Sziasztok!
1000 bocs, ha rossz helyre írom (szinte biztos), de nem találtam az aktuális topic-ot!
Szóval arról lenne szó, hogy szeretnénk csatlakozni a Toyotások nagy táborához, és ki is szemeltünk egy szimpatikus példányt. Az érdekelne, hogy esetleg ismeri-e valaki ezt a gépsárkányt, van-e Róla valami infó, stb...?
Ő lenne az: http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_wagon_2.0_d_sol_executive-4129240
Szíves segítségeteket előre is köszönöm szépen!
Üdv!
Meg kell kerdezni az eladot, hogy az auto magyarorszagi uzembehelyezesu volt e. Ha igen, akkor a km futas AKAR valos is lehet. Ha kulfoldi akkor szinte biztosan nem ennyi van az autoban!
Aztan a szokasos "macera", szerviz eloelet leinformalasa pl rendszam alapjan egy hivatalos toyota szerviz bevonasaval, tulajt kifaggatni az autorol, stb
A vegen meg azert meg is lehet nezni
Kedves agentwayne!
Köszönöm szépen a segítséget!
Én pont fordítva csináltam, előbb néztem meg, aztán kezdtem nyomozni, de megnézettem a szerelő cimborával is, és abban maradtunk, hogy inkább hanyagoljuk. Azt írta, hogy szervizkönyves, 118000 km-rel, stb... Látszólag ezek stimmeltek is, és nem állítom, hogy hazudott a tulaj, de az mindenképp érdekes, hogy igaz volt szervizkönyv, de 2006-ban volt utoljára pecsételve (2004-es a gép), ekkor volt benne 80000 km. Azóta a 4 év alatt "csak" 38000 km pörgött bele? 2 hónapja van a mostani tulajnál a gép, előtte egy nőcié volt. Ja, és minden szervizkönyves bejegyzés egy francia szakszerviz pecsétjével volt ellátva. Az autó alapvetően jó állapotban van, a bal eleje volt egyszer megütve, mert a sárvédő javítva van, és a lámpa sem gyári. A lökös, a hűtő, stb... úgy tűnik, hogy gyári, komolyabb mókolásnak nyoma sem volt. A kuplung katasztrofális állapotban van, cserére szorul, amire azt mondta a tulaj, hogy 80000 Ft körül van munkadíjjal együtt. Megnézettem, és azt mondták, hogy a kuplung valóban nem vészes, mert hasonló árból ki lehet hozni, de célszerű a "kettős tömegű lendkereket" is cserélni ilyenkor, ami majd' 200000 Ft pluszköltséget jelent.
Az megint csak furi, hogy egy kuplung miért kopik el 118000 km alatt, de ha nagyon akarom, akkor ezt betudom annak, hogy női tulaja volt 116000 km-en keresztül. A kormány is kopottabbnak tűnt, mint amit a 120000 km körüli futásteljesítmény indokolna, de érdekes módon, a többi dolog (ülés, váltógomb, pedálok, stb...) nem volt nagyon legyilkolva. A jelenlegi gumi max ezt az idényt húzza ki, utána csere, téli kerék nincs hozzá, tehát azzal kell indítani, hogy venni kell 1 garnitúra felnit, meg 2 szett gumit (téli-nyári), ez újabb kb. 200000 Ft, szóval egy csomót kéne költeni rá.
A fentiek tükrében inkább elvetettük ezt az opciót, pedig nagyon szép autó... :S Ha esetleg árul valaki ilyen 2. generációs Avensis kombit Executive felszereltséggel, vagy láttok valahol elfogadható állapotút, megfizethető árban, akkor az kérem szóljatok nekem!
Köszi!