@Totya!
Hogy egy földi példával éljek, szerintem sokkal nagyobb dicsőség Naomi Campbellt megfeketetni egy 5 percre, mint elvenni feleségül.
Azzal már nem dicsekednék, nem tudnám fenntartani.
Bimmer vmaxja a pedig jóval nagyobb, tehát persze elmenne egyenesben. (és volt belőlük 1,6os is
) típusjelzés nem volt rajta.
Illetve a sofőrön múlik minden, nem magamat akarom fényezni, de uazon az úton 120 km oda-vissza naponta járok. (ergo persze, hogy kiismeretem az utat, minden kátyút ismerek)
1,6 szívót meg tudom fogni egy kanyargós úton illetve egy kis dízelt is, de persze egyensbe jobbak.
De egyébként mért fáj neked ez, hisz igaz volt amit írtam.
Múltkor egy Maserati mögött mentem, Phalmán az is van:)
Hát addig mentem rá a nyakára amíg kétszer nem csattant a szélvédőn kő
Na ő nem nyomta, mert azt a Ferrari hangot akartam kicsikarni belőle és kb alapjáraton mehetett 140-150-el, őt nem tudtam megelőzni.
Szívesen állok elébe, hogy összemérjük magunkat ki a jobb sofőr, ki tud jobb köridőt menni zárt pályán.
Mond meg hol mikor és ha nincs egyébb programom akkor okés.
(4. TS felni úgyis megjön, futómű meg be lesz állítva még
)
Futómű, fékre rallys kolelga is azt mondta jó lett, ki is próbálta, állítást ő is javasolta és hogy hátul keményítsem.
Ha szerencsém lesz hétvégén a Rába Ringen talán mehetek vele kicsit