A tetején, a motorháztetőn és a két baloldali ajtaján kívül az összes fújva volt. A jobb oldalon küszöbön már dobta le a glettet. De volt olyan elem ahol több mint 2 mm volt rajta. A szervizes srácban még az is felmerült, h esetleg az egész segge ki van cserélve, de ezt nem tartom valószínűnek, szerintem csak cserélve volt a jobb hátsó sárhányó is. A motor alatt volt valami kendács kartervédő. A kasztni alján pedig a terepezés nyomai látszottak. Lehet, hogy a küszöb is emiatt volt javítva. Az autó alján vannak ilyen rögzítő fülek, volt amelyik el volt hajolva. Voltak javítgatások a kerékjáratokban és az alján is.
Sokkal jobban lehetett látni a dolgokat a szervizben. Napfénynél egy csomó mindent nem vettem észre. Itt már lehetett látni a javított elemeken egy kis rozsdát is. Az alján már volt vakrozsda, bár gondolom 10 éves autónál ez nem nagy dolog.
A fékek nagyjából rendben voltak, kicsit állítgatni kellett volna őket. A lengéscsillapítók rendben voltak. Az olajszint volt egy kicsit alacsony. Azt modta a szervizes, hogy az 1.6-osoknál előfordul, hogy eszik az olajat, de ez csak használatkor derülne ki ugye...
Összeségében a makulátlantól tényleg nagyon messze volt. Az ára pedig túl sok ehhez. Engedni nem akartak. A kereskedés vezetője korrekt volt és visszaadta a foglalót.
Én megfizettem a tanulópénzt.
Most lehet, hogy felfüggesztem kicsit az autókeresést.