Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1387692 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

Sz.Gergő

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2850 Dátum: 2015.04.01 13:56:12 »
Köszönöm, a kielégítő választ, igen üzemanyagba szeretnék önteni adalékot,"takaríttatni" és kenni, amit leírtál azt (wynns-formula-gold-diesel-treatment-500ml) megtaléltam én is!:)
A részecskeszűrő hála a jó istennek, illetve a pro-tec nek, jól van regenerál rendesen! Jellemzően város az ahol használjuk az autót, de lehetőség szerint megyünk egy két kört a városon kívül, hogy ne csak az legyen, hogy 2 percenként leállítom és beindítom az autót! Igyekszem odafigyelni rá!

Fox11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2851 Dátum: 2015.04.01 14:25:59 »
Kérdésre kérdés a válasz Gergő: miért akarsz adalékot adni neki :?:
Amennyiben részecskeszűrőt (DPF) akarsz "takaríttatni" : http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=p34ortwi6yc6o7f9&submenu=a9nll9zmiwp37th9 ... vagy ez is: http://www.amazon.co.uk/JLM-Diesel-Particulate-Filter-Cleaner/dp/B005FOCB6M
Rengeteg adalék van már a piacon, csak választás és pénztárca kérdése.
Amennyiben az üa. ellátó rendszert akarod "takaríttatni" és kenni: http://www.halfords.com/motoring-travel/engine-oils-fluids/fuel-oil-additives/wynns-formula-gold-diesel-treatment-500ml
Szintén számos termék elérhető ezen a téren is.
A fentieket merem ajánlani, mert használtam illetve használom most is.

Még egy gondolat a részecskeszűrő kérdésben... jó vagy nem, működik vagy sem... csak hosszú utakon regenerálódik, tehát hosszú utakon használd és akkor nem lesz gond... stb.
Nos, mikor én anno megvettem a D-Cat 2.2 Rav4-esem, csak egy szép kerek szám fityegett a szélvédőn hatalmas betűkkel és ennek láttán kapkodtam a levegőt.  Az sehol sem volt feltüntetve és kiírva, hogy: Jó ember... csak akkor vedd meg, ha autópályán használod és hosszú utakon fut alattad ... ha csak rövid futásra és városi használatra kell... akkor megszívod ha megveszed!"
Én megszívtam, de tanultam. A személygépkocsik benzinnel mennek a mezőgazdasági erőgépek pedig gázolajjal.
A várost gyalogosan járva és figyelve a parkoló gépkocsik kipufogó végeit olykor eltűnődök, hogy más típusok -melyek szintén diesel motorral szereltek, hasonló hengerűrtartalmú és évjáratú- szóval ezeknek a dieseleknek miért hamuszürke és tiszta a kipufogóvég... miért nem fekete, kormos és kokszos mint a D-Cat esetében?
Üdv!! Ezeket itthon nem is lehet beszerezni?? A Pro-Tecet megtaláltam,kapható....gondoltam én is kipróbálnám az üzemanyag tisztító részét amolyan megelőzés céljából,és mivel vegyesen használom az autótt(város-és kívül 50-50%),így biztos nem ártanék neki.

Gondolom erre lenne szükségem:   https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__Adal%C3%A9kok__Pro-Tec+adal%C3%A9kok__Classic+line?cikkkod=PROTEC+2101
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.01 14:30:11 írta Fox11 »

Sz.Gergő

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2852 Dátum: 2015.04.01 15:07:58 »
Igen ez jó lesz! Ilyet veszek én is! A másikat nem találtam, hogy itthon lenne!

Fox11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2853 Dátum: 2015.04.01 15:16:15 »
Igen ez jó lesz! Ilyet veszek én is! A másikat nem találtam, hogy itthon lenne!
Találtam egy ilyet is. https://alkatreszek.hu/pro-tec_dieselrendszer_tisztitO_375ml_?cikkkod=PRO-TEC+1201#.VRvvZo73EeM

Akkor most szerinted melyik kell?? Inkább az első??

Apaszive

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 115
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2854 Dátum: 2015.04.01 16:08:52 »
Találtam egy ilyet is. https://alkatreszek.hu/pro-tec_dieselrendszer_tisztitO_375ml_?cikkkod=PRO-TEC+1201#.VRvvZo73EeM

Akkor most szerinted melyik kell?? Inkább az első??

Ez is jó az üa. rendszer takarítására és kenésére.
Odahaza biztosan megtaláljátok az "STP" vagy a "Wynn's" termékeket és ezekből például az injector tisztítók ugyan erre képesek ... de nem akarok én itt reklámot egyik terméknek sem.
Vegyed azt, amit jónak látsz, és meglátod (vagy sem) a különbséget. 1-2 ezer forintot megér egy flakon, amit kb: 60 liter gázolajhoz hozzáöntesz. Csendesebben és egyenletesebben fog járni a motor. Errefelé öreg diesel-eket is megkínálnak vele, főleg műszaki vizsga előtt, mert a káros anyag kibocsátás ilyenkor elég kevés és biztosan át fog menni a vizsgán.
Persze sokan nem hisznek ezeknek az adalékoknak "csodatevő" hatásába, de ha rendszeresen használod előbb-utóbb érezni a hatását.


