És akkor most indítok egy lavinát:
Az esetek nagy százalékában lehet "kintről" jobb állapotú (értsd: valóban szervizelt, illetve pl. autópályán futott, tehát kevésbé kopott) autót behozni, mint az itthoni választékból jót kifogni. Ezért a magam részéről, mivel (a '95-ös F Astra kivételével) a közvetlen családunkban lévő/volt autók mind kintről behozottak (és mind hiba nélkül futott/fut kivéve a kopó alkatrészek cseréjét), én nem zárom ki ezek vásárlását adott esetben. A magyar autók 80%-a (lehet, hogy most 10%-kal többet mondok a valós adatoknál) még mindig lelakottabbak, kopottabbak, mint behozható külföldi társaik.
A gond csak az, hogy elterjedt a külföldről behozott autókról, hogy sok százezer km-t futottak és itthon visszatekerték az óráikat. Ami sok esetben igaz is volt, de ez nem vonatkozik mindre, lásd anyum OFF H Astráját (holland Siemeses autó volt, leellenőrizhető szervizkönyvvel, 2,5 évesen valós 115e km-rel, makulátlan állapotban). De ez csak egy a sok korrekt behozott autó közül.
Ne úgy értsétek, hogy arra buzdítok, hogy külföldi előéletű autót vegyen, csupán azt mondom, hogy ne zárja ki csak azért a sorból, mert behozott. Az még lehet nagyon jó állapotú, sok éven át problémamentesen működő autó.