Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1565831 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:TS
« Válasz #9825 Dátum: 2015.04.29 22:09:53 »
A TS 2 cm-rel van ültetve a simához képest, de sokkal keményebb gátló van alatta...

E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

Vinkler

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 32
Re:TS
« Válasz #9826 Dátum: 2015.04.29 22:29:48 »
A TS 2 cm-rel van ültetve a simához képest, de sokkal keményebb gátló van alatta...



Kösz a megerősítést, én is így tudtam. :)

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #9827 Dátum: 2015.04.30 13:37:13 »
Amugy 2 cm-t írtam a TS-re:) Vinkler! Nem is kell, hogy reagálj, kérdeztél írtam, válaszoltam kultúráltan azt hiszem.
A Puding próbája meg az evés, ezért is ajánlottam, h próbáld ki mielőtt beruházol.

Saját tapasztalataimat osztottam meg, tavaly Sárospatakon nem tudtam beállni szálláshelyen, Szilvásváradon is leért az alja.
Illetve Miskolc környékén vannak érdekes hegyi utak, amik állapota hagy egy két kívánniavalót.

Azért néha előfordul az életben, h asszony pajti azt mondja menjünk már arra el, mert tudna érdekes dolgokat mutatni...  :innocent:
Illetve a pincénkhez sem tudok már felmenni, és ezek is komoly szempontok :D.

De nem beszéllek le... Csak, mondjuk érdekes szitu adódhat, ha egy uthibán fennakadsz és megdobja a kocsidat, pl nyomvályus utak.
Erre gondoltam...



Konrád

Vinkler

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 32
Re:TS
« Válasz #9828 Dátum: 2015.04.30 16:54:23 »
Amugy 2 cm-t írtam a TS-re:) Vinkler! Nem is kell, hogy reagálj, kérdeztél írtam, válaszoltam kultúráltan azt hiszem.
A Puding próbája meg az evés, ezért is ajánlottam, h próbáld ki mielőtt beruházol.

Saját tapasztalataimat osztottam meg, tavaly Sárospatakon nem tudtam beállni szálláshelyen, Szilvásváradon is leért az alja.
Illetve Miskolc környékén vannak érdekes hegyi utak, amik állapota hagy egy két kívánniavalót.

Azért néha előfordul az életben, h asszony pajti azt mondja menjünk már arra el, mert tudna érdekes dolgokat mutatni...  :innocent:
Illetve a pincénkhez sem tudok már felmenni, és ezek is komoly szempontok :D.

De nem beszéllek le... Csak, mondjuk érdekes szitu adódhat, ha egy uthibán fennakadsz és megdobja a kocsidat, pl nyomvályus utak.
Erre gondoltam...

Akkor itt egy többszörös félreértés lesz! :)
Én úgy tudtam, hogy a TS 2 cm-t van ültetve gyárilag. Az Eibach Pro kit 3-at ültet, ezért írtam azt, hogy a plusz 1 cm-nek nem sok értelmét látom...

Nem akartalak megbántani, csak picit "lehülyegyerekezősnek és majdjólrájösszkisgyerek"-esnek éreztem a postot ezért írtam amit...
Több, mint 15 éve ültetett vagy komplett állítható futóműves autóval közlekedek. A Mostani másik autóm (Mazda 323 Gt turbó) legalsó pontja 3,5 cm-rel van az út fölött. És igen kirázza belőled a szuszt is. Én csak valami köztes megoldást szeretnék, hogy ne "lebegjen" ennyire, de ne is essen ki a tömés a fogamból.
 :hug:

Vinkler

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 32
Re:TS
« Válasz #9829 Dátum: 2015.04.30 16:57:19 »
Egyébként meg most értem haza a 120 000-es szervizről.

Ami történt:
Motorolaj és szűrő csere.
Váltóolaj csere
Fékfolyadék csere

Összesen 66 000 Ft lett a vége és 1 év eurocare is jár hozzá.
Szerintem korrekt!

proxyon

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 152
Re:TS
« Válasz #9830 Dátum: 2015.04.30 18:41:59 »
Egyébként meg most értem haza a 120 000-es szervizről.

Ami történt:
Motorolaj és szűrő csere.
Váltóolaj csere
Fékfolyadék csere

Összesen 66 000 Ft lett a vége és 1 év eurocare is jár hozzá.
Szerintem korrekt!

Végül is nem rossz, ha azt nézem,hogy márkaszervizben voltál és + 1 év eurocare-t kaptál.
Kiszámoltam, ez a történet nekem 30000.-FT  munkadíjjal együtt. Viszont nincs hozzá eurocare.

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:TS
« Válasz #9831 Dátum: 2015.05.01 00:31:16 »
Lehet jovo heten kiarusitom a H&R futomu szettemet, itt nem kell matekolni, mert az esetemben a gatlo es a rugo egymashoz van meretezve es a magassag fokozatmentesen allithato a gatloszaron levo csavarok miatt.

