Szerző Téma: TUNING  (Megtekintve 490890 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Lotto

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 223
Re: TUNING
« Válasz #1635 Dátum: 2011.09.25 00:56:50 »
Végre lekerültek a díszlécek! :)
mintha kicsit sötétebb árnyalatú lenne az ajtó a sárvédőnél... :helpsmilie:
E12 1.4 VVTI   2004 - volt :(
E87 116i  2011
GSR 600 K6

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TUNING
« Válasz #1636 Dátum: 2011.09.25 12:35:03 »

Van 1 pár első cori TS féknyergem 15ezerért eladó. Ha valakit érdekel, szóljon.

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re: TUNING
« Válasz #1637 Dátum: 2011.09.25 13:17:34 »
Végre lekerültek a díszlécek! :)
mintha kicsit sötétebb árnyalatú lenne az ajtó a sárvédőnél... :helpsmilie:
élőben nem látni :)
'03 Corolla E12 4zz-fe

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re: TUNING
« Válasz #1638 Dátum: 2011.09.26 17:49:05 »
Végre lekerültek a díszlécek! :)

szèp lett. Èn is agyaltam rajta, de fèlek, hogy a bazi nagy ajtót rányitom valamire, vagy az utas.
köszi kollega :) nefélj én is fo**ok és 2 szer megválasztom h pl a tescoba hova álljak :D
'03 Corolla E12 4zz-fe

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re: TUNING
« Válasz #1639 Dátum: 2011.10.01 19:20:56 »
Srácok! Valaki meg tudná mondani hogy miért is van ennyi féle Radiátor kupak? mi értelme van hogy az egyik 1.1 bar a másik 0,9 bar? stb stb vki hozzáértő ember meg tudja nekem mondni h melyik jó? esetleg a gyári 0,9-miért érdemes másra cserélni(elég rossz angolos vagyok de a megnövekedett nyomás miatt nem forr annyira és nem keletkezik buborék a hűtőrendszerben?)

[a csatolmányt egy admin törölte]
'03 Corolla E12 4zz-fe

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TUNING
« Válasz #1640 Dátum: 2011.10.01 19:54:05 »
Nem sok ertelmuk van, mert egy izmos kupak beszerelesekor mar nem a szelep nyit amikor felforr a viz, hanem lehet valahol szetnyomja a vizcsoveket, ami sokkal brutalisabb (es altalaban helyszinen nem javithato) hibat okoz. A radiator kupakkal amugy sem lehet megoldani egy tulmelegedesi gondot. Masik kedvencem a racing termosztat, ami mondjuk 10 fokkal alacsonyabb homersekleten nyit. Nos amikor versenykorulmenyek kozott felforrni keszul a viz es a motor, akkor mar altalaban a termosztat reges-regen nyitva, es a hutoventillator is regen megy. Tehat csak azt lehet vele elerni, hogy hidegben lassabban melegszik fel a motor uzemi homersekletre. :-)

edit: design elemnek es vagizasnak kivalo amugy, jol szem elott van :-)
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re:TUNING
« Válasz #1641 Dátum: 2011.10.02 09:02:18 »
Köszi Mozso! tudtam h humbuk az egész :) csak olcsó sokan megveszik és uhhh TRD meg Blitz meg Greddy biztos tuning gép :)Termosztáttal is teljesen egyetértek! :)
'03 Corolla E12 4zz-fe

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #1642 Dátum: 2011.10.05 17:39:43 »
corolla e12 ültetőrúgók még mindig eladóak!

vogtland 60/60 papir szerint, de max 50/50 ül tipustol függően .

25.000Ft

tel:30/4987994
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Soma01

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1587
Re:TUNING
« Válasz #1643 Dátum: 2011.10.21 21:54:02 »
TS-hez kompresszor kitet lehet kapni valahol még?
Hol? Kb. mennyibe kerül?

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:TUNING
« Válasz #1644 Dátum: 2011.10.21 22:24:50 »
Nem nagyon már sajna, a TTE befejezte a gyártását. Greddy van még asszem 3000dollárért, de ahhoz át kell alakítani pár dolgot, mert azt a Celicára gyártották.

