Számomra a lényeg - ésszel vezetek (nem nyomom hidegen, autópálya után járatom, mielőtt kikapcsolom), az évi 14.000 km-ből úgy 13.000 autópálya és országút, normális minőségű dízelt kap, márkaszerviz szervizeli, kuplunggal/váltóval még semmi gond érzésre (mindkettő úgy működik, mint amikor megvettem) -ilyen körülmények között akkor ezek szerint nincs sok aggódnivalóm? Remek hír, autó marad, kérdés eldöntve, köszönöm! :-D
Hát ha csak nem 0km-es autóba akarsz átülni (és/vagy támogatni a gazdaságot), vagy bővül a család vagy kapuzárási pánikod van, akkor jah, felesleges. Motort meg sztem felesleges járatni pályázás után, elégnek kellene lennie a bevezető/levezető szakaszokon kihelyezett 80-as limitnek vagy lakott településnek. Feltéve hogy ott nem padló/satu elven közlekedsz
A prémium üzemanyagot még meghálálja a motor, amióta shell nitrot tankolok a 16 éves bontószökevénybe, kicsit nyomatékosabb és nem csattog/kelepel a motor (gondolom a hidrotőkék
), cserébe kopog az első futómű
A legidegesítőbb gondok amik majd előjönnek roncskorára, a különböző tömítések, szimeringek, szilentek fáradása és a belőlük következő kisebb nagyobb olajszivárgások/kopogások, valamint az ilyenkor előkerülő összegyógyult csavarok, beragadt fékdugattyúk.
Be kell állítani egy hétvégére egy kis RO55-WD40 1:1-es keverékbe tengelyig oszt nem lesz gond