Ultetes 3-7cm kozott, viszont itt a gatlo is ehhez van tervezve.

http://www.trc-tuning.com/_products/_universal/_h_and_r_products/_list_coilovers/_hr_coilovers_toyota.htm

Akit komolyan erdekel, irjon privat uzenetet legyszi.
Cikkszam H&R 29283-1
Corolla Lim.+Kombi/ Sedan+SW
Typ E12, E12J1, E12U, E12J, E12T, 2WD
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #9832 Dátum: 2015.05.01 22:22:30 »
Mi lesz helyette?
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:TS
« Válasz #9833 Dátum: 2015.05.01 22:50:06 »
Meg nem tudom, most agyalok :-)
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:TS
« Válasz #9834 Dátum: 2015.05.01 23:14:31 »
Egyébként meg most értem haza a 120 000-es szervizről.

Ami történt:
Motorolaj és szűrő csere.
Váltóolaj csere
Fékfolyadék csere

Összesen 66 000 Ft lett a vége és 1 év eurocare is jár hozzá.
Szerintem korrekt!

Én ugyanerre TOYOTA olajokkal 20-on valamennyit fizettem és sokkaltam..... :flowers:
1 órás munka de el lehet húzni 4-re is. :nono:
Mindenkinek más a sok meg a kevés.
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.01 23:16:05 írta totya11 »

Vinkler

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 32
Re:TS
« Válasz #9835 Dátum: 2015.05.02 13:38:37 »
Én ugyanerre TOYOTA olajokkal 20-on valamennyit fizettem és sokkaltam..... :flowers:
1 órás munka de el lehet húzni 4-re is. :nono:
Mindenkinek más a sok meg a kevés.

Szerintem ezt gondold át.
20-ért az olajakat nem kapod meg. Az utolsó sarki sufniban is 5-10k a munkadíj.
Kb. 1 óra alatt készen is volt, kaptam egy finom kávét és ott álltam az autó mellett és egyeztettem a szerelővel ezt-azt.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:TS
« Válasz #9836 Dátum: 2015.05.02 14:22:42 »
Egyébként meg most értem haza a 120 000-es szervizről.

Ami történt:
Motorolaj és szűrő csere.
Váltóolaj csere
Fékfolyadék csere

Összesen 66 000 Ft lett a vége és 1 év eurocare is jár hozzá.
Szerintem korrekt!
Gyári cuccokkal, hivatalosan megnyitott munkalappal ennyi. Normaórákkal dolgoznak és a szükséges folyadék mennyiségek is adottak. Csalni nem lehet (főleg, ha ott állsz mellette).
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:TS
« Válasz #9837 Dátum: 2015.05.03 13:02:55 »
Szerintem ezt gondold át.
20-ért az olajakat nem kapod meg. Az utolsó sarki sufniban is 5-10k a munkadíj.
Kb. 1 óra alatt készen is volt, kaptam egy finom kávét és ott álltam az autó mellett és egyeztettem a szerelővel ezt-azt.

23 körül voltak az olajok és a munkadíj kevesebb volt, mint 5k, mivel rendszeresen járok oda . :yes:
És még ez is igen messze van a 66k-tól.
Aztán csodálkoznak, hogy 3-4 évnél idősebb autót már nem márkaszervizbe visznek....Vajon miért ?

Egy érdekes info, ami a hétvégén derült ki: a Toyota gyári (long life coolant) hűtőfolyadék kannája pont ugyanolyan, mint az ENEOS hűtőfolyadéké.
Persze a cimke az más. Lehet, hogy az olajok között sincs azért nagy eltérés az ENEOS-tól. Suzukiba is ugyanezt teszik.
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.03 13:09:21 írta totya11 »

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:TS
« Válasz #9838 Dátum: 2015.05.03 13:39:15 »
23 körül voltak az olajok és a munkadíj kevesebb volt, mint 5k, mivel rendszeresen járok oda . :yes:
És még ez is igen messze van a 66k-tól.
Aztán csodálkoznak, hogy 3-4 évnél idősebb autót már nem márkaszervizbe visznek....Vajon miért ?

Egy érdekes info, ami a hétvégén derült ki: a Toyota gyári (long life coolant) hűtőfolyadék kannája pont ugyanolyan, mint az ENEOS hűtőfolyadéké.
Persze a cimke az más. Lehet, hogy az olajok között sincs azért nagy eltérés az ENEOS-tól. Suzukiba is ugyanezt teszik.

Nem véletlenül garancia után csak igen kevesen hordják márkaszervízbe!  :yes:
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:TS
« Válasz #9839 Dátum: 2015.05.04 09:59:01 »

Aztán csodálkoznak, hogy 3-4 évnél idősebb autót már nem márkaszervizbe visznek....Vajon miért ?

.. mert az emberek nem akarják, vagy nem tudják kifizetni..  ;)

De ha utóbbi, akkor járjanak biciklivel, mert nem tudom, hogy egy költségesebb javítást miböl szeretnének majd alkalomadtán fedezni.  :innocent:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.