Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1387662 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Sz.Gergő

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3690 Dátum: 2016.11.29 12:15:41 »
Üdv, mindenkinek!

D-Cat 177le, ti milyen üzemanyagot használtok? Álltalában, folyamatosan? Köszönöm a válaszokat! Gergő

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3691 Dátum: 2016.11.30 13:24:08 »
gázolajat...legtöbbször[emoji12] [emoji14]
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3692 Dátum: 2016.11.30 13:35:33 »
[emoji12] [emoji12]
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3693 Dátum: 2016.11.30 16:42:30 »
gázolajat...legtöbbször[emoji12] [emoji14]
:yes:
Ezekbe a modern dízelekbe már nem nagyon ajánlott a fáradt étolajat önteni.  :nono:(Pedig az olyan autók után finom roseibli illat terjeng, nem holmi gázolajszag...) ;)

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3694 Dátum: 2016.11.30 17:19:49 »
:yes:
Ezekbe a modern dízelekbe már nem nagyon ajánlott a fáradt étolajat önteni.  :nono:(Pedig az olyan autók után finom roseibli illat terjeng, nem holmi gázolajszag...) ;)
[emoji14] [emoji106]
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Ervin

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3695 Dátum: 2016.11.30 19:50:44 »
Sziasztok!Ervin vagyok és új köztetek ! Van egy 2006-os Corolla Versom 2.2 es D-4D . A kérdésem az lenne , valakinek volt e olyan problémája  hogy az  alapjárat ingadozik és egy idő után leáll az autó ? Sajnos eddig senki és semmilyen szerelő nem tudott segíteni. Ha valakinek volt hasonló gond  az autójával  és találtak rá megoldást, akkor ossza meg velem  ha lehet ! Előre is köszönöm!

knorbi76

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3696 Dátum: 2016.11.30 21:16:25 »
Üdv, mindenkinek!

D-Cat 177le, ti milyen üzemanyagot használtok? Álltalában, folyamatosan? Köszönöm a válaszokat! Gergő
Helló, az OMV MaxxMotion Dieselt szokták ajánlani ehhez a motorhoz, nekem is ilyen van , eddig bevált.

Sz.Gergő

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3697 Dátum: 2016.12.01 15:18:22 »
Üdv!
Igen az OMV jó! Bár azt kell mondjam, hogy amióta megvan az autó kicsit több mint 2éve, én azóta MOL-ból tankoltam a prémiumot, mert az OMV kút tölünk kb 30km-re van. Annó azt olvatam, hogy kénmentes gázolaj kell ebbe a motorok, de minap belefutotta egy cikkbe, hogy nem feltétlen kénmentes üzemanyag kell ezeknek a motoroknak, hanem (csökkentet kéntartalmú) ez nekem a tankspkánál bele is van írva! Az elmúlt 2 hónapban viszont azt vettem észre az autón, hogy 2200ford fölött olyan csörgő hangja van, mintha nem lenne kenése, ezért az OMV oldalán rákeresetm az üzemanyagokra ahol a sima diesel is teljesen jó lehet! Ezért a kérdésem, hogy sima vagy prémium gázol szerintetek?!

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3698 Dátum: 2016.12.01 19:11:39 »
maxmósönt bele, bajod soha nem lesz vele.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Tomcy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3699 Dátum: 2016.12.01 22:59:40 »
Én is azt javaslom, simától nekem kormol a 2.0d4d-m.
Most olyan kombóval tolom, hogy 1deci spuri, 20l sima(amikor kapok), többi maxmósön, persze ha nem kapok simát akkor az egész maxmósön.

Tomcy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3700 Dátum: 2016.12.01 23:09:49 »
Tényleg a sima kékfogas obd olvasóval ki lehet olvasni T25 2.0d4d-t?
Mert valakitől hallottam, hogy ezeknek is valami titkositás van rajta és ezek a sima olvasók nem jók ígyeg sem próbáltam... Sajna az Impreza wrx-emhez tényleg nem jó, ahhoz valami spec protokol kell.
Gondolkoztam is rajta, hogy valami komolyabb olvasó kellene ami nem kékfogas hanem rendes kábeles, mert jó lenne a bubu-t is olvasni, de akkor nyilván olyat vennék ami mindegyikhez jó...

