Én azt látom, hogy ma a HAHU határozza meg az árakat.
Mindenki azt nézi, abból kalkulál.
Kérdés, hogy eladó vagy, és azt látod, hogy 1,5M-ért is vannak hirdetve ilyen kocsik, ezért 1,59-ért felteszed, had alkudjanak.
Csak ha nem nézed meg, hogy a legolcsóbbat meg 899e-ért hirdetik, akkor lesz egy újabb hirdetés, ami növeli a HAHU adatbázisát, de semmi több.
A reális ár nagyon fontos, és a konkurencia.
Lehet, hogy nem ér meg valakinek -50e Km az órában 300.000-ret.
Vagy 1-2 évvel fiatalabb autó ugyanennyiért.
Én amit szoktam (ajánlották) beírod az autód alap adatait: amikortól gyártják, és hogy mondjuk ne mutassa a törötteket, meg hogy magyarországi forgalmi legyen. Meg a KLÍMA nagy választóvonal szerintem.
Aztán jöhet a szemezgetés: - legelöl a 3 ajtós fehér céges autók, majd fel-fel bukkan 1-2 4 ajtós( ha van), persze az első 10 találatból 8-nál a km-t nem tüntetik fel. És egyre jobban közeledsz a sajátod felé (évjárat, km - habár ez ugye nagy kérdőjel mindig) Megjelennek a privát eladók is lassan, és akkor már érezheted, hogy a Te autód kb. ennyiért fog elmenni viszonylag gyorsan. Persze vannak + és - tényezők, (felszereltség, tetőcsomagtartó, téli+nyári gumi, stb.) de ha el akarod adni az autód, akkor tényleg ezen a környéken érdemes hirdetni.
Én így látom. És eddig sikeresek voltak a jármű értékesítéseim. Hangsúlyozom, ha el akarod adni az autót!
Tovább én már a 8. érdeklődőt unom (elnézést tőle), aki ugyanazt kérdezi, ugyanazt a kis karcot észreveszi, vagy a legjobb, amikor új hibákat fedeznek fel:)
Volt egy nagyon keveset( 65e Km) futott(OFF) AVE-m. Úgy álltam meg az autóval, hogy egy kis padkán voltak a jobb kerekek. Egy vevőjelölt kijelentette, hogy ennek az ülése tök ki van ülve balra, és nem hiszi, hogy ennyi a km
Meg hogy a hátulja törött volt tuti, hisz az illesztés más:)
Végül nem neki adtam el:)