Szerző Téma: TUNING  (Megtekintve 488562 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

tutinet

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #1050 Dátum: 2010.03.20 22:45:34 »
Döntsétek el srácok. Odaadom ingyen (mar 1szer tisztitottam vele anno)

Legyen tutinet-e nekem van most, csak ki fog fogyni hamarosan.

Köszi

tutinet

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #1051 Dátum: 2010.03.20 22:48:22 »
















Aurelio

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re: TUNING
« Válasz #1052 Dátum: 2010.03.20 23:09:55 »
:clap:Tényleg szebb az autód így alacsonyan.1 kérdés rosszabb  minőségű úton hogy viselkedik?

ballonos téligummával nekem puhának tünt, tegnap raktam fel a nyári peresgumikat....ezekkel picit gokartosabb a feeling, de nagyon kevés km-rt mentem vele hogy komlyabb véleményt alkossak( konkrétan jo ha 1km-t megtettem :D)
még tesztelni kell, hétvégén belezavarok párszáz km-t, és majd leirom hogy tetszik-e vagy sem :)

Várjuk a beszámolót :-)
'03 Corolla 1.6

barna.czukor

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #1053 Dátum: 2010.03.20 23:28:40 »
Kár volt ezeket a szép képeket belinkelni... Azóta ezeken a cuccokon jár az eszem. :hmmmm:

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TUNING
« Válasz #1054 Dátum: 2010.03.21 12:43:46 »


Várjuk a beszámolót :-)

na itt vagyok, igaz ***ott másnapos, de megprobálok valami értelmeset megfogalmazni :lol:
peres gumival már sokkal keményebb , sokkal jobb kanyarokban is .... érezhetö a változás.
pont annyira kemény ami még nem zavaro, azaz nem rázza ki az ember belét, és fogtömését :D

eggyetlen problémám van, mivel  kb 2,5cm van a gumi és a sárvédö pereme közt, hepésebb uton bele-bele bolint sajna...
215/45r17 van fent, jövöhéten ráprobálok 205/45r17 -et, az 11mm rel kisebb átméröben, meg keskenyebb is, valamint ez lenne a rendes váltomérete....
remélem ez már el fog férni, mert nem akarom kiszerelni a rugokat, annyira jol mutat igy a gép..... és a keménységet is könnyen megtudnám szokni, bár lehet már meg is szoktam a 400km-er alatt ;) :)

jaaa és ebbe volt autopálya, vidéki ut, valamint Szeged belváros , ami olyan mint valami háborus övezet..... minden fekvörendörön és kátyun, gond nélkül sikeresen át tudtam menni, csak jobban oda kell figyelni .
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.21 13:01:40 írta lasi »
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

pzs

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #1055 Dátum: 2010.03.21 17:47:07 »
eggyetlen problémám van, mivel  kb 2,5cm van a gumi és a sárvédö pereme közt, hepésebb uton bele-bele bolint sajna...

Eleg kemeny az a rugo? 2.5 cm nem olyan kis tavolsag...  :whistling:

G6

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 396
Re: TUNING
« Válasz #1056 Dátum: 2010.03.21 18:06:31 »


Várjuk a beszámolót :-)

na itt vagyok, igaz ***ott másnapos, de megprobálok valami értelmeset megfogalmazni :lol:
peres gumival már sokkal keményebb , sokkal jobb kanyarokban is .... érezhetö a változás.
pont annyira kemény ami még nem zavaro, azaz nem rázza ki az ember belét, és fogtömését :D

eggyetlen problémám van, mivel  kb 2,5cm van a gumi és a sárvédö pereme közt, hepésebb uton bele-bele bolint sajna...
215/45r17 van fent, jövöhéten ráprobálok 205/45r17 -et, az 11mm rel kisebb átméröben, meg keskenyebb is, valamint ez lenne a rendes váltomérete....
remélem ez már el fog férni, mert nem akarom kiszerelni a rugokat, annyira jol mutat igy a gép..... és a keménységet is könnyen megtudnám szokni, bár lehet már meg is szoktam a 400km-er alatt ;) :)

jaaa és ebbe volt autopálya, vidéki ut, valamint Szeged belváros , ami olyan mint valami háborus övezet..... minden fekvörendörön és kátyun, gond nélkül sikeresen át tudtam menni, csak jobban oda kell figyelni .

Nekem 215/40 R17 volt a TS-en, ráadásul hátul 20-20 mm nyomtávszélesítéssel, 35 mm ültetéssel. Nekem is természetesen beleért a kerék a sárvédőbe. Igaz, amikor belekerültek a keményebb Koni lengéscsillapítók, az sokat segített. Én a hátsó sárvédőt felperemeztettem, mert annak lemeznek ahogy be van hajlítva az éle, az kezdte ki a gumimat. De mivel még így sem volt teljesen jó, végül belerakattam rugóút határolókat hátra, úgy már nem ért bele nagyobb bukkanókon sem.
Geesix

'02-'07 Corolla TS
'07- Auris D-CAT

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: TUNING
« Válasz #1057 Dátum: 2010.03.21 19:46:11 »
eggyetlen problémám van, mivel  kb 2,5cm van a gumi és a sárvédö pereme közt, hepésebb uton bele-bele bolint sajna...

