Előnye, hogy utcán kényelmesebb vezetni, előzni, kigyorsítani. Nyáron...
Köszi a felvilágosítást!
Nekem első sorban utcára kell, de ki szeretnék járni
néha pályára. Azért vettem ilyen autót, mert nem versenyautót akarok építeni, csak egy jó utcait. Ha azt (verseny autót) akarnék, nem ez lenne az alap. Annyi pénzem nincs is rá. Ez jó utcára és ebből akarok kihozni amit lehet. Kompresszor vagy kis turbó, E-manage belefér meg egy új, 60-as, "épített" leömlő. De itt meg is állnék motor ügyileg. A víz fecskendezés drága nagyon amúgy? Úgy gondolom, hogy ha nagyobb turbót raknék rá, akkor már kellene a motorba tiszta új, erősített hajtókar, dugattyú, főtengely... Na, ebbe nem mennék bele nagyon. Sőt, előbb kellene hosszú 6. a váltóba mit (Limited Slip Differential) difi zár. Nekem nem a pálya lesz az életem. Inkább a gyorsulás. De leginkább a város és a tartósság.
...ha annyira meleg a feltöltéstől a moci, hogy éget mindent, akkor kell egy olajhűtő, az hátha segít. Vagy ez hülyeség? Tipp.
Én csak próbálom felmérni a lehetőségeket.
Most így úgy gondolom D2 vagy FK futómű és fék is elég nekem.
Ez viszonylag gagyi, de a jobbat sem igen használnám ki. De ha ilyesmi árban van jobb akkor ok. Koni is lehet ha kijön e körül. Azért írtam csak ezt, hogy kb. ennyit költenék rá, nem a márkához ragaszkodok.
De állíthatót szeretnék.
Így segítsetek légyszi!