Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1396344 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2505 Dátum: 2014.09.03 20:17:48 »
Nos az első 300 km tapasztalata a kitisztított szívócsővel a következő: (először is cserélnem kellett akkumulátort, mert gyakorlatilag két nap leforgása alatt lenullázódott, előtte semmi jele nem volt, mostmár azt is tudom, hogy hiába teker még az önindító, ha 7-8 V alá esik ilyenkor a fesz. bizony nem indul el a szemétláda.. :nonono:). Az első kilómétereken nem sokat éreztem, csak annyit, hogy mintha egyenletesebben húzna minden fordulaton. Nem jobban húz, hanem nem fogy el a szufla 4000 környékén, hanem rendületlenül tol tovább.Továbbá meváltozott a hangja, főleg akkor, amikor intenzíven gyorsítok (nekem jobban tetszik); olyan mélyebb és kissé "gurgulázóbb" lett. Az alapjárat eleinte kerregősebb volt, de mostanra elcsendesedett. (talán a vékony koromréteg jót tesz a hangjának is.) A fogyasztást nem tudom, de mintha kevesebbel is beérné, majd tankoláskor megmondom.

Hát akkor úgy tűnik, igencsak megérte a munka.
Köszi, hogy megírtad, vártam már.

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2506 Dátum: 2014.09.03 20:48:19 »
Jah...és még annyi, hogy kapott egy "finomszűrőt" az EGR-szelep elé.....inkább azt szedem ki 20 ezrenként, mint az egész EGR-t. Van, aki friss levegőt vezet az EGR-be a kipufogógáz helyett, csakhogy ilyenkor nem csökken a NOx emisszió, és a nOx-tárolót is jobban igénybeveszi.

Kasu

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 680
  • Gas pedal fuck3r |Carina E fanatic
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2507 Dátum: 2014.09.08 12:19:43 »
Sziasztok!

Avensis vásárlás előtt állunk, melyik motorral javasoljátok? A 2.2 DCAT nagyon szimpatikus, autópályás használatra szeretnénk. Vannak tipushibái? Mi az amire oda kell figyelni?
Köszönöm

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2508 Dátum: 2014.09.08 13:46:21 »
Macerásabb a D-4D-nél.
         

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10705
D-4D & D-CAT
« Válasz #2509 Dátum: 2014.09.08 15:33:12 »
Én is inkább a kisebbik dízelt javasolnám, ha még ráncfelvarrás előtti T25-öst keresel, akkor az a 116 lovas is bőven elegendő, a ráncfelvarrás utáni pedig már 126 lovas volt. Jól fogyaszt és megy is, illetve még kevésbé problémás a kisebbik 2.2-es dízel, 150 lóval.

Felszereltségből pedig javasolt minimum Sol-t keresni, illetve ha szeretnétek 1-2 +kényelmi kütyüt, akkor az Executive-ot.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Kasu

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 680
  • Gas pedal fuck3r |Carina E fanatic
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2510 Dátum: 2014.09.08 16:33:24 »
Felszereltségben, hasonlón gondolkodunk... a 170LE pedig nagyon csábít, de ha sok vele a gond... akkor lehet inkább egy D4D-lesz... TDI passat után szeretnénk egy olyan autót amit nem kell minden 5000km után  szervizelni...

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/toyota-avensis-2-2-d-cat-combi-executive-landshut/198686569.html

jokka

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2511 Dátum: 2014.09.08 17:46:02 »
Szép napot mindenkinek!
Kezdő vagyok az oldalon és csak Spet.től szeretném kérdezni,hogy az EGR szelep elé milyen bizonyos"finomszűrőt" raktál? Érdekelne a beépítés mikéntje is.Előre is köszönöm.
üdv. Jokka

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2512 Dátum: 2014.09.08 18:45:57 »
Szép napot mindenkinek!
Kezdő vagyok az oldalon és csak Spet.től szeretném kérdezni,hogy az EGR szelep elé milyen bizonyos"finomszűrőt" raktál? Érdekelne a beépítés mikéntje is.Előre is köszönöm.
üdv. Jokka

Szia!

