a km-eket egyértelműen.

mondjuk nem tudom mi kerül a duplájába a márkaszervízben. mert ha az anyag ugyanaz az is ennyivel drágább? mert a rezsióradíj több, ez egy dolog. de ha kiszámolnánk, hogy mennyiért tudja magánban megvenni ezeket a dolgokat az ember, akkor mennyi jönne ki?

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #1363 Dátum: 2008.12.13 22:41:42 »
A márkaszerviz gyári alkatrészeket használ, amik drágábbak az utángyártottnál stb.
A te helyedben nem vinném márkaszervízbe, viszont egy 17ezerFt-os akciós szervizre dec31-ig érdemes lehet belátogatnod mégis:
http://www.toyota.hu/aftersales/szervizcsomagok/corolla_verso01.aspx

Felesleges extra hosszú idézeteket kiszedtem. Kleingy
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.16 11:58:35 írta kleingy »

dr.gonzo

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 96
Re: Szerviz
« Válasz #1364 Dátum: 2008.12.13 23:39:16 »
kicsit off de muris
a gyori totoya szervizbe se nagyon menjetek, beugrottunk ablaktorloket venni, adni akartak felujitottat, es kertek aljak be az udvarra, hogy ramerhessek az autora  :yes: :eek:

lehet mosolyogni

na on