Eleg kemeny az a rugo? 2.5 cm nem olyan kis tavolsag...  :whistling:

Igy van, vagy nem elég kemény a rugó vagy vegyél 16-os felniket!  :flowers:
Toyota Yaris T SPORT
153



lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TUNING
« Válasz #1058 Dátum: 2010.03.22 08:16:03 »
nemtudom hogy elég kemény-e, nincs összehasonlitási alapom....
elöször ráporbálok 205/45-s gumikat és ha nem lesz jo tovább eszelek mi legyen..... lehet ha valami keményebb gátlok lennének bent az sokat segitene, de arra most nincs keret :wacko:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TUNING
« Válasz #1059 Dátum: 2010.03.22 08:36:00 »


Várjuk a beszámolót :-)

na itt vagyok, igaz ***ott másnapos, de megprobálok valami értelmeset megfogalmazni :lol:
peres gumival már sokkal keményebb , sokkal jobb kanyarokban is .... érezhetö a változás.
pont annyira kemény ami még nem zavaro, azaz nem rázza ki az ember belét, és fogtömését :D

eggyetlen problémám van, mivel  kb 2,5cm van a gumi és a sárvédö pereme közt, hepésebb uton bele-bele bolint sajna...
215/45r17 van fent, jövöhéten ráprobálok 205/45r17 -et, az 11mm rel kisebb átméröben, meg keskenyebb is, valamint ez lenne a rendes váltomérete....
remélem ez már el fog férni, mert nem akarom kiszerelni a rugokat, annyira jol mutat igy a gép..... és a keménységet is könnyen megtudnám szokni, bár lehet már meg is szoktam a 400km-er alatt ;) :)

jaaa és ebbe volt autopálya, vidéki ut, valamint Szeged belváros , ami olyan mint valami háborus övezet..... minden fekvörendörön és kátyun, gond nélkül sikeresen át tudtam menni, csak jobban oda kell figyelni .

Nekem 215/40 R17 volt a TS-en, ráadásul hátul 20-20 mm nyomtávszélesítéssel, 35 mm ültetéssel. Nekem is természetesen beleért a kerék a sárvédőbe. Igaz, amikor belekerültek a keményebb Koni lengéscsillapítók, az sokat segített. Én a hátsó sárvédőt felperemeztettem, mert annak lemeznek ahogy be van hajlítva az éle, az kezdte ki a gumimat. De mivel még így sem volt teljesen jó, végül belerakattam rugóút határolókat hátra, úgy már nem ért bele nagyobb bukkanókon sem.

Neked az volt a baj,hogy hátul a szélesítés miatt ért bele.Ha csak simán a 215 40 17-es gumidnak amúgy semmi baja nem lett volna.Nekem szélesítés nélkül ültetéssel 215 45 17 es gumival is elfér minden:-)

G6

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 396
Re: TUNING
« Válasz #1060 Dátum: 2010.03.22 13:06:43 »
Neked az volt a baj,hogy hátul a szélesítés miatt ért bele.Ha csak simán a 215 40 17-es gumidnak amúgy semmi baja nem lett volna.Nekem szélesítés nélkül ültetéssel 215 45 17 es gumival is elfér minden:-)

Ez így van, pont az az oldalanként 2 centi szélesítés volt az oka, de akkor hogy lehet, hogy lasi szintén 215/45 17-es kereke beleér a sárvédőbe szélesítés nélkül is?
Geesix

'02-'07 Corolla TS
'07- Auris D-CAT

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TUNING
« Válasz #1061 Dátum: 2010.03.22 13:14:34 »
Mert puhabb a rugo vagy mert mas a felni ET-je.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TUNING
« Válasz #1062 Dátum: 2010.03.22 13:27:44 »
Meg ugye az a rugó állítólag 6cm-t ültetett,ami meg Neked volt az csak 3-at...Ez azért nagy különbség lehet..

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TUNING
« Válasz #1063 Dátum: 2010.03.22 15:41:57 »
Neked az volt a baj,hogy hátul a szélesítés miatt ért bele.Ha csak simán a 215 40 17-es gumidnak amúgy semmi baja nem lett volna.Nekem szélesítés nélkül ültetéssel 215 45 17 es gumival is elfér minden:-)

Ez így van, pont az az oldalanként 2 centi szélesítés volt az oka, de akkor hogy lehet, hogy lasi szintén 215/45 17-es kereke beleér a sárvédőbe szélesítés nélkül is?

elnézést rosszul fogalmaztam.... nem a fém sárvédöbe ér bele, hanem belülröl a müanyag burkolatba....
ami többis mint 2,5cm re van a gumitol..... :wacko:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TUNING
« Válasz #1064 Dátum: 2010.03.26 19:19:00 »
miért kell a gyári szép lököst igy szétkurni :no:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)