Amúgy jogos, így 10 év / 200 ezer km körül kell elkezdeni komoly összegeket rádobni az autóra.
Még suzukis koromban beszéltük a haverokkal, hogy akárhogy is nézzük, sokkal olcsóbb mindent megcsinálni egy autón, mint másikat venni. Mondjuk az Suzuki volt, amihez gombokért volt minden, Toyotánál más, de nem nagyságrendi a különbség. El kell dönteni, hogy rendberakod és akkor még évekig jó, vagy hagyod a fenébe és eladod. Az a legrosszabb, amikor elkezdesz rá költeni és eladod, mert a ráköltött pénzt soha nem kapod meg a használtpiacon. Mondjuk az is tény, hogy bármennyit költesz rá, akkor is egy 10 éves autó marad, nem lesz sem fiatalabb, sem nagyobb (én ezért döntöttem a csere mellett).
Én a Corollával hosszútávra tervezek (kb 10-12 éves koráig, és 300 ezer km-ig), és mivel most vagyok lassan 150 ezernél, nekem is jönnek majd lassan a futómű és egyéb dolgok.