Helo!
Ismet lenne egy kerdesem.
Mar irtam,hogy kocsivasarlas elött vagyok.2004-es evjaratut corolla sedant nezegetem.
Most viszont talaltam itt közel hozzank egy elado kocsit,egy öreg roman hazasparnal akikhez neha jar felesegem pedikürt csinalni.
Szoval a lenyeg, elado lesz hamarosan egy TOYOTA COROLLA 1.4 benzin 1999 -es evjarat elöl kör fenyszorok,hatulja meg az a nagyon kerekitett,pupos ha mondhatom igy,nem a legszebb corolla de megbizhato tipus.Azt hogyezen belül melyik tipus terra,sol stb azt nem tudom.
Biztos tudjatok melyik.
Vadiujan vettek 30 parezer kilometer van benne,melygarazsban van tartva mely hüvös mint egy borospince persze szarazon.Allapota ugye nyilvanos elöttetek szakertök?!
Kerdesem szerintetek van e ertelme 10-15 evre megvenni?Mennyibe kerülne a reg ado ha hazavinnem?Nem akarok nemet rendszamu kocsit csak azert kerdem!
Kocsi kizarolag hosszu tavra kene mint mar irtam!Mennyit adnatok erte ti pl?Egyaltalan megeri e vele foglalkozni?stb stb stb!
Elöre is kösz a valaszt!!!!!
Szal olyan mint az enyém, csak két évvel fiatalabb.
Végülis km alapján oké a dolog, az évek miatt (és magamból kiindulva) max "öszegyógyúlt" csavarozásokra és elmálló tömítésekre kell számítanod és az ebből adódó kuplung-fék stb munkahengerek nem éppen rendeltetés szerű működésére
Ha klíma is van benne, de nem járatták rendszeresen, akkor azok a tömítések sem lehetnek jó állapotban, de amúgy a vas simán vállalható még 10 évig.
U.I.: ha hosszú távon kell a vas, főleg pályán, akkor számíts arra hogy 130-nál 4000et pörög a főtengely, 7-7,5 literes fogyival. Ha közúton mész beéri 6-6,5-lel. Iszonyat jól lehet pakolni bele, igaz jól leül a segge. Én rendszeresen járok teltházzal. Sajnos emelkedőt megérzi a 1300cc.