Soma01

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1587
Re:TUNING
« Válasz #1645 Dátum: 2011.10.22 08:39:39 »
Láttam 1 használt kitet 1000 fontért. Azt írják 25.000Km-t ment. Érdemes vele foglalkozni, vagy az általad említett cuccal és alakítsam át?

Aaron85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
Re:TUNING
« Válasz #1646 Dátum: 2011.10.22 09:45:18 »
Új TTE kompresszort semmiképen sem éri megvenni...Szívó tuninggal 2/3 áron ki tudod hozni ezt teljesítményt. Ha Greddyn gondolokozol akkor már érdemesebb a bemani féle kompresszor szettet megvenni hozzá. kb 270 lóerő igaz annak az ára egy kicsit borsos, 2 millió...
Én tavasszal fogok venni hozzá E-manage ultimate-et,Stage 2 vezérműtengelyt, és PPE Headert, nyitott rendszer... Ezzel cirka 220 Lóerő lesz...
Ja és azt ne felejtsed el, hogy kompresszor az plusz 2 liter fogyasztásban... a tte felül alig tol valamit...
Érdemes körülnézned ezen az oldalon...
http://www.monkeywrenchracing.com/
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.22 09:47:30 írta Aaron85 »
BLACK COROLLA TS 2005

TomMa

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 270
Re:TUNING
« Válasz #1647 Dátum: 2011.10.22 10:54:29 »
Egyszer már írtam direktszűrő ügyben akkor szerencsém volt mert egy ismerősnek volt egy elfekvőbe amit árult és azt mondta használjam míg nem megy el, viszont most eladta és kéne vennem egyet. :) A'Pexi direktszűrőből milyen kell egy 1.4-es E12 Corollába? (ha itt is vannak olyan kitek mint K&N-nél) Meg hol lehet ilyent itthon rendelni? Mert egy K&N Thypoon kitre sajnálok cirka 70e-t kiadni, akkor inkább a i57-es kitet veszem ami fele annyiba kerül, bár lehet az A'Pexik is ilyen árban van. Nézegettem betétszűrőket amik pénztárca barátabbak viszont annál gondolom ugyan úgy mint a gyárinál nincsenek meg azok a hangok mint a direktnél és nekem az lenne a lényeg :D

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #1648 Dátum: 2011.10.22 11:42:20 »
nekem ilyen van.......
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:TUNING
« Válasz #1649 Dátum: 2011.10.22 11:51:26 »
Új TTE kompresszort semmiképen sem éri megvenni...Szívó tuninggal 2/3 áron ki tudod hozni ezt teljesítményt. Ha Greddyn gondolokozol akkor már érdemesebb a bemani féle kompresszor szettet megvenni hozzá. kb 270 lóerő igaz annak az ára egy kicsit borsos, 2 millió...
Én tavasszal fogok venni hozzá E-manage ultimate-et,Stage 2 vezérműtengelyt, és PPE Headert, nyitott rendszer... Ezzel cirka 220 Lóerő lesz...
Ja és azt ne felejtsed el, hogy kompresszor az plusz 2 liter fogyasztásban... a tte felül alig tol valamit...
Érdemes körülnézned ezen az oldalon...
http://www.monkeywrenchracing.com/

Ezzel azért légy óvatos, a Greddy kompresszortól 240 pacis lesz a kocsi és alulról agyonveri a szívó 220 lóerőt, ja és abban benne van az e-manage ultimate, mivel alacsony fordulatról olyat tol, hogy befosol. Utcára tökéletes és nem nyír ki semmilyen kopóalkatrészt. Ha pályára akarna menni vele valaki, akkor a hűtést kell megoldani és a greddyvel el lehet menni 8700-as fordulatig.
A Te setupod kb így fog kinézni:

Emanage Ultimate: kb 2 kiló, plusz 30 a beszerelés és 30 a progizás.
PPE rendszer 170ezer, plusz szállítás, plusz vám, plusz beszerelés, plusz kb 15 a szerelés, de tudom ezt Nálatok megoldjátok.
A vezérműtengely is 2 kiló, mire hazaér, plusz a beszerelés, tehát ha így nézzük drágább és csak fent fog nagyon menni.

Nem az volt, hogy másik setupot választasz és 275 paci lesz?