Na, ez az. Futásteljesítményt írásban maximum az első tulaj "garantálhat" (megjegyzem, jogi értelemben tényleg nem szerencsés ez a szóhasználat). A második/többedik legfeljebb akkor, ha ezt az előző tulaj is megtette az előző adásvétel során (nemtom hány ilyen eset lehet, minden bizonnyal a nullához konvergál a számuk). Ha viszont nem vagy 100 % biztos a kocsid futásában és mégis írásba adod hogy felelősséget vállalsz érte, az teljesen értelmetlen.
De nem erről beszélek. Pont arról, hogy olyan autót kell venni amelynek a km futása az eladó által garantálható-igazolható-leinformálható-ellenőrizhető stb. ahogy tetszik. Én az 1993-as évjáratú Toyotámat, és a mostanit is 2. tulajként garantált km futással adtam/-om tovább, tetszik, nem tetszik. Szerencsére vannak még ilyen tulajdonosok mint én, ha kevesek is... A márkaszervizek állapotfelmérő lapján - amit a bankok kérésére is meg szoktak csinálni hitelezéshez -, pl. külön van a szavatosságra, garanciára, felelősségvállalásra nyilatkozó szövegrész.
Továbbra sem értem, miért nem lehet elfogadni, hogy létezik
más vélemény, tapasztalat is...