Szerző Téma: TUNING  (Megtekintve 490734 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

TSityu

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #930 Dátum: 2010.02.19 23:57:38 »
Az E12 nem merev hátsóhidas, de ezt már többször kiveséztük.  :)

barna.czukor

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #931 Dátum: 2010.02.20 00:11:57 »
Hanem milyen akkor?

tutinet

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #932 Dátum: 2010.02.20 00:57:26 »
Hanem milyen akkor?

Torziós rudas.

TSityu

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #933 Dátum: 2010.02.20 01:31:40 »
Hanem milyen akkor?

Az E-12 nem merev hidas, (a Lada és a Suzuki Ignis az) a két lengőkar van egy V profilú torziós elemmel összehegesztve, ezért minimális elmozdulás lehetséges a két kerék között. Leginkább függőleges irányban. Ha merev hidas lenne nem lenne szükség a V elem közepében futó merevítő (torziós) pálcára. Aszem ezt a megoldást hívják csatolt lengőkarnak.

U.I: TS topicban bővebben.  ;)

barna.czukor

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #934 Dátum: 2010.02.20 12:09:07 »
OKÉ, értem, de azért mégsem ugyan akkorát mozdul el a kerék ott, mint nálam, az E11 esetében.

TSityu

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #935 Dátum: 2010.02.20 13:23:14 »
OKÉ, értem, de azért mégsem ugyan akkorát mozdul el a kerék ott, mint nálam, az E11 esetében.

A függőleges elmozdulással nincs gond, legalább nem billeg, ( Te is erősebb stabilizátort akartál a tiedbe ) de ha a kereket "ütés" éri ( gödör, vagy keresztirányú bordák ) azt átadja a másik oldalnak így "romlik" az úttartás. Azért annyira nem gáz mint ahogy sokan gondolják.  ;)

barna.czukor

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #936 Dátum: 2010.02.20 13:39:37 »
Jah, amúgy jó kis futómű az, bár nekem az enyém jobban tetszik. Lehet az E11-el frankót kilinccsel előre driftelni, pedig elősőkerekes...

Az E12-esbe azt szeretem, hogy gyárilag nagyobb a kereke, ezért jobban átgördül az úthibákon...

mykos

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 82
Re: TUNING
« Válasz #937 Dátum: 2010.02.20 14:36:35 »
OKÉ, értem, de azért mégsem ugyan akkorát mozdul el a kerék ott, mint nálam, az E11 esetében.

A függőleges elmozdulással nincs gond, legalább nem billeg, ( Te is erősebb stabilizátort akartál a tiedbe ) de ha a kereket "ütés" éri ( gödör, vagy keresztirányú bordák ) azt átadja a másik oldalnak így "romlik" az úttartás. Azért annyira nem gáz mint ahogy sokan gondolják.  ;)

Ahányszor E12 alá néztem mindig egy nagy kereztbe valami jött szembe..teljesen azthittem..
Akkor most minden E12 - E15 tulajtól bocsánatot kérek  :flowers:

barna.czukor : Ez a kilincsel előre érzés egyszer jött össze, az ominózus kanyarban vízátfolyás volt. Elejét eldobta, megfogtam túl nagy gázelvétel, fenekét eldobta...összeszedtem valahogy és a sávomba maradtam..de ez volt az egyetlen, pedig nekem a kanyar az életem, egyenesben minden hülye tudja nyomni ;)
AE111 Station Wagon 1,6 16i

tutinet

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #938 Dátum: 2010.02.20 19:32:17 »
Es ilyen az E12 TTE merevito:

Meg ilyen :





Jól látszik a 2 végén a behajlítás a közbeeső dolgok miatt.

barna.czukor

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #939 Dátum: 2010.02.21 01:03:41 »
Jók a képek Tutinet! Majd nézek valamit.

tutinet

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #940 Dátum: 2010.02.21 03:51:12 »
Jók a képek Tutinet! Majd nézek valamit.

Köszi.
Más: Gondolkodok egy Apexi direktszűrőkészleten.
Szívómotoron úgy sem nagyon lehet mást tuningolni nagy beruházás nélkül.
Hol érdemes beszerezni szerinted ebay vagy más bolt ?

Meg kell egy kis átalakítás emiatt, mert az aksi és a sárvédő közötti helyre tenném a szűrőfejet . It távol lenne a meleg motortól. De hosszabb cső kell a pillangószelepig. Gondolom a kipufogós meg tudja oldani ezt a dolgot.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TUNING
« Válasz #941 Dátum: 2010.02.21 10:21:42 »

Más: Gondolkodok egy Apexi direktszűrőkészleten.
Szívómotoron úgy sem nagyon lehet mást tuningolni nagy beruházás nélkül.
Hol érdemes beszerezni szerinted ebay vagy más bolt ?


nemolyan rég volt erröl szo itt, én a redsun szerviznél érdeklödtem utánna, ott aszem 16ezer ft-volt a szürö ára
árfolyamtol fügöen persze ez változhat minimálisan....

gondolom átalakitot is tudnak hozzá ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

barna.czukor

  • Vendég
Re: TUNING
« Válasz #942 Dátum: 2010.02.21 11:48:15 »
ITT van egy teszt a direktszűrőkkel kapcsolatosan. Kipróbáltak több féle szűrőt is, az Apexi eléggé leszerepelt.

Azért hozzá kell tennem, hogy amelyik szűrőt szárazon szállították, azt úgy is tesztelték, oldalt ki is van írva, hogy "dry". Ha ezek is be lennének olajozva, akkor biztos jobbak lennének valamivel.

Ami nekem megnyugtató volt, hogy a Simotám szárazon is eléggé jó volt.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.21 11:51:52 írta barna.czukor »

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TUNING
« Válasz #943 Dátum: 2010.02.21 12:11:00 »
ITT van egy teszt a direktszűrőkkel kapcsolatosan. Kipróbáltak több féle szűrőt is, az Apexi eléggé leszerepelt.

Azért hozzá kell tennem, hogy amelyik szűrőt szárazon szállították, azt úgy is tesztelték, oldalt ki is van írva, hogy "dry". Ha ezek is be lennének olajozva, akkor biztos jobbak lennének valamivel.

Ami nekem megnyugtató volt, hogy a Simotám szárazon is eléggé jó volt.

pár oldalal viszább is van egy test, ott az apexi lett a legjobb...
azért azt érdekesnek tartom hogy a simota meg a kn jobb lenne, föleg hogy a simota a legolcsobb tescos gagyik közé tartozik :wacko:
az olajozást meg a légtömegmérö nem nagyon szereti
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TUNING
« Válasz #944 Dátum: 2010.02.21 12:27:05 »
itt a link
http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/

apexi után talán a kn-t választanám
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)