A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
Összes szavazó: 133
Szavazás lezárva: 2006.10.31 08:21:45
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
De az ára lehet, hogy közelít majd az 1.4-es D4D-hez. Ha így lesz, akkor inkább már a dízel.
135 g/km co2 kibocsajtas (163), 3800-on adja le a nyomatekot (4400)nem a 1,5x LE a cel, hanem kisebb, konyebb, takarekosabb, kevesbe szennyezo moci gyartasa a lenyeg!
Idézetet írta: Hammer - 2008.11.19 14:56:38135 g/km co2 kibocsajtas (163), 3800-on adja le a nyomatekot (4400)nem a 1,5x LE a cel, hanem kisebb, konyebb, takarekosabb, kevesbe szennyezo moci gyartasa a lenyeg!Es 7,1 a gyari varosi fogyi (8.7) !
Motorkód: 1NR-FEHengerűrtartalom: 1,329ccmNyomaték: 132Nm @3.800rpmTeljesítmény: 101LE @6.000rpm Szvsz jó, hogy max nyomaték alacsonyabb fordulaton megvan, ha jól tudom az 1.4-es motornál ez az érték 4400rpm körül volt. Ha valaki tudja a jelenlegi 5 sebességes váltó fokazat áttételeit, akkor kikövetkeztethető hogy az új váltónál 6. sebesség hosszabb-e. 6-speed manualGear ratios1st 3.5382nd 1.9133rd 1.3104th 0.9715th 0.8186th 0.700Reverse 3.333Final drive 4.562
Es 7,1 a gyari varosi fogyi (8.7) !
Idézetet írta: Gabbara - 2008.11.19 15:03:12Es 7,1 a gyari varosi fogyi (8.7) !Igen, szerintem is ez a legfontosabb adat amiben jobb a réginél
Kérdés, a katalógus adat mennyire tükrözi a valóságot. Az 1,5liter nem kevés majdnem 2ugyanolyan motor között.
Idézetet írta: ferke - 2008.11.19 17:05:29Idézetet írta: Gabbara - 2008.11.19 15:03:12Es 7,1 a gyari varosi fogyi (8.7) !Igen, szerintem is ez a legfontosabb adat amiben jobb a réginél Kérdés, a katalógus adat mennyire tükrözi a valóságot. Az 1,5liter nem kevés majdnem 2ugyanolyan motor között.
Intezodik nalam a teligumo es gondoltam azert feldobom, hogy van valaki aki tutira tudja, hogy az Aquahoz jaro alufelniken levo csavar jo vagy nem jo az acelfelnihez?