Átalakító alatt nem tudom, hogy mit értesz. A direktszűrőkhöz van egy kit, amely tartalmazza a szívócsövet és a MAF helyét is. A szűrőházba én is be szerettem volna építeni az enyémet, de ez sajnos nem kivitelezhető, mert ahhoz nagyon kicsi szűrő kellene bele. Az E12-es Corollákhoz egyébként rengeteg féle panelfilter létezik, az a legjobb megoldás, azzal nem kell gányolni. Ha meg a házban van, akkor teljesítmény/szívás szempontjából mindegy szerintem, hogy panel vagy direkt. A panellel viszont fele annyi nehézség sincsen. Árban egyébként 10 alatt lehet már kapni panelszűrőt az E12-eshez, csak keresgélni kell a neten. Én ezt javaslom neked.
Többször elhangzott már, hogy a direktszűrő inkább meleget szív, főleg ha a K&N féle kitett rakod be aminek rövid csöve van és a motor mellett közel van a kúpja. Az garantáltan a motortés meleg levegőjét fogja szívni meg a motortérbe jutó esővizet viharban , zivatarban autópályán. Ha a gyári Corolla szűrőt megnézed abba belemegy egy műanyag cső a kocsi ELEJÉRŐL. A kocsi elején a leghidegebb a levegő menet közben, tehát iinnen csak hidget szippanthat. Vizeet itt se kap még esőbe se, mert nem előre néz a cső szája és a Corollán a motortérben elöl van egy műanyag takarólemez ami a radiátort takarja és ez alatt van a cső vége. Így a zivatar idején bezúduló víz is elkerüli a csővéget. A légszűrődoboz ugyan nem vastag műanyag de arra jó, hiogy addig elszigelje a benne lévő levegőt a motortér melegebb levegőjétől míg az át nem ér a pillangószelepig.
A jó megoldás: betétszűrő némi hideg levegő rávezetéssel.
Én 1 USA boltban (ebayen) találtam Apexit 40 dollárárt de a szállítás 60 dollár !!!! volt , úgyhogy elküldtem őket a picsába inkább.....