Sz.Gergő

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2855 Dátum: 2015.04.02 06:14:31 »
Én a kék flakonosra teszem a voksom, ez kimondottan magasnyomású rendszerhez van! De mind a kettő jó lehet!

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2856 Dátum: 2015.04.02 10:05:40 »
Jellemzően város az ahol használjuk az autót, de lehetőség szerint megyünk egy két kört a városon kívül, hogy ne csak az legyen, hogy 2 percenként leállítom és beindítom az autót! Igyekszem odafigyelni rá!

2.2 DCAT Avensis városi autónak, rég rossz, autónak is árt, környezetnek, járókelőknek, többi autósnak, és a pénztárcádnak is. Egy két kör nem elég, rendszeres hosszú távok kellenek autópályás üzem, de legalább országút több száz km-en keresztül. Általad leírt felhasználásra egy benzines 1.6-os is tökéletes lenne.

Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

Sz.Gergő

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2857 Dátum: 2015.04.02 10:43:33 »
Teljes mértékbn igazad van, 1.8 benzinesért indultam németországba, amiért konkrétan kimentem, hát had ne mondja egy kalap..... volt! Több autó is volt a tarsolyba de sajnos egyiksem nyerte el a tetszésem, nem akartam még egy napot kint maradni szükös volt a keret (pénz) így szétnéztem a neten és ez a 2005-s 2.2 d-cat volt a közelbe,nem akartam autó nélkül hazajönni! Vezetett szervízkönyv, amit le is kértem a toyotától, minden egyezik! Igyekszem mindent megtenni, hogy jó is maradjon!

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2858 Dátum: 2015.04.02 11:48:29 »
Teljes mértékbn igazad van, 1.8 benzinesért indultam németországba, amiért konkrétan kimentem, hát had ne mondja egy kalap..... volt! Több autó is volt a tarsolyba de sajnos egyiksem nyerte el a tetszésem, nem akartam még egy napot kint maradni szükös volt a keret (pénz) így szétnéztem a neten és ez a 2005-s 2.2 d-cat volt a közelbe,nem akartam autó nélkül hazajönni! Vezetett szervízkönyv, amit le is kértem a toyotától, minden egyezik! Igyekszem mindent megtenni, hogy jó is maradjon!

Valahol igazad van, de azt ne felejtsük el, hogy autót venni mentél, nem farmert a C&A-ba..  ::)

Szóval számomra nem ennyire egyértelmü a döntés ilyen helyzetben, én valószinüleg hazajöttem volna autó nélkül.

Èn a helyedben idöben eladnám és vennék helyette egy benzinest, ha ügyesen vetted kinnt nyereséggel tudod eladni.  :yes:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

Sz.Gergő

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2859 Dátum: 2015.04.02 11:52:27 »
Hát nem szivesen adnám el, nagyon megszerettük! Inkább megyünk vele mindenfele hosszú út, szeretünk autózni! :)

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2860 Dátum: 2015.04.02 11:58:42 »
Hát nem szivesen adnám el, nagyon megszerettük! Inkább megyünk vele mindenfele hosszú út, szeretünk autózni! :)

Persze, megértem, hogy megszeretted, de valahol egy ketyegö bombán ülsz, ami egyszer robbanni fog, ha ilyen sokat használod rövid utakon.  :wacko:

Nem akarok beleszólni persze.  :flowers:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

Sz.Gergő

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2861 Dátum: 2015.04.02 12:06:33 »
Kicsit azért helyesbítenék, mert úgy érzem rosszul írtam, az egy két kör az kb 15-20km +naponta folyamatosan, mert munkából haza az csak 4km ez alatt szerencsétlen autó be se melegszik és azért megyünk vele! Pestre is járunk árúért, vagy csak úgy vásárolni heti egy-két alkalom Balassagyarmat-Bp  cirka 85-90km m2-en járunk, de volt már, hogy Aszódnál fel a pályára direkt a folyamatos menet miatt (mivel a megyei matricába belefér)!

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2862 Dátum: 2015.04.02 12:50:54 »
Teljes mértékbn igazad van, 1.8 benzinesért indultam németországba, amiért konkrétan kimentem, hát had ne mondja egy kalap..... volt! Több autó is volt a tarsolyba de sajnos egyiksem nyerte el a tetszésem, nem akartam még egy napot kint maradni szükös volt a keret (pénz) így szétnéztem a neten és ez a 2005-s 2.2 d-cat volt a közelbe,nem akartam autó nélkül hazajönni! Vezetett szervízkönyv, amit le is kértem a toyotától, minden egyezik! Igyekszem mindent megtenni, hogy jó is maradjon!
Ilyen feltételekkel jól tette, hogy megvetted. :) Egy olajzabálóval sem jártál volna jobban. Sokkal kisebb teljesítménnyel az 1.6 még többet is enne, benzinből és olajból is. :D

Sz.Gergő

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2863 Dátum: 2015.04.02 12:54:57 »
Köszönöm hozzászolásod! Jól esett!

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2864 Dátum: 2015.04.02 13:07:04 »
Azért nem kell tőle rettegni. Igaz, hogy nem feltétlenül városba való, de az, ahogy leírtad, hogy használod, az még korrekt. Ha meg tisztítani kell majd, akkor kell. Nézz be más topic-ba mennyien szenvednek  a benzines szondákkal, meg katalizátorokkal... Tartsd karban ahogy tudod, élvezd, de ne rettegj tőle.