Szerző Téma: TUNING  (Megtekintve 488619 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re:TUNING
« Válasz #1920 Dátum: 2012.08.15 21:21:08 »
200+300km asvanyi olajos, hogy bekopjanak a gyuruk

És te nem tartasz a műanyag szívócsőtől, hogy nem bírja a nyomást, és elszabadulnak belőle a darabok? vagy már ki van belezve?

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:TUNING
« Válasz #1921 Dátum: 2012.08.15 21:24:55 »
En ugy lattam javaban 1.4-es es korai 1.8-nal volt gond a szivosorral. Kesoi gyartasu 1.8-nal nem hallottam gondokrol, es az enyem is a legutolso eresztes 1.6-bol. Amugy a megnovelt vizhuto miatt nem is ferne mar be az 1.8-as szivosora. Meg jo, hogy nem feccoltem bele penzt. :-)
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re:TUNING
« Válasz #1922 Dátum: 2012.08.16 07:46:32 »
Én észre sem vettem, hogy nagyobb az 1.8-asé. Akkor a pillangó szeleppel sem babráltál?

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:TUNING
« Válasz #1923 Dátum: 2012.08.16 08:54:33 »
Nem tudtam szerezni jo aron 1.8-as elektromos pillangoszelepet es hozzavalo szivosort bowdenesre meg nem akartam atalakitani.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:TUNING
« Válasz #1924 Dátum: 2012.08.16 09:44:03 »
Alapelv: mindenki azt csinál az autójával amit akar, feltéve, hogy ezzel mást nem veszélyeztet.
Ez régi történet, régebben az indexen alaposan ki lett tárgyalva. El is húzott onnan a feltaláló-beszerelő.
A vízbefecskendezés régi, és bizonyos esetekben hasznos dolog, de kálium hidroxidot juttatni a motorba? [rohog] Jó a beszerelőnek, a gk. javítóknak, meg a bontóknak, a tulajnak tuti nem.
Érdekes, hogy már tőlünk nyugatabbra is bevették, ez is azt mutatja, hogy mindig találni embert, akinek jópénzért korpásodik a haja. :censored:

A videóról:
171019km  sebváltó 5.-ben átlagfogyasztás 20,2l/100km ki tudja mekkora etapon.
171021km  sebváltó 6.-ban                            9,8 (közel pillanatnyi, vagy 0-zás utáni átlag),
171027km                                                      11,5 (9perc múlva, azaz az átlag sebesség 60 alatti volt)

Nem személyeskedésből írtam -mert Magadnak is be akarod szereltetni-, de nem csak a készülékre, hanem egy másik motorra is gyűjthetsz nyugodtan. :surrender:
Gondolom a haverod sem a saját zsír új sokmillás autójába pakolta bele, inkább másokéba.

Üdv.


A képen látható Porschéban március óta üzemel a készülék. A haverom pedig a saját BMW-jébe is belepakolta!  :whistling:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:TUNING
« Válasz #1925 Dátum: 2012.08.16 09:50:09 »
A képen látható Porschéban március óta üzemel a készülék. A haverom pedig a saját BMW-jébe is belepakolta!  :whistling:
Remek akkor fél évnél tovább bírja. Végülis a motorolajhoz töltött szmötyik is lassan vágják haza az autót, de a végeredmény garantált. Milyen független laborvizsgálat is támasztja alá, hogy az elektrolit nincs káros hatással a motorra?

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:TUNING
« Válasz #1926 Dátum: 2012.08.16 09:51:31 »
Remek akkor fél évnél tovább bírja. Végülis a motorolajhoz töltött szmötyik is lassan vágják haza az autót, de a végeredmény garantált. Milyen független laborvizsgálat is támasztja alá, hogy az elektrolit nincs káros hatással a motorra?
Ezt már Totalcar-on is kielemezték két cikkben, semmilyen fogyasztáscsökkentő hatása nem volt.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:TUNING
« Válasz #1927 Dátum: 2012.08.16 09:52:33 »
Ha ilyen egyszerű lenne a fogyasztáscsökkenés, akkor nem is értem a gyártók miért nem alkalmazzák. Nyilván azért, mert nem ér semmit, cserébe direkt káros...
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:TUNING
« Válasz #1928 Dátum: 2012.08.16 09:59:23 »
Ha ilyen egyszerű lenne a fogyasztáscsökkenés, akkor nem is értem a gyártók miért nem alkalmazzák. Nyilván azért, mert nem ér semmit, cserébe direkt káros...
Biztos át lehet tervezni olyanra azokat a motorokat hogy bírják, hibrideknél meg a start-stop-os autóknál is megoldották hogy a szerkezet bírja a folyamatos indítgatást.
Csak tény hogy ez a HHO gyakorlatilag nem ér semmit.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re:TUNING
« Válasz #1929 Dátum: 2012.09.08 20:17:46 »
:)

Tényleg ilyenek:


Elől - hátul ilyen lett, elől a zöld, hátul fekete betétekkel. Köszi a segtítségeteket!

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #1930 Dátum: 2012.09.08 20:19:06 »
grat!

használd egészséggel ! ;)

már csak a futómű hiányzik :whistling:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re:TUNING
« Válasz #1931 Dátum: 2012.09.08 21:35:06 »
igen. Bár most jelentkezett valaki egy 6 sebességes celica váltóval, az is jó lenne.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:TUNING
« Válasz #1932 Dátum: 2012.09.08 21:58:12 »
Elől - hátul ilyen lett
Azok a kerékanyacsavarok nem tűnnek életbiztosításnak. Gyári Corolla kff-et így felrakni lemezfelni csavarokkal ... :nono:
Nem jól fekszik fel, kevés meneten fog, balesetveszélyes és rongálja a felnit+ a csavarokat, a nyitott anyák esztétikumáról nem is beszélve.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.08 22:05:38 írta Agyarka »

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #1933 Dátum: 2012.09.09 10:05:34 »
, a nyitott anyák esztétikumáról nem is beszélve.

sírok...... [rohog] :lol:
ilyet se hallottam még.......
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re:TUNING
« Válasz #1934 Dátum: 2012.09.09 11:00:41 »
Azok a kerékanyacsavarok nem tűnnek életbiztosításnak. Gyári Corolla kff-et így felrakni lemezfelni csavarokkal ... :nono:
Nem jól fekszik fel, kevés meneten fog, balesetveszélyes és rongálja a felnit+ a csavarokat, a nyitott anyák esztétikumáról nem is beszélve.

1 dologban lehet igazad, mégpedig, hogy nem olyan szép, mint a gyári csavarok.
De ezek kifejezetten a toyota kff hez lettek kitalálva, olyan biztonságos, mint a gyári, csak kevesebb mint a negyedéért. Ha megnézed, a gyári felni a gyári kerékagyon van, így a csavarok pont annyira vannak fogva, mint a gyári csavarokkal lennének.


http://www.cylex-tudakozo.hu/reviews/viewcompanywebsite.aspx?firmaName=sz%c3%a9kely-94-bt&companyId=611522

De a télen kapnak valami szép titán-nitrid bevonatot, és jól fog kinézni.