Valójában tesztelem a finomszűrőt. Addig nem javasolnám senkinek, amíg ki nem tapasztaltam, mert elsőre úgy tűnik, hogy nem válik be az első "beta" verzió. Túl hamar eltömődik, és az áramlás miatt reklamál az elektronika. Most másféle szűréssel tesztelek, aminek nagyobb a felülete. ha lesz megbízható módszerem ide fogom írni.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10705
D-4D & D-CAT
« Válasz #2513 Dátum: 2014.09.08 21:26:17 »
Felszereltségben, hasonlón gondolkodunk... a 170LE pedig nagyon csábít, de ha sok vele a gond... akkor lehet inkább egy D4D-lesz... TDI passat után szeretnénk egy olyan autót amit nem kell minden 5000km után  szervizelni...

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/toyota-avensis-2-2-d-cat-combi-executive-landshut/198686569.html

Nem rossz, viszont a németeknél futó Executive szerényebben volt ellátva, mint az itthoniak - elektromosan állítható bőrülés nem járt hozzá, illetve ha jól látom "csak" 16-os alufelnik vannak rajta (ami nem is akkora veszteség  :innocent: ).
Amúgy így is tisztességesen fel van szerelve, fűtött első ülések, Xenon, tolatóradar és alufelnik - azon felül, ami a Sol-ban nem volt széria. Még a ráncfelvarrás előtti kivitel (hiába 2006/6-os), szóval apró kényelmetlenség lehet, hogy a CD nem tud mp3-as file-t kezelni/lejátszani.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

golya32

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 294
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2514 Dátum: 2014.09.09 19:16:35 »
2,2-es avensisen cseréltem az abs kockát most meg programhibát ír és továbbra sincs abs, valakinek volt már ilyen?

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2515 Dátum: 2014.09.09 20:13:21 »
2,2-es avensisen cseréltem az abs kockát most meg programhibát ír és továbbra sincs abs, valakinek volt már ilyen?

Jó kérdés. Hogyan cseréltél kockát? Simán csak betettél egy bontottat, vagy újat vettél, feltöltve? Ugyanis, ha jól emlékszem, ezeket már nem lehet csak úgy "pedállal" légteleníteni. Toyota szoftverrel be kell kapcsolni a szivattyúját, és a szelepeit kell működtetni, vagy pedig van rá egy rutin, amit az ECU futtat, Toyota szoftveren lehet elindítani. Meg kell néznem a szoftverben, hogy pontosan mi is van benne, de rémlik, hogy van erre egy utility. Én magam még nem csináltam ilyen cserét, de tanulmányaimból a fentiek rémlenek. Nem tudod, hogy melyik verziójú ABS van benne? (5.x, 8.x)

golya32

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 294
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2516 Dátum: 2014.09.10 22:06:55 »
Szerelő megcsinálta a légtelenítést, következő hét péntekre kaptam időpontot a veszprémi toyotához, tanítani kell mert nem ismeri fel az autó. Nem tudom milyen, vettem egy ugyanilyen cikszámut a Bp-i bontóból, elméletileg jót.
Ha van szoftvered akkor elküldhetnéd, esetleg te megtudod csinálni?

2.2-t vettem németből fullos bőr ülés fűtéssel gps, nagyon szeretem, abs-t kivéve nem volt vele még gond pedig 1 év alatt beleraktam 60e km-t
10e km ként pucolom az egrt.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.10 22:09:31 írta golya32 »

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2517 Dátum: 2014.09.11 17:46:22 »
A szoftver önmagában nem sokat ér (szinte semmit)az interface nélkül. Mikori az autód? Elég messze lehetsz tőlem, ha Veszprémbe mész a Toyotához! Nagy eséllyel meg tudnám oldani,de lehet, hogy a távolság miatt jobban jársz a Veszprémiekkel. Ha másként gondolod, írj egy privátot nyugodtan.

hege2

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 37
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2518 Dátum: 2014.09.14 19:10:25 »
Sziasztok!
Le tudná nekem írni valaki hogy a 2.0 D-4D motorokban mikor volt láncos, és melyik évjáratban volt szíjas a vezérlés?
Bárhol keresem nem találom  :hmmmm:!
Köszi......

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2519 Dátum: 2014.09.14 19:20:23 »
Sziasztok!
Le tudná nekem írni valaki hogy a 2.0 D-4D motorokban mikor volt láncos, és melyik évjáratban volt szíjas a vezérlés?
Bárhol keresem nem találom  :hmmmm:!
Köszi......

Hát, ha jól tudom a 2.0-ás D-4D-s Avensisekben (110 LE) nincs láncos. Ha tévednék akkor nemsokára kapsz választ mástol.