Hát Uraim, a hiba megint előjött.
Eljöttem vele 140 km-t, megálltam Tesconál és amikor indítottam ujra, megint kiégett a biztosíték. Most annyi valtozott, hogy párat azért fordított rajta és csak utána égett ki. Előzőleg azonnal kiégett, egyet sem fordított. És azt vettem észre, hogy mintha ahogy hűlt volna, egyre többet tudott volna fordítani. 3. próbálkozásra már majdnem be is indult. Utána inkabb betoltuk. Uh lehet tovább gondolkodni és aggódni. :/
Felhívtam szerelőt, annyit mondott, hogy sajnos nincs tobb ötlete mitől lehet. Vigyem el ujra és körbenézi.
Ha csapágy lenne, akkor nem ezt a 30A-s biztit ütné ki. Az a kör, amit a csapágy befolyásol, az nincs biztosítva.
Amikor néhányat fordított, akkor azt rendes fordulattal csinálta, vagy érezted rajta, hogy mintha szenvedne, lassabban tekerne?
Biztos, hogy minden kábel (beleértve a test kábeleket is) rendben van?
Amikor melegen kiüti a biztiket, akkor simán húzd le az önöndítóról a behúzótekercs kábelt, és próbáld meg úgy (csak vigyázz, hogy a lehúzott kábel ne érjen hozzá semmihez.) Így nem fog indítózni, de ha így is kiüti a biztit, akkor nem az önöndítónál van a gond. Eléggé szerencsétlen dolog, hogy csak melegen csinálja, és kissé alkalmi jelleggel, de ez egy igen egyszerű áramkör, és néhány megfelelő méréssel, szisztematikusan biztos vagyok benne, hogy meg lehet találni a hiba forrását.