Sziasztok,
ha minden OK lesz, holnap leszek én is egy 2006-os D-CAT AVE tulajdonosa. A fórum részletes átolvasása után nincsenek illúzióim, 140 e km utáni a kocsi.
Tudtok Pécsi v. Pécs környéki, megbízható, szakértő, jó autószerelőt? Aki érti a típushibák megfelelő megoldását és nem csap be meg kamuzik, ha nem ért hozzá...
Előre is köszi!!
Gratula! Én egy ugyanilyennel bírok.Nem fogsz benne csalódni az biztos!
Köszi fagyis, megvettem!!!
Enyém is fekete, vajbőr belsővel, nagyon kényelmes és elegáns.
Eddigi tapasztalataim:
- a 177 LE durva, húz a motor mint állat. 6-ban 150-ről rálépsz hihetetlenül megy fel 200-ra. Ugyanakkor kicsit szűk az a fordulat-tartomány, amiben ez az erő elérhető, a váltás kicsit széttördeli a gyorsítást. Bár ez gondolom nem a toyota hibája, inkább csak az eddigi benzines kocsiimtól más.
- belső, kényelem, egy 5 éves kocsiban is exkluzív érzést keltő. ülésfűtés azonnal melegít.
- csodás hangja van a motornak, nem túl zajos.
- váltó pontos, precíz,
- kicsit magasabb fogyasztás, mint vártam: 8,7: 250 km autópálya (140-el) + 30 km város
KÉRDÉSEK:
- ha bizonytalan az olajcsere ideje, lehet-e sejteni valamiből, mennyit mehetett azóta (kis kulcs nem villog a műszerfalon)? Lehet, hogy baromság, de az olajpálcán nagyon sűrű és sötét nyom látszik, a benzines kocsimnál ez már a végét jelentette...
- mivel 140 ezer van a kocsiban, van-e értelme "preventíve" regenerálni a DPNR-t? a két félelmem a DPNR eltömődése és a lendkerék....
- mit tankoltok bele? OMV vagy shell normál dízel megfelelő? Azt reméltem spórolok az üzemanyagon, de ha alpesi dízelt kell be tenni, az drágább, mint a benzin.
Nagyon örülök, hogy van egy ilyen fórum, köszi mindenkinek.
dani