Szerző Téma: TUNING  (Megtekintve 490714 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2145 Dátum: 2013.04.10 20:59:44 »
 :devil:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:TUNING
« Válasz #2146 Dátum: 2013.04.10 22:07:46 »
Hazafelé meglett egy 3-as BMW skalpja:)
Phalma- Écs között, Phalma tábánál megelőzött, egyenes végén utolértem 130-140-el,elmentem mellette féktávon belül.
Bal kanyar 90fokos vasút előtt lassítottam 90-re és betekertem.
Sztem nagyon megelődtek :cool2:

Kérdés, hogy ő is úgy gondolta é, hogy versenyezünk vagy csak ment a maga tempójával.
Attól, hogy utolértél valakit az nem jelent semmit , addig amíg meg nem tudod, hogy miért érted utol.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TUNING
« Válasz #2147 Dátum: 2013.04.11 10:58:56 »
Hmm, de az érzés semmivel sem pótolható, hogy kemény 97 lóval és meg lehet fogni egy kb két kategóriával feljebb levő autót, és ez a futómű és a féknek köszönhető.

Hát nem hiszem hogy elengedett volna annyira, mert azért kellett nyomnom.( de látom te az ellentáborba tartozol->neked találták ki az Avensist :-)
Amúgy meg egyértelmű volt a táncra a felkérés, mert az apátságtól lefelé mögöttem jött, és falun belül utolért ahol én már 50-el mentem.(belül a táblán belül meg nem nagy dicsőség megelőzni, 80-al)
Normális volt, én sem fékeztem ki, ő sem kezdett el gyorsítani, de féktávon belül megvolt, most biztos azzal vigasztalódik, hogy egy TS volt ;-) aki lenyomta.
Nekem boldogság volt (fogyasztást meg nem néztem:)  és volt még tartalék így is a kanyarban.
BMW gyenge sofőrrel nem az igazi...
Konrád

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:TUNING
« Válasz #2148 Dátum: 2013.04.11 11:11:03 »
totya11, tavaly leesett az állam Kakucson, ahogy az ifjabb Oláh Józsi, a faterja 97lovas E12-jével 10 éves nyári gumikon körökön keresztül tolta maga előtt a Yaris TS compressor-t vezető srácot a döntőben. Ment 2 hűtőkört, amikor lemaradt a Yaristól, majd 2 újabb körön belül ismét tolta le a pályáról.

A compressoros Yaris ugyanúgy német kiváltság volt, mint a Corolla TS Compressor...

Simán lehetséges, hogy egy "fika" autóban jó sofőr erőből leszúr egy komolyabb autót vezető, de kevésbé jó sofőrt..  ;)

Lasi, sztem Te is emlékszel a tavaly nyári Jojo körökre...  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2149 Dátum: 2013.04.11 13:21:28 »
Lasi, sztem Te is emlékszel a tavaly nyári Jojo körökre...  ;)

Jaja, nagyon érzi ! :yes:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:TUNING
« Válasz #2150 Dátum: 2013.04.11 19:24:40 »
totya11, tavaly leesett az állam Kakucson, ahogy az ifjabb Oláh Józsi, a faterja 97lovas E12-jével 10 éves nyári gumikon körökön keresztül tolta maga előtt a Yaris TS compressor-t vezető srácot a döntőben. Ment 2 hűtőkört, amikor lemaradt a Yaristól, majd 2 újabb körön belül ismét tolta le a pályáról.

A compressoros Yaris ugyanúgy német kiváltság volt, mint a Corolla TS Compressor...

Simán lehetséges, hogy egy "fika" autóban jó sofőr erőből leszúr egy komolyabb autót vezető, de kevésbé jó sofőrt..  ;)

Lasi, sztem Te is emlékszel a tavaly nyári Jojo körökre...  ;)

Ismétlem önmagam: a BMW-s nem tudta, hogy "verseny" van.
Kakucson meg versenyeztetek. A TS Yaris is.
Tehát nem összevethető a szitu.
Nem hinném, hogy a BMW-st érdekli akár egy kicsit is, hogy egy TS Corolla vagy egy 97 lovas Corolla ment el mellette.
Le kell menni a Corollával egy BMW-s talira és kihívni valamelyiket.
Ha ott lealázod, azt mondom bravó és tényleg megérte.
Ezt megnézném:)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2151 Dátum: 2013.04.11 19:38:17 »