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3701 Dátum: 2016.12.02 07:22:00 »
És ha még a maxxmosün sem elég drága, át kell járni tankolni Italyba, ott még többe kerül a gázolaj... :tt2: ;)

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3702 Dátum: 2016.12.02 07:38:18 »
Tényleg a sima kékfogas obd olvasóval ki lehet olvasni T25 2.0d4d-t?
Mert valakitől hallottam, hogy ezeknek is valami titkositás van rajta és ezek a sima olvasók nem jók ígyeg sem próbáltam... Sajna az Impreza wrx-emhez tényleg nem jó, ahhoz valami spec protokol kell.
Gondolkoztam is rajta, hogy valami komolyabb olvasó kellene ami nem kékfogas hanem rendes kábeles, mert jó lenne a bubu-t is olvasni, de akkor nyilván olyat vennék ami mindegyikhez jó...

A T25 D-4D már beszélget a szabványos OBDII-es protokollok egyikén, ez a dízeleknél 2003-től lett kötelező (benzinesnél 2001-től) és a Toyota ki is várta a lehető legutolsó időpontot a bevezetéssel, mert a T22 ugyanolyan motorkódú D-4D-je még nem tudja ezt, spec. kütyü + gyártóspecifikus szoftver kell hozzá.
Az alap kékfogas 1000-2000 Ft-os kütyüvel azért érdemes csínján bánni, mert oda csak néhány kötelezően előírt dolgot kell az autónak kommunikálnia. Ezen felül gyártófüggő, hogy milyen pluszokat lehet ezzel az egyszerű hozzáféréssel kiolvasni.
Például:
- alapvetően nem gyártó spec. , hanem univerzális hibakódokkal dolgoznak
- off autónál volt tapasztalat, hogy míg egy egyszerű olvasó az általános "ABS jeladó hiba" üzenetet olvasta, addig egy gyári spec. kütyü kiírta, hogy a jobb első ABS jeladón mért ellenállás ennyi, meg ennyi és ez kívül esik a gyári küszöbértékeke.
Remélem, érzékelhető a különbség.
Ettől függetlenül egy érdeklődő usernek sok játékra ad lehetőséget. Ha jól emlékszem Bepi81 sokat "játszadozott" egy ilyen kütyüvel és a hozzá kapcsolható androidos appal (Torque).

Üdv:
BF

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3703 Dátum: 2016.12.02 19:46:01 »
Üdv!

Kissé OFF:

Megint pécsi márkaszerviz példa, ha már múltkor beszéltem róluk.

A hátsó kerékívnél levő gond miatt szerelek, és kell pár patent a műanyagokhoz.
Telefonáltam múlt héten, mondtak is darabonként 3-400-as árat. Nem rendelős, van polcon. Mondom mindegy, úgysem kell sok, ma bemegyek.

Kicsit átrendezték, mióta legutoljára voltam. Régen legalább lehetett látni valami gyári olajakat polcokon, most semmi.
Ténferegtem kicsit a szokott területen, de felismertem nehezen, hogy az most Fiat-Alfa-mittomén rész lett.
Elkezdtem körbejárni, megláttam a Toyota várót, ott az ismerős alkatrészes egy íróasztal mögött. Odamegyek, mondom a patenteket.
Kérdi, mennyi kell? Mondom elég három darab. Ok, várjak. Térül-fordul.

Meghozza, mondom ez az. Néz. Szólok: köszönöm, hol fizetek? Azt mondja semmi, vigyem csak el, úgyis kicsit váratott (Mi van? Én keringtem önszorgalomból). Dehogyis, vágom rá. De-de, volt nekik pluszban. Megköszöntem szépen és jöttem haza.

Csak azért írtam, mert úgy meglepődtem, és jólesett, és ezt is leírom, nemcsak a más jellegű dolgokat  :)

Miért nem mondtam négyet?? :D

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3704 Dátum: 2016.12.02 20:01:28 »
Ez tök pozitív, nekem asszem 800ft körül számolták tavaly. Nem volt őszinte a mosolyom.