Ha ott lealázod, azt mondom bravó és tényleg megérte.
Ezt megnézném:)
csak ott nem nagy versengés van, mert max gumit tudnak égetni..... és erre verik a mellüket  [rohog]
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:TUNING
« Válasz #2152 Dátum: 2013.04.11 20:36:20 »
Nem is mert autópályán is megy a ***méregetés.... :lol: Aki 2 km/h-val többet tud menni az a király.  :hmmmm: :D

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2153 Dátum: 2013.04.11 20:55:02 »
Nem is mert autópályán is megy a ***méregetés.... :lol: Aki 2 km/h-val többet tud menni az a király.  :hmmmm: :D
ott bszhatom a corit, ez 185nél megáll..... legszarbb bömös is közel 200 at megy :innocent:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:TUNING
« Válasz #2154 Dátum: 2013.04.11 21:39:01 »
Hát de könyörgöm, most arra vagizni hogy kinek megy többet a kocsija? Ez pénz kérdése csupán. A gázt egy féltégla is tudja nyomni...  :D

Ezért nem értettem soha ezt a végsebesség hajszolást. Mutassa meg pályán, vagy szerpentinen, hogy mit tud, ahhoz kell tudás/bátorság/tökösség. De hogy egyenesen menjünk minél gyorsabban.... :no:

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2155 Dátum: 2013.04.11 21:40:35 »
Hát de könyörgöm, most arra vagizni hogy kinek megy többet a kocsija? Ez pénz kérdése csupán. A gázt egy féltégla is tudja nyomni...  :D

Ezért nem értettem soha ezt a végsebesség hajszolást. Mutassa meg pályán, vagy szerpentinen, hogy mit tud, ahhoz kell tudás/bátorság/tökösség. De hogy egyenesen menjünk minél gyorsabban.... :no:
De Konrád épp ezt mondta, hogy féktávon megetette, majd a kanyargós uton a nyomába se ért..... ha jól vettem ki szavaiból ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:TUNING
« Válasz #2156 Dátum: 2013.04.11 21:48:08 »
Persze, nincs is azzal semmi baj. Biztos kijött a bömbis szeme mint a csigának...  :D

A gumiégetős példádra mondtam, hogy a végsebességhajszolásnak is annyi értelme van kb.  ;)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2157 Dátum: 2013.04.11 21:48:46 »
jaja :lol:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TUNING
« Válasz #2158 Dátum: 2013.04.12 10:22:32 »
@Totya!

Hogy egy földi példával éljek, szerintem sokkal nagyobb dicsőség Naomi Campbellt megfeketetni egy 5 percre, mint elvenni feleségül. :D
Azzal már nem dicsekednék, nem tudnám fenntartani.  :tt2:

Bimmer vmaxja a pedig jóval nagyobb, tehát persze elmenne egyenesben. (és volt belőlük 1,6os is :whistling:) típusjelzés nem volt rajta.
Illetve a sofőrön múlik minden, nem magamat akarom fényezni, de uazon az úton 120 km oda-vissza naponta járok. (ergo persze, hogy kiismeretem az utat, minden kátyút ismerek)
1,6 szívót meg tudom fogni egy kanyargós úton illetve egy kis dízelt is, de persze egyensbe jobbak.
De egyébként mért fáj neked ez, hisz igaz volt amit írtam.

Múltkor egy Maserati mögött mentem, Phalmán az is van:)
Hát addig mentem rá a nyakára amíg kétszer nem csattant a szélvédőn kő :whistling:
Na ő nem nyomta, mert azt a Ferrari hangot akartam kicsikarni belőle és kb alapjáraton mehetett 140-150-el, őt nem tudtam megelőzni.

Szívesen állok elébe, hogy összemérjük magunkat ki a jobb sofőr, ki tud jobb köridőt menni zárt pályán.
Mond meg hol mikor és ha nincs egyébb programom akkor okés.
(4. TS felni úgyis megjön, futómű meg be lesz állítva még  :devil:)

Futómű, fékre rallys kolelga is azt mondta jó lett, ki is próbálta, állítást ő is javasolta és hogy hátul keményítsem.
Ha szerencsém lesz hétvégén a Rába Ringen talán mehetek vele kicsit :yes:
Konrád

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2159 Dátum: 2013.04.12 10:31:02 »

Futómű, fékre rallys kolelga is azt mondta jó lett, ki is próbálta, állítást ő is javasolta és hogy hátul keményítsem.

ezzel csak óvatosan, könnyen megtréfálja az embert...... ha hátul keményebb és elől puha, hajlamos lehet kitörni a fara tempos kanyarvételnél :whistling:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)